21-05-2012, 17:23 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-05-2012, 17:42 PM ja muutjaks oli neto.)
Olen maal suvekodu juures niitmiseks MF 70 motoplokki kasutanud kuskil 12 aastat. Nüüd tunnen, et enam ei viitsi seda mootorit süütejamade tõttu pidevalt lahti ja kokku laduda. Lähed maale plaaniga niita, aga masin ajab sõrad vastu ja ongi päev mokas. Vahepeal oli mitu suve, kus praktiliselt mingeid probleeme polnud, kuid nüüd on jamad eriti tihedaks läinud. Üks põhjus on ilmselt see, et mul need originaalseibid hooratta ja käiviti sakilise kausi lukustamiseks on kadunud ja olen ise plekist midagi kombineerinud. Vahepal on ok ja siis jälle mitte. Viimasel ajal olen lisaks kasutanud ka keermeliime, mis tähendab täiendavat jama lahtikiskumise vajaduse ilmnemisel. See pill tahab, et oleks kõik ideaalselt kinni. Nüüd on peas hakanud keerlema mõte kas teha akuga 12V süüde või otsida üldse mingi muu mootor. Olen natuke siit foorumist lugenud, aga ei tea kohe, kumb tee oleks õigem. Muidu on mootor ok, uus silinder ja kolvigrupp. Ja tööd teeb see masin hästi, kui ainult jõuallikas funktsioneerib.
Palun nõu:
1. Kui teha 12 V akuga süüde, kas siis pole eeldatavasti enam põhjust hooratast maha kiskuda? Et pidevalt sinna magneeto juurde saada. Kui kontaktidega mingi jama tekib, siis muidugi. Kondeka peaks ka vist vanast kohast välja tooma?
2. Või oleks siiski õigem otsida mingi muu mootor mida sinna saab istutada? Kas tuleb otsida vastu- või päripäeva käivat mootorit? Mul plokk maal, mälu järgu pakuks, et käib vist päripäeva, kui hooratta poolt vaadata.
3. Kui panna Tööriistamarketi hiinlane, siis kas sellel on ka mingi õlinivoo andur, mis künklikul maal mootorit hakkab välja lülima? Saab seda ellimineerida? Mul pinnas paras kuumaastik.
4. Kas MF-il on mingi tehnoloogiline ava, kust vänta blokeerida, et hooratta mutrit korralikult kinni saada? Või oskab keegi mingit muud head nippi soovitada? Ise olen midagi korpuse vahele lihtsalt kiilunud, aga nii mitmedki jahutusribid on läinud ja õiget tunnet, et täie jõuga saaks keerata ikka ei teki.
Oleksin tänulik ka muude mõtete ja näpunäidete eest, mis asjale kasuks on.
Vaatasin mootoreid ka mujalt. Üks suht võimalik diisel hakkas silma, kuid oma 37 kiloga jääb vist raskeks.
http://www.ebay.de/itm/Dieselmotor-6-7PS...4335828919
Palun nõu:
1. Kui teha 12 V akuga süüde, kas siis pole eeldatavasti enam põhjust hooratast maha kiskuda? Et pidevalt sinna magneeto juurde saada. Kui kontaktidega mingi jama tekib, siis muidugi. Kondeka peaks ka vist vanast kohast välja tooma?
2. Või oleks siiski õigem otsida mingi muu mootor mida sinna saab istutada? Kas tuleb otsida vastu- või päripäeva käivat mootorit? Mul plokk maal, mälu järgu pakuks, et käib vist päripäeva, kui hooratta poolt vaadata.
3. Kui panna Tööriistamarketi hiinlane, siis kas sellel on ka mingi õlinivoo andur, mis künklikul maal mootorit hakkab välja lülima? Saab seda ellimineerida? Mul pinnas paras kuumaastik.
4. Kas MF-il on mingi tehnoloogiline ava, kust vänta blokeerida, et hooratta mutrit korralikult kinni saada? Või oskab keegi mingit muud head nippi soovitada? Ise olen midagi korpuse vahele lihtsalt kiilunud, aga nii mitmedki jahutusribid on läinud ja õiget tunnet, et täie jõuga saaks keerata ikka ei teki.
Oleksin tänulik ka muude mõtete ja näpunäidete eest, mis asjale kasuks on.
Vaatasin mootoreid ka mujalt. Üks suht võimalik diisel hakkas silma, kuid oma 37 kiloga jääb vist raskeks.
http://www.ebay.de/itm/Dieselmotor-6-7PS...4335828919