(29-05-2012, 08:04 AM)Lada123 Kirjutas: Buss jäi Eestisse taastamiseks.
See on küll tore uudis! Mina ikka imestan ja imestan, kus nüüd eesti rahva sugu on üheskoos üles ärganud ja rällakas vasakus käes ja särisev elektrood teises, asunud vanade bussidega marutama. Ilmselt pole ka kaugel need ajad, kus ärimehed taipavad, et bussihuvilisi on juba niipalju, et selle pealt võiks miskit teenida ja sügisesel Tagadi laadal on kindlasti kellelgil juba kasutatud LAZ-i küljeplekki pakkuda.
Ma küll ei tea ja ei tunne kõiki vanade busside taastajaid ja ei tea ka kes seda bussi hetkel restaureerib, kuid nagu siin muudeski bussi teemades olen üritanud teada anda ja üritaks nüüdki lihtsalt info mõttes lisada, et LAZ on kandevsõrestikuga buss ja et sellega oleks ohutu sõita, tuleks kogu karkass ära vahetada, seejärel oleks mõistlik ka uus katteplekk panna ja samuti sisemised materjalid ning lasta ka tripleksist uued kumerad ja sirged klaasid valmistada. Paha ei teeks ka sildade ja mootori kapitaalne remont või vahetus. Jõudu tööle!