t-25 rool
#1

Probleem siis järgmine, et vanematüübilisel t-25 on rooliloks meeletu, see pronkspuks kulunud. Tahaks asja kuidagi paremaks teha. Seda pronkspuki pole vist kuskilt saada ja ei tea ühtegi treialit kah kes uue võiks treida.
Tekkis selline mõte, et poogiks külge uuema t-25 roolisüsteemi. Uuemal tüübil on see roolikarp seal sidurikoja küljes. Et kui hankida uuem sidurikoda koos roolikarbiga ja see siis sinna vahele sokutada. Kas keegi on sellist asja teinud ja kas selline ai on üldse mõtekas ette võtta? Või on mõni lihtsam lahendus?
Kuna pragu põkal mootir maas siis selle sidurikoja saaks sealt tagasilla korpuse küljest suht lihtsalt lahti.
Jutt sai segane aga loodetavasti saate aru.
Jagage ideid.
Vasta
#2

On tehtud ka vana korpuse peale uue karbi kinnitused suht lihtsalt isegi.
Vana karbi asemele 10mm plaat poltidega kinni ja allpool on 4 kohta, mida saab puurida läbi millegi kinnitamiseks.
Neist on keermestatud 2 esimest ja pandud veel üks plaadijupp nende kahe poldi alla ja teisega servast kokku keevitatud.
Siis roolikarbile neli 14mm polti nurkadesse, mutter peale ja siis seatud karp sinna plaadi peale nii, et rool on mugavalt käes ja poldid päidpidi plaadile keevitatud.
Põrandale peab lõikama auku suuremaks ja gaasihooba painutama kõrvale.
Ühesõnaga 3-4h tööd ja võib lõtku unustada.
Vasta
#3

Keegi võiks õpetada kuidas sealt roolikarbist selle pronksmutri kätte saab ning kuidas roolivõlli külgsuunalist lõtku vähendatakse?
Prooviks alustuseks seda mutrit kokku suruda, ehk läheb nautke paremaks.
Vasta
#4

Mutri, õigemini küll poldi saab kätte, kui samba 4 (vist) polti lahti keerata ja rooli keerutada, kuni võll poldist välja tuleb. Sammas tõuseb sealjuures ülespoole.
Külgsuunalist lõtku hoiab ainult üks polt, mille silindriline ots läheb võlli soonde. Polt oli vist altpoolt sisse keeratud, st. selle kätte saamiseks tuleb suurem kaan käigukastist eraldada. Polt on kindlasti kulunud, tõenäoliselt natuke ka soon. Järsku annab trei peal ühtlaseks lasta ja selle järgi uus polt. Haige süsteem juba tehasest.
Mutrit ei saa samuti enne suure kaane eraldamist kätte, seetõttu on kavalam kõik korraga kaha võtta. Hoolikas survepesu ennem, muidu on poriooliga käigukasti täitmine kindlustatud.

Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Vasta
#5

Selle roolisamba sain lihtsalt maha......Tõsisem lammutamine tuleb siis ette võtta vb lihtsam teine roolikarp peale aretada..... Kellegil pole pakkuda korras uuematüübi roolikarpi mille saaks sinna peale istutada?
Vasta
#6

Roolikohapealt targem kui kiire heinaaeg läbi siis vast lammutab laiali ja vaatab miskt uue roolisüsteemi peale.
Küsimus selline,e t mis õli T-25 kasutama peab. Hetkel sai sisse pandud addinoli 10w40 õli aga soojalt kukub õlisurve ära. Kas 15w40 oleks sobivam v peab veel paksemat õli vaatama?
Üks küsimus veel et mis võib viga olla et õlitemperatuuri õigesti ei näita. Kell ja andur korras kuna sai teise põka peal testitud. Sellel põkal aga miskeid normaalseid numbreid küll ei näita.
Vasta
#7

Kui õigeid numbreid ei näita ja tead et põhisõlmed korras, siis on armatuurlaua mass vilets. Vaata , juhe kere küljest lahti arvatavasti, kuna T-25 on armatuur eraldi juhtmega maandatud.
Vasta
#8

Seda massi asja peab uurima ja katsetama, loodan et viga selles.
Aga mis marki õli soovitada oskate. Tahaks miskit lääne õli ikka kasutada, kuna sai mootor pulkadeks kistud puhtaks pestud ning uued osad sisse. Nüüd õlisurve külmalt 1 ning kui soojaks läheb kaob üldse ära. Reduktsiooniklapist rohkem peale keerata ei anna. Õlipump sai uus sisse pandud, kuna vana puhul oli kah õlisurve peaegu et olematu. Kas tõesti need vene varuosad siis sellised et paned küll uue aga uus ei pruugi sugugi parem olla. Või on seal reduktsiooni klapis miskit katki, kuigi seal ei saaks midagi valesti minna.
Vasta
#9

Nagu ma siin Su eelnevast jutust aru saan oli varem õlisurve külmalt ok. aga soojalt kaob ära.Peale remonti on asi veel kehvem. Õli viga, ma arvan, ei ole , sest 10W40 juba piisavalt viskoosne. Mida remondi käigus ültse vahetasid? Mis saaledest sai? Sümptomid on küll sellised , mis viitavad kehvale saalemajandusele.

Selle suure mootoripesuga on ka veel probleem. Kas sai ikka kõik s....t väntvõlli kaeltest välja. Nii võis ainult tunduda. Lõpliku puhastuse tegi uus õli, mis uhtis väntvõlli kanalitest abrassiivse materjali välja, otse saalede vahele, kus ta tegi liivapaberiga võrdset tööd. Sinna nahka on palju mootoreid läinud.
Vasta
#10

Varem oli õlisurve külmalt kuskil 1 ja siis soojalt polnud enam sedagi. Aga siis oli sees ka vana hea kamazi õli.
Sisse läks uus väntvõll, uued saaled, kolvid, hülsid ja õlipump kah.
Mõtelsin et katsetkas tummismat õli miskit 15w40 v siis 20w50. Lähiajal proovib teist reduktsiooni kalppi kah, äkki sealt jookseb surve minema.
Vasta
#11

Tere,

Kas õli tsentrifuug teeb häält, käib ringi. Mäletan, et seal olid väljakeeratavad düüsid. Äkki ei saanud need tagasi ja õli soliseb vabalt karterisse. Võibolla panen puusse. Üsna ammu oli see, kui 25e õlivurri lahti võtsin.

Terv, IP
Vasta
#12

Õlirõhu näidik elektriline või otse õlilt?Kunagi oli analoogne kamm uazikul diisliga,näidik rõhku ei näita.Jamasin tükk aega ja viga oli anduris mootoriplokis.Elektrijama viskasin minema ja otse õlilt manomeeter peale ja tänaseni ei mingit muret.
Vasta
#13

Näidik mehhaaniline toruga mootori küljest.
Vasta
#14

Küsimus. Kuidas teistel töötab selline kooslus nagu õlitemperatuuri andur (TM100) ja temperatuurikell yk133AB. Mul selline asi et kell näitab rohkem kui tegelik temp on. Kellal taga 3 otsa kuhu saab ühendada üks siis pluss ja teine on see mis tuleb anduri küljest ning kolmas peaks olema siis valgustuse jaoks, see mul hetkel vaba, kas sinna peab ka mingi otsa ühendama?

Vasta
#15

TM100 ja YK133 sobivad omavahel. Valgustust ei pea külge ühendama. Kell vajab korralikku massühendust. Vene kvaliteedile omaselt valetavad mõned kellad, võiks proovida teist kella või andurit, kas miskit muutub.

Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Vasta
#16

(07-07-2012, 10:41 AM)Wiki432 Kirjutas:  TM100 ja YK133 sobivad omavahel. Valgustust ei pea külge ühendama. Kell vajab korralikku massühendust. Vene kvaliteedile omaselt valetavad mõned kellad, võiks proovida teist kella või andurit, kas miskit muutub.

Andurit proovitud teise traktori peal teise kellaga, seal kõik ok.
Ka siis pean sellele kellale eraldi massi otsa vedama? Kuhu selle massi kinnitan seal kella küljes?
Vasta
#17

Kella mass peaks käima kinnituse kaare ja armatuuri paneeli kaudu. Peab lihtsalt vaatama, et kõik kontaktpinnad oleksid puhtad ja armatuuri ülemine kaan oleks ka alumise külge kruvitud, mitte niisama peale tõstetud. Võib muidugi vedada lisa massjuhtme kella kinnituspoldi alla, kuid korralikult toimiv tehase vooluring on ka täiesti piisav.

Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Vasta
#18

Uus kell plastik korpusega, mitte ei tea kas kuidas sinna seda massi õhendada kas siis selle kolmanda otsa külge mis peaks valgustusele kuuluma....kui aega saan proovin, äkki läheb paremaks.

Kellegil t-25 roolikarpi pole pakkuda?
Vasta
#19

T25 rooli ümberehitamiseks üsna detailne video leedukatelt. Kindlasti parem lahendus kui nende karpidega jamada. Mis töösilindrit nad kasutavad? Kas keegi tunneb ära? Kas peab kindlasti eraldi õlipumba (süsteemi) panema või saab ka olemasoleva pealt kuidagi jagada?
http://www.youtube.com/watch?v=N_lLEpFthq0
Vasta
#20

(21-02-2013, 18:08 PM)saare44 Kirjutas:  ...
Kas peab kindlasti eraldi õlipumba (süsteemi) panema või saab ka olemasoleva pealt kuidagi jagada?
...

Mida sellest originaali kümnesest ikka jagada on. Ikka teine toeks, siis on hüdroroolist ka rõõmu.

Ülevaatusele sellise ümberehitusega enam asja ei ole...
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne