Postitused: 2,321
Teemad: 22
Liitus: Jan 2010
Maine:
27
Pane ikka Tuula 200ccm mootor- sundjahutusega, starteriga, kannatab igal pool pillitada. Iz`i sa ei jõua alati käima lüüa, saad peksa ta käest.
Postitused: 1,479
Teemad: 126
Liitus: Jul 2009
Maine:
12
Vaatasin ka su kolmerattalist ja tekkis kohe üks samalaadne mõte. Vaja oleks miskit sarnast veokastiga, hea alt soo pealt puukaikaid vedada talvel. T16 eriti ei tahaks siis uputada. Aga ilmselt praegu jääb see paremat aega ootama aga tasapisi on jubinaid kokku aetud, eks näeb.
Aga muidu täiesti sünge asi valmimas. Edu!!!
Veel pole maha löödud
Postitused: 81
Teemad: 16
Liitus: May 2011
Maine:
1
Nonii, jälle targem.
Sai Onuga asja väheke arutatud kolmeka teemal ning tema rääkis tagumise silla kohta järgmist; Selleks, et masin ainult otse sõitma ei hakkaks, peab sild olema alla 50cm. See tähendab seda, et teen tagumist raami mõlemalt poolelt 10cm kitsamaks. Ei tohiks veel kitsaks jääda.
Oskab keegi öelda, kas asi niimoodi on õige?
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
22-07-2012, 18:48 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-07-2012, 18:51 PM ja muutjaks oli
Daff.)
Sai sel kevadel analoogse karakatiga metsast kütet välja veetud. Venna omaga. Peal oli tal 110cc hiinlase mootor. Ilma sundjahutuseta. Kärssas mis kole, aga andkem au hiina inseneridele, see moto pidas kõik katsetused ilusti vastu. Kogu lahendus nägi sama välja nagu Stennul. Ainuke vahe oli tagasillas. See oli tehtud diferentsiaaliga. Viimasena oli kasutatud mosse diffrit. Taldrik oli maha kruvitud ja asemele pandud sinna ketihammasratas. Tagumine veovõll oli pooleks lõigatud, lisatud kaks laagripukki, ning differ oli julmalt keevituse,kahe jupi toru ja vanade pooltelje otstega paika installeeritud. Et kiirust maha saada, oli tehtud kaheastmeline kettülekanne.
Tagasilla kohal oli väike kast ja konksuga käis käru ka taha. Kui kõik puid täis sai laotud, oli ca pool rummi puid korraga peal. Täislastis kippus vahest otse lükkama. Kui aga difrit poleks, siis ma ei tea, sellise töö juures juhitamatu.
Soovitaks siinkohal Stennul pisut kaaluda difri paigaldamist. Kõik mudugi oleneb, mis otstarbeks masin tehakse. Lihtsalt lõbusõiduks on ta ok.
Postitused: 234
Teemad: 47
Liitus: Apr 2009
Maine:
77
Mul teeb sama töö ära sundjahutuseta 150cc Honda kloon, ka lolli- ja töökindel. Daff, ega sellest eelmainitud riistapuust pildimaterjali pole?
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
Donnile: hetkel kahjuks üks üldine pilt, millest pole mingit kasu. Kuid paari nädala jooksul ehk õnnestub see kommejant fookusesse püüda, siis panen siia ülesse tulemused.
Postitused: 81
Teemad: 16
Liitus: May 2011
Maine:
1
Differi paigaldamine oleks tegelikult hea küll, veel parem oleks, kui saaks tagurpidikäigu ka.
Kuid praegu vist ehitan ta selle sillaga valmis, kunagi kui kuskilt näiteks Muravei difri saan, siis aretaks selle vahele.
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
Jah, nagu näha, siis igasugused teh-meh ja muud teadused ei ole selle masina juures kasutust leidnud.Inspiratsiooni allikaks oli Kallastel toimunud festival karakatidega peaosas. Sealt on pärit ka põhisõlmede lahendused. Eriti see mosse difer vabas õhus, mis on tihendatud vineerplaadi ja kahe puuklotsiga ning "tavotti" täis valatud. Valmis tehti see aparaat aga kahe päevaga ja materjalidest mis olid hetkel käeulatuses.
Postitused: 1,479
Teemad: 126
Liitus: Jul 2009
Maine:
12
Vaatan ja mõtlen, mõtlen ja vaatan ja ei suuda ära imestada, et kuidas suudetakse selliseid asju ehitada. Sai vist siin sõnagi võetud et omalgi kavas miskit taolist ehitada. Vana M-i raami baasil koos Sierra difriga ja moto on veel lahtine. Miskit täiendavat targutamist ega õpetussõnu ma ei oska edasi anda kui vaid seda EDU JA VEELKORD EDU, ning tahaks ka oma silmaga seda kunstiteost näha.
Veel pole maha löödud