22-06-2012, 10:42 AM
Tänan et seletasite,järelikult on see: ZiL-MMZ-4502
(25-06-2012, 18:46 PM)Necro Kirjutas: ... Esimeseks veiderduseks märkasin rummude otsast välja tulevad torud. Need pidavat olema rehvide pumpamiseks, nii kui kuuli said, pumpad täis. Pidi veel kabiinist saama eraldi igat üht pumbata, aga sellel mudelil mitte....
Aga seda, kui rariteetne see masin meie mail on, seda ei oska öelda. Minu jaoks igatahes on
(25-06-2012, 22:56 PM)Daff Kirjutas: Siin aeti ilmselt segamini vana ZIL-157 ga midagi. Nendel oli selline süsteem peal.(vähemalt militaarotstarbelistel). Meil oli sõjaväes üks 157 baasil tehtud BTR, mis oli kasutusel massirahutuste mahasurumiseks. Sellel sai ka juhiruumist kõiki rehve eraldi pumbata. Oli blokk, kus oli 6 kraani ja 6 manomeetrit.Ainult kompressor jäi lahjaks.Eraldi plokk 6-e kraaniga on kõikidel Zil 157 mudelitel ja vanematel Zil-157k (alates 1961) mudelitel. Hilisematel Zil-157k mudelitel eraldi kraanide plokki enam ei ole. Kuute eri manomeetrit, iga ratta jaoks eraldi, pole Zil-157-l kunagi olnud. On kaks manomeetrit armatuurlaua keskel. Juhipoolne näitab rõhku süsteemis, ehk siis rõhku õhutorustikus ja kolmes kogumispaagis. See on rõhk, mida kasutatakse tavaolukorras õhkpidurite aktiveerimiseks. Teine, kaasreisija poolne, manomeeter näitab tavaolukorras nulli. Kui rataste juures olevad kraanid lahti keerata, siis näitab see rõhku rehvides. Selle sama manomeetri all on kangiga klapp, mille liigutamisel saab rehvidesse õhku juurde või rehvidest õhku välja lasta. 6-e kraani mõte oli selles, et siis sai kabiinist valida, millisesse rehvi rõhku reguleerida. Tegelik vajadus selle eristamise järele ilmselt puudus, sest hiljemneed kraanid kadusid ja järgi jäi vaid kangiga klapp. Zil-131-l on ka vaid üks kangiga klapp rehvirõhu reguleerimiseks kõikides rehvides. Kui on vaja reguleerida rõhku vaid ühes rehvis, siis selleks avatakse vaid vastava rehvi juures olev kraan. Teised kraanid jäetakse suletuks. See 6-e kraaniga plokk sisuliselt dubleeris ratta juures olevaid kraane.
(25-06-2012, 18:46 PM)Necro Kirjutas: Täna käisin töökoja õuepeal ringi ja järsku vaatasin, et mingisugune gaz 66 baasil elukas aetakse viimasest garaaziboksist välja. Endal mootor paugub iga teatud takti tagan Oh seda imet.(Vähemalt minu jaoks imet). Gaz 66 baasil tuletõrje auto. Täpsemat mudelit ei tea, aga ilgelt ilus aparaat nägi välja, võrreldes selle Gaz 66 baasil taimekaitsepritsiga, mis meil seal on. Anyway. Sai meie automehhaanikuga veidi juttu puhutud. Esimeseks veiderduseks märkasin rummude otsast välja tulevad torud. Need pidavat olema rehvide pumpamiseks, nii kui kuuli said, pumpad täis. Pidi veel kabiinist saama eraldi igat üht pumbata, aga sellel mudelil mitte. Kuna sellel Gazoonil on veel veepump peal, siis raami vahel, paagi all paistis välja üks suuremat sorti reduktor. Mehhaaniku sõnade kohaselt pidavat see olema haruldus. Muud polnud seal erilist midagi. Läbisõitu pidavat ka drastiliselt vähesel hulgal olema. Pmst nagu uus. Mingi logo oli ka kabiini peal, aga seda pildile ei saanud. Polnud aega ja mahti seal kaameraga siiberdada. Aga siiski, mootorist sain pildi.
Aga seda, kui rariteetne see masin meie mail on, seda ei oska öelda. Minu jaoks igatahes on
(17-07-2012, 17:06 PM)cesium Kirjutas: keegi oskab öelda tsistern-haagise mudelit, millised olid kasutusel näiteks ekseko-s põldude väetamiseks. käisid need balloonrehvidega zil 130V järgi. ilmselt oli neid kahte sorti, sest mõned haagised olid justkui pikemad.Arup 8
üldse kui keegi teab sellest komplektist midagi pikemalt rääkida (tehniline pool ja muud seiklused) andku tuld. ise olen pikka aega guugeldanud ja vene saitidel tuhlanud, aga silma pole jäänud.
(27-06-2012, 12:24 PM)Autorehv Kirjutas:(25-06-2012, 18:46 PM)Necro Kirjutas: Täna käisin töökoja õuepeal ringi ja järsku vaatasin, et mingisugune gaz 66 baasil elukas aetakse viimasest garaaziboksist välja. Endal mootor paugub iga teatud takti tagan Oh seda imet.(Vähemalt minu jaoks imet). Gaz 66 baasil tuletõrje auto. Täpsemat mudelit ei tea, aga ilgelt ilus aparaat nägi välja, võrreldes selle Gaz 66 baasil taimekaitsepritsiga, mis meil seal on. Anyway. Sai meie automehhaanikuga veidi juttu puhutud. Esimeseks veiderduseks märkasin rummude otsast välja tulevad torud. Need pidavat olema rehvide pumpamiseks, nii kui kuuli said, pumpad täis. Pidi veel kabiinist saama eraldi igat üht pumbata, aga sellel mudelil mitte. Kuna sellel Gazoonil on veel veepump peal, siis raami vahel, paagi all paistis välja üks suuremat sorti reduktor. Mehhaaniku sõnade kohaselt pidavat see olema haruldus. Muud polnud seal erilist midagi. Läbisõitu pidavat ka drastiliselt vähesel hulgal olema. Pmst nagu uus. Mingi logo oli ka kabiini peal, aga seda pildile ei saanud. Polnud aega ja mahti seal kaameraga siiberdada. Aga siiski, mootorist sain pildi.
Aga seda, kui rariteetne see masin meie mail on, seda ei oska öelda. Minu jaoks igatahes on
Kas Sul rohkem pilte ei olegi?Tahaks ka näha missugune see väljast on.