(18-07-2012, 20:00 PM)Mister X Kirjutas: Nagu vanad fotod kinnitavad, on varasematel aegadel põlde põlevkivituhaga lubjatud ka koosluselt veduk MAZ 200 pluss tsisternhaagis. Sellelt 1966. a pildilt näeme lupjamistsisterni vedavat sadulautot ZIL 164 baasil. Kogu kooslust veab ilmselt parema läbivuse huvides edasi buldooser T 100.
(18-07-2012, 20:33 PM)krossifänn Kirjutas: Mõned pildid 1985 aastast ja Elva EPT tuhapüttidest.Zilidega veeti tuhk kohale ja pumbati ümber.Põldudele laotasid tuhka K-700A/701.
(Seda postitust muudeti viimati: 19-07-2012, 21:55 PM ja muutjaks oli cesium.)
Zil-i teema jätkuks. Liikusid ringi akendega furgoonid, kabiin oli neil alati roheline ja furgoon hall. Parkimas oli neid näha kek/mek vms. ehitusasutuse hoovides. Mis tööd nendega tehti?
ühes teises teemas tekkisid pildid sellisest nagu silmas pidasin.
Paistab, et akende asemel vaid aken pole nii täpselt enam meeles.
Olid seal siis suuremad raskused sees? Mõtlen, et miks Zil, enamasti olid tsiviilis töökojad Gaz-ide baasil?
(20-07-2012, 12:15 PM)cesium Kirjutas: Paistab, et akende asemel vaid aken pole nii täpselt enam meeles.
Olid seal siis suuremad raskused sees? Mõtlen, et miks Zil, enamasti olid tsiviilis töökojad Gaz-ide baasil?
need elektrivendade asjandused ei olnud küll töökojad. sääl olivad narid sees magamiseks ja kõik muu elamiseks vajalik ja keik riistad ja materjalid mahtusivad ka ää. teinekord esmaspäe ommuku laadisivad mehad kaupa pääle ja putka sai nõnna täis, et ust kinni ei taht saada.
(Seda postitust muudeti viimati: 05-08-2012, 20:40 PM ja muutjaks oli Mister X.)
Seni huvitavalt kulgenud Vene veokate teema jätkuks. Omaaegne väljalõige ajakirjast Sotsialistlik Põllumajandus (täpne daatum jäi kahjuks aastate eest märkimata, aga ilmumisaastaks tõenäoliselt 1989), milles tutvustatakse uut diiselautot ZIL 4331. Jõudis neid Eestissegi ja mõnda võib ehk hea õnne korral veel näha - vähema tõenäosusega liikumas, suurema tõenäosusega paraku vedelemas. Kriitikat sai uudismudel kõvasti. Üheks põhjuseks oli kindlasti Nõukogude autotoodangu kiduv kvaliteet, ent teisalt ka sohvrite-mehaanikute harjumatus vastilmunud liikuriga, mis oli "robustse" töölooma ZIL 130 kõrval suhteliselt moodne veok.
(Seda postitust muudeti viimati: 05-08-2012, 20:15 PM ja muutjaks oli cesium.)
mida rohkem inimesi, seda vaevalisemaks muutus tootmine ma pole 130 ja 4331 erinevustega kursis, aga arvan, et uus mudel oli 70% samadest detailidest mis zil 130. mida seal mõeldi 12+ aastat? täiesti arusaamatu
(05-08-2012, 20:14 PM)cesium Kirjutas: mida rohkem inimesi, seda vaevalisemaks muutus tootmine ma pole 130 ja 4331 erinevustega kursis, aga arvan, et uus mudel oli 70% samadest detailidest mis zil 130. mida seal mõeldi 12+ aastat? täiesti arusaamatu
Kui vaadata GAZ-53 "arengut" aastal 1990 siis sama juhtus ka ZIL-130-ga. Kabiin läks analoogselt 53-ga kandiliseks. Diisel hääle järgi nagu "läänekas" aga ving täpselt sama kui Kamaz-il.
Aastal 1999 ja sajandialguses töötas Tapal Universal Industries-il (tegelt oli see AS või OÜ Trimmal-i, mis oli seal enne Universali, omand) üks selline sinise kabiiniga porte.
(Seda postitust muudeti viimati: 07-08-2012, 22:31 PM ja muutjaks oli Mister X.)
Leid 3.06.1987 Pärnu Kommunistist, mis märkis ära kahe esimese ZIL 4331 saabumise 7. autobaasi. Artiklis esitatud mudeli 4331 uuenduste loetelu: reguleeritav roolisammas (pikkus ja kalle), ergonoomiline armatuurlaud, turvavöö, taimleriga mootori eelsoojendus, amortisaatoriga juhiiste, soojendusega tagasivaatepeegel ja täiustatud ventilatsioonisüsteem.
(06-08-2012, 20:00 PM)Edel Kirjutas: Kui vaadata GAZ-53 "arengut" aastal 1990 siis sama juhtus ka ZIL-130-ga. Kabiin läks analoogselt 53-ga kandiliseks. Diisel hääle järgi nagu "läänekas" aga ving täpselt sama kui Kamaz-il.
Aastal 1999 ja sajandialguses töötas Tapal Universal Industries-il (tegelt oli see AS või OÜ Trimmal-i, mis oli seal enne Universali, omand) üks selline sinise kabiiniga porte.
noh, eks need kandilised kandilised kabiinid olid ajastu stiil. kraz 250, seesama zil, gaz 3307 kui rääkida tootmisesse jõudnud masinatest ja kui vaadata katsejärgus või nõuka-aja idee autosid, siis lõpus olid need kõik nurgelised.
aga mida oli seal nii kaua mõelda kui lõpuks tehti ikka copy-paste mõne lääne analoogi pealt?
(08-08-2012, 18:31 PM)cesium Kirjutas: noh, eks need kandilised kandilised kabiinid olid ajastu stiil. kraz 250, seesama zil, gaz 3307 kui rääkida tootmisesse jõudnud masinatest ja kui vaadata katsejärgus või nõuka-aja idee autosid, siis lõpus olid need kõik nurgelised.
aga mida oli seal nii kaua mõelda kui lõpuks tehti ikka copy-paste mõne lääne analoogi pealt?