(27-08-2012, 11:02 AM)pppp Kirjutas: mõnes esinduses tehakse selle kehtimiseks vajalikke iga-aastasi kerekontrolle vaid kliendi tungival nõudmisel.
Kui Sa konkreetset näidet ei pane, siis seda võib nimetada niisama lahmimiseks....
Töötasin kah pikalt autoesinduses (Mazda, Land Rover ja Jaguar) ning mulle tundus küll loogiline, et nad keregarantiilist autot iga aasta vähemalt korra tahavad üle vaadata.
Ehk siis kui sõidad uue autoga intensiivselt kruusarallit (MPS-idega tuleb seda täitsa ette...
)) ning kere on selle tegevuse tagajärjel kivitäkkeid täis, siis kas
1. keregarantii lõppeb siin või
2. lased auto esindusel igal aastal uuesti üle värvida, et asi jätkuks. On minuarust õiglane.
Mis puutub täiendavasse korrosioonikaitsesse, siis on samuti loogiline, et lased seda teha esinduse kaudu, sest Nemad ju vastutavad selle eest.
Kui plaan Yetiga tõepoolest 12 aastat sõita, siis asjal oleks jumet küll, sest olgem ausad, ega autotehas ikka selleks happerünnakuks, mis meie teedel ja talvel toimub, ikka valmistunud pole...
Professionaalselt lastud kerevahad ja täiendavad põhjakaitsed oleks nii pikalt planeeritud kasutuse puhul omal kohal.
(P.S. kerrevaha võiks igal aastasl uuesti lasta, siis oleks effekt veel parem...)