27-08-2012, 09:51 AM
TZ 4K-14 mootori remont
27-08-2012, 09:59 AM
mul on raamat kõikide varuosadega, aga ma ei oska seda lugeda

28-08-2012, 00:20 AM
28-08-2012, 18:20 PM
Vajan abi Tartu - Elva piirkonnas mootori remondiks. Traktor on seisnud üle 5 aasta, osa asju on puudu, mootoris on midagi katki. Mootori võtan maha ja toon ise kohale. Tegijaks võiks olla inimene kellel on sama isend õues ja poolpidused tükid kuuriall kastis olemas. Tel.: 52 52 133
29-08-2012, 22:56 PM
Kas tz-il see õliga õhufiltri süsteemil on ka mingi otstarve. (et peab just õliga olema). ??
30-08-2012, 08:25 AM
Õli on seal sellepärast, et see puhastab õhu seest tolmu ja liiva osakesed välja. Ilma õlita, sõltuvalt muidugi töötingimustest, ei ole mootoril eriti pikka eluiga.
kasutaja, kes küsis mootori remondi kohta. Mis mootoril viga, kas kokku jooksnud või lihtsalt vajab üle käimist? Teeks ise, aga ei ole tõesti vaba aega, aga tean soovitada väga head mootorimeest, kahjuks asub ta aga Harjumaal Jüri aleviku lähedal.
kasutaja, kes küsis mootori remondi kohta. Mis mootoril viga, kas kokku jooksnud või lihtsalt vajab üle käimist? Teeks ise, aga ei ole tõesti vaba aega, aga tean soovitada väga head mootorimeest, kahjuks asub ta aga Harjumaal Jüri aleviku lähedal.
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170
30-08-2012, 08:54 AM
ju küsija pidas seda silmas, et asendaks selle kopsiku kuivfiltriga.
30-08-2012, 09:57 AM
to saarrand: Mootor on kokku jooksnud, ringi ei käi ainult kolksub edasi - tagasi (väntvõlli laager tükkideks?). Seistes on minema jalutand pihusti, õlipump, ventilaator, hüdropump ja jagaja ja võib-olla midagi veel. Nüüd oleks vaja isend ellu äratada.
30-08-2012, 10:08 AM
Võimalik, et kepsu laager on katki läinud. Väntvõlli remont on üsna kallis, endal viimati aitas samuti hädast välja Harjumaa mees, siis maksis ainuüksi kepsulaager 96€ + veel muud vajalikud jubinad.
Loetletud puuduolevatest juppidest on ehk keeruliseim leida hüdropumpa, aga ei tohiks seegi eriline probleem olla. Kindlasti on suurem osa kui mitte kõik neist juppidest olemas Harjumaal elaval inimesel. Soovi korral kontakt privas.
Loetletud puuduolevatest juppidest on ehk keeruliseim leida hüdropumpa, aga ei tohiks seegi eriline probleem olla. Kindlasti on suurem osa kui mitte kõik neist juppidest olemas Harjumaal elaval inimesel. Soovi korral kontakt privas.
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170
30-08-2012, 21:39 PM
Lihtsalt tahtsin teada, kas peale tolmust ja saastast puhastamisel on veel mingi otstarve sellel õlil. Pm võib paigaldada ka kuivfiltri. (kui sobiv filter ja korralik filtri korpus valmistada.) Mis oleks ka veid väiksem ??
Mul teeb ta tööd suht vähe ka, pm kuus mõned päevad. Enamasti abiks maja ümbruse korras hoiul, kuivanud ja mahalangenud puude vedamisel ja talvel saab lund lükata nii palju kui seda vaja teha on.
Mul teeb ta tööd suht vähe ka, pm kuus mõned päevad. Enamasti abiks maja ümbruse korras hoiul, kuivanud ja mahalangenud puude vedamisel ja talvel saab lund lükata nii palju kui seda vaja teha on.
31-08-2012, 21:20 PM
Kas kellelgi on olnud analoogseid probleeme:
1) Traktor on koos mitmest kohast kolme M20*1,5 tikkpoldiga-kaks üleval ja üks all, mis keeratud valatud korpuse (malm ?) sisse. Alumise poldi keermed nii käigukasti pool (ees) kui haakeriistade kinnitusplaadi pool (taga) ära väntsutanud ja poldid peaaegu väljas. Tõenäoliselt tuleb uued suuremad keermed ja jämmemad tikkpoldid panna.
2) Reversi kangi käik tundub takistatud olevat plekkkorpusest, mis traktori kapoti osa ja sellest tulenevalt ei taha tagumist käiku sees hoida. Üldse tundub reversi kangi ja võlli ühendus mittetöökindel-polt läbi, mis kangi edasi tagasi liigutades auku kogu aeg suuremaks nügib ?
1) Traktor on koos mitmest kohast kolme M20*1,5 tikkpoldiga-kaks üleval ja üks all, mis keeratud valatud korpuse (malm ?) sisse. Alumise poldi keermed nii käigukasti pool (ees) kui haakeriistade kinnitusplaadi pool (taga) ära väntsutanud ja poldid peaaegu väljas. Tõenäoliselt tuleb uued suuremad keermed ja jämmemad tikkpoldid panna.
2) Reversi kangi käik tundub takistatud olevat plekkkorpusest, mis traktori kapoti osa ja sellest tulenevalt ei taha tagumist käiku sees hoida. Üldse tundub reversi kangi ja võlli ühendus mittetöökindel-polt läbi, mis kangi edasi tagasi liigutades auku kogu aeg suuremaks nügib ?
01-09-2012, 12:38 PM
Minul oli talvel selline probleem et selle reeversi kangi tift kukkus pesast välja, kang käis vabalt edasi tagasi. Seal sees olev tift oli veidi nagu kõver ka, eks ta oli juba pesast väljas ja hoidis poole tiftiga. Hetkel on selle tifti asemel nael (Oli vaja midagi sellist millel oleks mingi julk otsas, et allapoole välja ei kuku.) Originaalis käib sinna kindlasti mingi spets kõvemast materjalist jublakas.
Muidugi see tift kukkus alla käigukasti karterisse, hea et hammasrataste vahelt läbi ei käinud, oleks probleem palju suurem olnud.
On kellegil soovitusi mida seal kasutada, originaalis käis sinna vist mingi 5-ne tift.
Muidugi see tift kukkus alla käigukasti karterisse, hea et hammasrataste vahelt läbi ei käinud, oleks probleem palju suurem olnud.
On kellegil soovitusi mida seal kasutada, originaalis käis sinna vist mingi 5-ne tift.
01-09-2012, 19:59 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-09-2012, 20:25 PM ja muutjaks oli jürimees.)
Traktor aastaringselt pidevas kasutuses. Kasutan juba aastaid torusplinti. Kui sidur lahutab korralikult, pole probleemi. Kui splint ka hakkab järgi andma, on see reeversi kangi liigutamisel tunda ja sel juhul olen vana splindi löönud paraja läbimõõduga naela abil käigukasti . Sealt kättesaamisel abiks painduva varrega magnet.Kord on see protseduur ka läbi tehtud. .
Priit2 kirjutas
Kas kellelgi on olnud analoogseid probleeme:
1) Traktor on koos mitmest kohast kolme M20*1,5 tikkpoldiga-kaks üleval ja üks all, mis keeratud valatud korpuse (malm ?) sisse. Alumise poldi keermed nii käigukasti pool (ees) kui haakeriistade kinnitusplaadi pool (taga) ära väntsutanud ja poldid peaaegu väljas. Tõenäoliselt tuleb uued suuremad keermed ja jämmemad tikkpoldid panna.
2) ...
Kusagil foorumis oli pilt, millelt näha,et ümber pooltelje käiste olid paigutatud kammitsad,mille otsad toodud läbi haakeriistade kinnitusplaadi. Eks ta veidi kaasa aitab, kui keere vaid veidi rikutud.
Priit2 kirjutas
Kas kellelgi on olnud analoogseid probleeme:
1) Traktor on koos mitmest kohast kolme M20*1,5 tikkpoldiga-kaks üleval ja üks all, mis keeratud valatud korpuse (malm ?) sisse. Alumise poldi keermed nii käigukasti pool (ees) kui haakeriistade kinnitusplaadi pool (taga) ära väntsutanud ja poldid peaaegu väljas. Tõenäoliselt tuleb uued suuremad keermed ja jämmemad tikkpoldid panna.
2) ...
Kusagil foorumis oli pilt, millelt näha,et ümber pooltelje käiste olid paigutatud kammitsad,mille otsad toodud läbi haakeriistade kinnitusplaadi. Eks ta veidi kaasa aitab, kui keere vaid veidi rikutud.
01-09-2012, 22:19 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-09-2012, 22:22 PM ja muutjaks oli olli.)
(28-08-2012, 00:20 AM)jürimees Kirjutas: Ehk abiks http://equit.ru/d/125429/d/tz4k14_katalo...y_pdf2.pdf
Tänud viite eest!
Leidsin sealt leheküljel 30 tabelis "9174.Полуось ." asuva nr. 7 ehk "Сальник 80х 100х13". On see õige asi, mille abil saab esirataste juurest läbijooksva õli kinni? Rattavõlli korpusest välja ulatuv osa on vähemalt oluliselt peenem kui 80mm.
Teine küsimus on elektri kohta. Kuna traktori originaal juhtmetest palju alles pole, ehitan täitsa uut elektrisüsteemi. Skeemi järgi peaks olemas olema selline vidin nagu releeregulaator. Kas tegu on selle pisikese karbikesega kohe generaatori küljes? Vaata pilti. Ning kas ühendada tulevad need juhtmed nii, et kõige ülemine läheb otse akusse, keskmine mis on eeldatavasti siis selle releeregulaatori küljes, läheb läbi kontroll-lambi aku plussiga kokku? Ning kõige alumine juhe tundub olevat otse kere ehk siis võib üldse ühendamata jätta?
Ja veel, kas kontroll-lamp peab miski kindla võimsusega ka olema? Või sobi b näiteks tavaline 1,2w armatuurituluke?
01-09-2012, 23:13 PM
Generaator on mingi Gaz'i, Uaz'i või taolise pealt võetud? Sellisel juhul: jäme klemm (ülemine eelmises jutus) pidevalt plussi, seda mööda tormab generaatoris valmistatud elekter aku ja tarbijate poole. Regulaatori juhe peaks minema süütelukku, või mõnda teise lülitisse, mis traktori seisates välja lülitakse. Muidu tühjeneb aku ergutusahelat mööda. Piisab ka masslülitist, kui süütelukku ei ole. Sellisel juhul läheks regulaatori juhe ka plussi. Ainult siis tuleks alati mootori seisates mass välja lülida. Signaallambi tarvis nendel generaatoritel klemmi ei ole. Massjuhe ei ole tarvilik, kui generaatori korpus on kindlalt massiga niigi ühendatud.
Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
02-09-2012, 11:26 AM
(01-09-2012, 23:13 PM)Wiki432 Kirjutas: Generaator on mingi Gaz'i, Uaz'i või taolise pealt võetud? Sellisel juhul: jäme klemm (ülemine eelmises jutus) pidevalt plussi, seda mööda tormab generaatoris valmistatud elekter aku ja tarbijate poole. Regulaatori juhe peaks minema süütelukku, või mõnda teise lülitisse, mis traktori seisates välja lülitakse. Muidu tühjeneb aku ergutusahelat mööda. Piisab ka masslülitist, kui süütelukku ei ole. Sellisel juhul läheks regulaatori juhe ka plussi. Ainult siis tuleks alati mootori seisates mass välja lülida. Signaallambi tarvis nendel generaatoritel klemmi ei ole. Massjuhe ei ole tarvilik, kui generaatori korpus on kindlalt massiga niigi ühendatud.
Tänud vastamast! Generaatori päritolu kohta ma kahjuks ei tea.. mõtlesin, et tegu originaaliga, aga ju siis mitte. Ergutusvool läheb läbi süüteluku küll. Aga kas seda tüüpi generaatori puhul ergutusvoolu jadamisi läbi signaallambi ei saa juhtida? Nagu kirjeldatud http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=37639 teemas. Mitte et mul seda lampi nii väga vaja oleks.. aga tegin ka uue armatuuri ja sinna sai lambikese jaoks koht juba valmis tehtud.

02-09-2012, 17:14 PM
Reversi kangi splint (tihvt) asub ju paremal pool käigukastist väljas. Ja seda sealt küljepealt käigukasti ajada on pea võimatu. Või räägime erinavatest tihvtidest/splintidest ?
02-09-2012, 17:54 PM
(02-09-2012, 11:26 AM)olli Kirjutas: Generaatori päritolu kohta ma kahjuks ei tea.. mõtlesin, et tegu originaaliga, aga ju siis mitte. Ergutusvool läheb läbi süüteluku küll. Aga kas seda tüüpi generaatori puhul ergutusvoolu jadamisi läbi signaallambi ei saa juhtida? Nagu kirjeldatud http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=37639 teemas. Mitte et mul seda lampi nii väga vaja oleks.. aga tegin ka uue armatuuri ja sinna sai lambikese jaoks koht juba valmis tehtud.
Generaatori tagaotsal, see, mis on õlisele pildilegi saanud, peaks olema generaatori mark. Näiteks ümmargusel laagrikattel. Kui on see, millest ma eelpool kirjutasin, ei saa niimoodi ergutusahelasse lampi ühendada. Vastupidi, pluss peab ergutusele jõudma väga hea ühendusega, muidu sunnib regulaator generaatorit ülepingega laadima. Selles mainitud saaniteemas kasutati üheksadioodilist generaatorit, seal asjad teisiti. Idee järgi saaks ka vene klassikult sellised otsad välja tuua, aga kas on mõtet? Laadimistulega seega jah, vastus negatiivne. Saaks ka nii, et tuua generaatorist välja mähiste nullpunkt, aga jällegi, kas on mõtet? Kui tulehimu üle mõistuse kasvab, võin anda edasisi juhtnööre.
Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
02-09-2012, 18:45 PM
(02-09-2012, 17:14 PM)priit2 Kirjutas: Reversi kangi splint (tihvt) asub ju paremal pool käigukastist väljas. Ja seda sealt küljepealt käigukasti ajada on pea võimatu. Või räägime erinavatest tihvtidest/splintidest ?
paremal pool asub ta jahh, aga kaane all vertikaalasendis. Kui pooleks läheb, siis kukub alla, hammakatele seltsiks

02-09-2012, 18:45 PM
Generaatori mark on 17.3701 14v 40A, gost 3940-84, 0486, PILT
Aga kui kontroll-lampi ette pole nähtud, siis las ta jääda, sellepärast genekat lahti võtma küll ei hakka.
Üks teine küsimus tekkis mootori (elektri) kohta veel. Kas ka originaalis toimib selle mootori väljasuretamine ainult gaasi maha tõmbamisega? Või oleks võimalik teha väljasuretus ka süüteluku välja keeramise peale?
Aga kui kontroll-lampi ette pole nähtud, siis las ta jääda, sellepärast genekat lahti võtma küll ei hakka.

Üks teine küsimus tekkis mootori (elektri) kohta veel. Kas ka originaalis toimib selle mootori väljasuretamine ainult gaasi maha tõmbamisega? Või oleks võimalik teha väljasuretus ka süüteluku välja keeramise peale?
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne