Teema on suletud

Mida kõike meil Eestimaal leidub, osa 5

see sama masin osales ka eelmisel Vanatehnika Lustisõidul http://nagi.ee/photos/busse/21379103/in-set/356715/

fotoblogi urmo fotonurk™

Räpina lähedal selline garaaz Smile


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Ja Vilustes selline traktor


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

(06-09-2012, 20:55 PM)marguss Kirjutas:  Ja Vilustes selline traktor


.....KLASSIKA!!!......

loll on loll olla.

Tõmbasime siis ajaviiteks ka oma vana RS-09 üle pooleteise aasta käima. Masin põhimõtteliselt tehnika koha pealt originaal. Väljalase oli 60ndate algupoole midagi... Vahetatud aint ühel pool kolvirõngad (V2 variant), ning see pool tahab pikemalt "soojaks töötamist", enne kui pauku teebSmile Igatahes käima ta läks ning tegime väiksed tiirud. Kuid nagu alati, sai kaamera aku liiga vara tühjaks.

http://www.youtube.com/watch?v=n4OBPcbMF...e=youtu.be

Kas kannatas tööd ka teha selle traktoriga peale niipikalt seismist? Suits on korralik üleval, nagu rõngad oleks kinni jäänud. Selliseid väikesi toimetamisi vist hea teha sellise põkaga, ise oln ka juba ammu mõelnud, et selline asi kuluks ära suuremate masinate kõrvale.

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 

(10-09-2012, 14:10 PM)saarrand Kirjutas:  Kas kannatas tööd ka teha selle traktoriga peale niipikalt seismist? Suits on korralik üleval, nagu rõngad oleks kinni jäänud. Selliseid väikesi toimetamisi vist hea teha sellise põkaga, ise oln ka juba ammu mõelnud, et selline asi kuluks ära suuremate masinate kõrvale.

See masin on meie käes elu aeg niimoodi suitsend ja väga lahja olnud. Kunagi vene ajal vanaisa sai selle masina uuena...mingi jama oli starteriga, niiet hommikul tõmmati käima, siis tehti nats heina ja õhtuni pandi siis viina muidugi. Aga traktorit ju vahepeal seisma jätta ei saanud. Niiet tiksus selle aja maja ees kogu aeg. Ja nii päevast päeva. Viimati võtsime temaga näiteks kartulit vist 2 aastat tagasi, ennem kui sai t25 soetatud. Aga ajas asja ära küll. Samuti niita on temaga väga hea, saab ju ülekannet panna nii rataste kui mootori pealt. Aga suitseb palju tõesti...sumpasi pole all ja kõik erinevad tihendid on aja käes ju kannatada saanud. Iga kord ennem käivitamist ikka pool liitrit õli juurde. Kui kavatsed mitu tundi tööd teha, tuleb seda veel vahepeal juurdegi valada. Hetkel ootab see põka väikest rahasüsti, et saaks vahele mõne nissani või mazda kaheliitrise diiselmootori, sest see on ikka väga universaalne masin. On ju olemas tohutul hulgal erinevaid riistapuid rs-09le.

Lasnagorsk siis ühe vene auto jagu rikkam,Kärberisse tekkis vahtralehega 2106
EDIT:Neid nüüd massivselt juurde tulnud.
[Pilt: 185269_413527072029578_905809038_n.jpg] Nõmmel ühes hoovis on siis selline kobe mosse.

Kuidas seis Viljandis ja Pärsti vallas mossedega?Silma eriti pole hakkanud,äkki keegi teab mõne asukohta?Või Tallinnas ja Jõelähtmel?

(22-09-2012, 16:52 PM)tak35744 Kirjutas:  Kuidas seis Viljandis ja Pärsti vallas mossedega?Silma eriti pole hakkanud,äkki keegi teab mõne asukohta?Või Tallinnas ja Jõelähtmel?
Viljandis peaks vast kümmekond igapäevaselt sõitvat isendit olema,sest aeg-ajalt on neid näha....Wink Aga minu arvamusel on vene päritolu autosid linnas liikumas igal aastal järjest vähem.Sad
Hetkel sõidan oma Valge Varesega,autot võib näha tihtilugu turuplatsis....

(22-09-2012, 17:30 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  
(22-09-2012, 16:52 PM)tak35744 Kirjutas:  Kuidas seis Viljandis ja Pärsti vallas mossedega?Silma eriti pole hakkanud,äkki keegi teab mõne asukohta?Või Tallinnas ja Jõelähtmel?
Viljandis peaks vast kümmekond igapäevaselt sõitvat isendit olema,sest aeg-ajalt on neid näha....Wink Aga minu arvamusel on vene päritolu autosid linnas liikumas igal aastal järjest vähem.Sad
Hetkel sõidan oma Valge Varesega,autot võib näha tihtilugu turuplatsis....
Viimane kord,kui Viljandis käisin,oli üks 03 ja 06.Mossesid pole ette jäänud,üks kord oli sinine 2140.Puiatus on valge-roheline 2140 ja valge 412,aga neid pole kohanud lähiajal.

Täna nägin tööjuurde minnes sellist elukat -
[Pilt: 099291485d2146.jpg]
Pole ennem midagi sellist näinud. Kõike päris pildile ei saanud, sest käsi värises hirmust ja oli vaja kähku rapsi vedama minna, aga ühe klõpsu lubasin endal teha. Siinkohal loodangi, et omanik ei kurjusta, aga olgu ma neetud, kui asi vastupidiseks osutub.
Anyway,
Pildil pole näha, aga taga on tal rippsüsteemi asemel suur hüdropaak, kuskil 70-90 liitrine. Jvv otsa on istutatud mingisugune pump. Jumzidel on vist sama. Muidugi olen ka saksa virtsapütil sellist näinud. Täpselt see sama pump, mis seal purusti otsas istub. Kabiini väga ei kiiganud, aga nägin, et oli seal mingi puhur. Tagaklaasi vahele oli väike plekist lisaruum tehtud. Peal oli käivitusmootor. Niiduk ise oli tehtud päris tugeva raami peale. Lisaks sellele veel põhjakaitse, ning masti pööamine oli vist hüdrauliliselt lahendatud. Samuti oli ka masti küljes miskine tross, täpselt ei tea öelda milleks. Muidugi esisillavedu ja taga veidi laiemad rattad ning tagumiste rataste rööbet oli suurendatud. Ja kõige selle hulka igaks juhuks mainin, et baasiks on MT3 82.

Almost Again

Selliseit tehase niidukeid päris palju silma hakanud,ilmselt kodukootud lääne analoog

Tere.Kuna konkreetselt "Mosse autospordis" teemat ei leidnud siis paneks selle postituse siia.Üks rahvasprindis osalenud Mosse tahab nüüd kindlasti doonorit.
Kõva auto see Mosse - käib üle nina, võtab elaktriposti ka maha ja sõitjatel häda midagiSmile Mis ma siin ikka lobisen ametlikumat juttu saab lugeda aadressil:
http://rally.ee/?a=a009&b=9436
ja pilte saab vaadata:
http://www.krracing.ee/index.php/pildid1...2?start=69

(23-09-2012, 18:55 PM)krossifänn Kirjutas:  Tere.Kuna konkreetselt "Mosse autospordis" teemat ei leidnud siis paneks selle postituse siia.Üks rahvasprindis osalenud Mosse tahab nüüd kindlasti doonorit.
Kõva auto see Mosse - käib üle nina, võtab elaktriposti ka maha ja sõitjatel häda midagiSmile Mis ma siin ikka lobisen ametlikumat juttu saab lugeda aadressil:
http://rally.ee/?a=a009&b=9436
ja pilte saab vaadata:
http://www.krracing.ee/index.php/pildid1...2?start=69



Argol peaks veel neid võistlusautosi olema. Kunagi ühe sinise tegin talle kasutades 3 doonormasinat. Wink

[Pilt: 09943774933ccc.jpg]Nõmmel nägin sellist imevidinat.[Pilt: 0994377458f3f4.jpg]Need bussiistmed?Esimese asjana lõi pähe ,et need bussiistmed.

Neid "imevidinaid" toodi millalgi ajavahemikus 1994-1998 roppu moodi Eestisse, treilerite viisi ja massiliselt seisid bensujaamas kus töötasin. Sama kiirelt ja massiliselt kui neid toodi nad ka kadusid tänavapildist Big Grin

Mäletamist mööda oli sellel hetkel kõige odavam uus välismaa auto mida meil müüdi.

Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...

jah ca 58t krooni maksis see citroen(oldic), põltsamaa felix ostis need oma müügimeestele

(30-09-2012, 17:39 PM)supp Kirjutas:  jah ca 58t krooni maksis see citroen(oldic), põltsamaa felix ostis need oma müügimeestele

Pigem Oltcit, rumeenia autotööstuse pärl, Citroeni osalus selles avantüüris oli mingi 30+ % vististi.

Jah seda Rumeenia autotööstuse "pärli" sai vist nähtud esmakordselt 1987a.(aga pilti pole ja võin eksida).Vot autorallil Sojuz 88 oli neid vähemalt kaks ja tulid ka ilusti lõpuni.Silmailu nende sõit muidugi ei pakkunudSad
Tegijad olid ikka Lada VFTS ja Skoda 130LR.Mõned pildid siis Tartus ralli lõpetamiselt.Esikoht Joel Tammeka ja Ants Kulgevee,teised vennad Bolsihhid ja kolmandad vennad Metsad.Parim Skoda ekipaas oli vist neljas.
Oltcitid siis nr.17 ja 23.No üks Rumeenia pärl Dacia veel ja siis
poolakate Polonez ja Mosse 2141.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
                       
           
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 44 külali(st)ne