16-09-2012, 18:32 PM
No nii.
Aeg on vist sellest sõidust kokkuvõtted teha.
Vägev ralli oli! Legend oli hea (välja arvatud üks viga esimesel lõigul, mis paljudele rivi alguses startinutele kõvasti aega maksma läks), teed olid head, ilm oli ka hea.
Golf pidas ka üsna vapralt vastu, kui välja arvata Rutjal läbi põhja kukkunud käigukang, mis sai parandatud käepäraste vahenditega:
Seetõttu oli hiljem probleeme 1. ja 2. käigu lülitumisega, aga no need on nagunii aeglased käigud, mida vaja pole
Uuskülast öösel koduteele asudes otsustas üks paar lisatulesid lühisesse minna, eks peab millalgi välja selgitama, milles põhjus.
Sellega tehnilised jamad piirdusid, ülejäänu oli puhas fun.
Korraldajatel jätkus ikka kõvasti julgust selliste kiiruskatsete korraldamiseks. Rutjal saime keskmiseks 133km/h ja hommikusel kruusakatsel 108km/h. Rutjal läks ühe rehvivirnaga väga napilt, vasaku küljega sai õrnalt vastas ära käidud. Tore et kõigil osalistel jätkus õnne ja mõistust, et endid mitte puruks sõita
LK3 oli ka üsna vahvasti välja mõeldud, kahju ainult, et legendivea tõttu enamik võistlejaid (ka meie) esimest pööret üles ei leidnud.
Tänud korraldajatele, kohtunikele ja kaasvõistlejatele meeleoluka nädalavahetuse eest!
Meeskond nr 16.
Aeg on vist sellest sõidust kokkuvõtted teha.
Vägev ralli oli! Legend oli hea (välja arvatud üks viga esimesel lõigul, mis paljudele rivi alguses startinutele kõvasti aega maksma läks), teed olid head, ilm oli ka hea.
Golf pidas ka üsna vapralt vastu, kui välja arvata Rutjal läbi põhja kukkunud käigukang, mis sai parandatud käepäraste vahenditega:
Seetõttu oli hiljem probleeme 1. ja 2. käigu lülitumisega, aga no need on nagunii aeglased käigud, mida vaja pole
Uuskülast öösel koduteele asudes otsustas üks paar lisatulesid lühisesse minna, eks peab millalgi välja selgitama, milles põhjus.
Sellega tehnilised jamad piirdusid, ülejäänu oli puhas fun.
Korraldajatel jätkus ikka kõvasti julgust selliste kiiruskatsete korraldamiseks. Rutjal saime keskmiseks 133km/h ja hommikusel kruusakatsel 108km/h. Rutjal läks ühe rehvivirnaga väga napilt, vasaku küljega sai õrnalt vastas ära käidud. Tore et kõigil osalistel jätkus õnne ja mõistust, et endid mitte puruks sõita
LK3 oli ka üsna vahvasti välja mõeldud, kahju ainult, et legendivea tõttu enamik võistlejaid (ka meie) esimest pööret üles ei leidnud.
Tänud korraldajatele, kohtunikele ja kaasvõistlejatele meeleoluka nädalavahetuse eest!
Meeskond nr 16.