(29-08-2012, 21:20 PM)speedsta Kirjutas: Kaasaegse filtri ja topsiku paigaldamine päästis õhu jamast või veel mingeid trikke?
Hommikut. Need kaasaegsed filtrid päästavad meeletult, nende vahetuse lihtsus, ilma igakordsete vaskseibidega pedereerimiseta ja originaal filtri topsiku hädadeta, teevad elu ikka oluliselt lihtsamaks. Aitab ka see, kui viia pumba tagasivool otse paaki, mitte saata teda etteande pumba ette nagu originaalis.
(23-09-2012, 10:07 AM)asixmer Kirjutas: Tere, rida küsimusi :
1) õlide kogused. Käigukastiõli kogus või on mingi kontrollava? Mootori õli saab varda järgi panna ja pumba õli lugesin kuni mingi luugi servani
2)Kas pidureid saab kuskilt peale keerata? Arvasin ise et tagasilda jooksevad pidurihoovad kuskile kopsikute alla kas sealt?
3) mitme kw starter ja kui suurte näitajatega aku on antud traktorile ette nähtud
Raamatu järgi vastan sulle
1. Käigukasti läheb 17,4l või 23l kui on revers hoova all ka käiguaeglusti.
Kui on pöörispea pump siis pumba külje peal (u keskel igalt poolt) on polt kus tuleb üleliigne õli välja. Pumba all on polt kust saad vana jama välja lasta ja pumba peal on punn kust saad uue õli sisse kallata.
2. "kopsikute" alt saab neid pääle timmida küll.
3. Raamatu arvates peaks sul peal olema 3,3 kW starter ja tühikäigu vool ei tohiks ületada 120A. Isiklikult olen kasutanud 165A akut ja põle midagi juhtunud.
Eile käisin maal abis kartuleid võtmas ning tööpäeva lõpus kui jäänud oli võtta paar vagu jooksis T-40 mootor suure pauguga kokku nii et sädemed lendasid.Nagu näha lõi kepsu pooleks ning silindrisse ka augu sisse.See oli esimest korda kui nägin kuidas traktoril mootor kokku jookseb.
NB.-Riigiaparaadi hammasrattad ja väntvõll vajaks kiiremas korras remonti.
(23-09-2012, 13:13 PM)phyl Kirjutas: ...
3. Raamatu arvates peaks sul peal olema 3,3 kW starter ja tühikäigu vool ei tohiks ületada 120A. Isiklikult olen kasutanud 165A akut ja põle midagi juhtunud.
Ei tasu voolutugevust ja mahutavust segi ajada... Usun, et keskmine 165 Ah aku suudab anda 750 A üsna pika aja vältel.
Starter tarbib voolu nii palju, kui hetkel vaja (maksimaalne tarbimine on paigalseisuni pidurdatud rootori korral). Tühijooksul on voolutarve üsna väike.
Pisut nendest AMPRITEST. Kui aku soetad , vaata igaks juhuks käivitusvoolu tugevust.Mingi aeg olid müügil meil eestis akud millel oli olematu amperaaž. Ise puutusin küll kokku selle probleemiga veoautode vallas, aga sealt traktorini pole palju maad. Aku Ah olid kõik nagu tavaliselt, 175 või 185 Ah, kuid A oli osadel 500, 600 kõigest. See kajastus muidugi ka hinnas, mis oli natukene odavam. Selline aku aga talvel eriti käima ei taha vedada. Ja kui veabki, siis kevadeks on plaadid kõverad ja viska asi minema.
Olen vaadanud, et akut ostes pannakse rõhku just Ah, kuigi vaatama peaks hoopis A. Amper, see on power, mis masina käima lööb.
(23-09-2012, 23:27 PM)Daff Kirjutas: Pisut nendest AMPRITEST. Kui aku soetad , vaata igaks juhuks käivitusvoolu tugevust.
...
Et liiga lihtne ei oleks, siis armastavad erinevad tootjad akule märkida erineva standardi alusel määratud voolutugevusi Akusid võrreldes tuleb hoolega jälgida, et kõrvutiolevad numbrid ikka sama standardi alusel oleksid.
Ning kõigest hoolimata on ikkagi akude iseloomus erinevust. Nii 800 A andev Optima RedTop kui sama voolu välja köhiv Oberon (mahtuvuste vahe Ah kahekordne - 56 vs 110) olid paar talve vaheldumisi kasutuses MB S124 peal.. Kui Optima ehmatas kahepoolese diisli käima lõbusalt, siis Oberoniga keris oluliselt aeglasemalt. Tõsi, teiseks käivituskorraks Optimal enam võhma ei jätkunud, kuid Oberoniga võis mootorit narrida kümneid kordi.
Arvestades, et Vene tehnika käivitumisvõime madalal temperatuuril on üsna nigel, siis peab ka mahutavust (väljendatakse Ah) ikka olema... Ülalmainitud Optima paneb mu hübriidrussil vastu kaks käivitusüritust, seejärel on tühi. Mis omakorda tähendab, et olen teinud vastavad ettevalmistused (mootori soojendus, käivitusgaasi surts), et teist vaja poleks...
T-40 sai peale uue pöörispumba, asjamehed toimetasid ning kaane küljes olev birka eraldus ühest needist. Ja sealt needi august pritsib nüüd mõnuga kütet välja. Minu arusaama järgi ei tohiks kaane taga peale õli midagi muud olla, kütust mõtlen just. Pump äsja poest toodud. Selline anomaali päädib peatse pumba riknemisega?
Ei rikne ta tühi rohkem midagi. Ainult osa kütusest kulub territooriumi märgistamiseks, nagu krants sirtsutab Vahel võib lõhkuma ka minna, aga üldiselt harva.
Selline küsimus ,et kas on keegi märganud või teab rääkida ,kas T-40 on mingeid erinevusi rippsüsteemis vastavalt väljalaske aastale. Endal õnnestus aiste tõstmise nuutvõll ära murda. Keegi rääkis ,et need võllid pidid erinevad olema ja need hoovad ja õlakud samuti. Olen huvitatud nuutvõllist ,kui kellegil pakkuda. Poest ostetud halli värvi paindus esimese päevaga kõveraks ju karastamata. Üldse halli värvi varuosad on kuidagi liiga pehmed olnud ja praak.
Tere! Mis on pildil olevalt kardaani pukilt puudu, et see T-40 jõuvõtuvõllile ühendada? Andke palun nõu, vaja see asi töökorda seada homme ülehomme. MTZ- i mehed ei tea suurt midagi. Osuteemas kuulutus ka üleval, sellele pole keegi reageerinud.
(Seda postitust muudeti viimati: 14-06-2013, 23:54 PM ja muutjaks oli nissan.pickup99.)
Tervist!
Pole eriline traktorist aga vahest vaja kultivaator aistevahele sobitada kuid ei hakka iga cm pärast traktort seisma jätma või uuesti käivitama
seega uuriks kas 4WD t40(AM vist) on olemas seisupidur?
Piduripedaalide kõrval põranda seest peaks paistma üks väike kangijupp, kui pidurid alla vajutada, siis selle kangi abil saab pedaalid ära lukustada. Kabiini alt peaks see lukustamise süsteem näha olema...
Ühe pedaali (äkki vasaku) vardal on pulk ja läbi kabiinipõranda paistab üks pulk, mida saab vajutada. Pulga hammastik läheb pedaalivarda pulga taha ja hoiab pidurit peal. Vabastamiseks tuleb pidurit alla vajutada, vedru tõmbab hammastiku tagasi ja pedaal saab üles tulla.
(14-06-2013, 22:00 PM)MTZ Kirjutas: Tere! Mis on pildil olevalt kardaani pukilt puudu, et see T-40 jõuvõtuvõllile ühendada? Andke palun nõu, vaja see asi töökorda seada homme ülehomme. MTZ- i mehed ei tea suurt midagi. Osuteemas kuulutus ka üleval, sellele pole keegi reageerinud.
(14-06-2013, 22:00 PM)MTZ Kirjutas: Tere! Mis on pildil olevalt kardaani pukilt puudu, et see T-40 jõuvõtuvõllile ühendada? Andke palun nõu, vaja see asi töökorda seada homme ülehomme. MTZ- i mehed ei tea suurt midagi. Osuteemas kuulutus ka üleval, sellele pole keegi reageerinud.
Just see sama jah. Käisin täna ka ühes poes, kus oli kataloog olemas. Paraku seda puksi/muhvi sealt poest ei saanud. Kui keegi oskab juhatada, või teab, siis olen info eest väga tänulik.