Teema on suletud

"Nutumüür" ehk kas kellelgi on selline vidin ülearu?

Soov.ee-s on Põlvamaal üks Sampo valmeti mootor müügiks, paar nädalat tagasi just uurisin ja terve kombain läheb varuosadeks, seega sealt ilmselt saad.

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 

Otsin projekti jaoks reduktorit/vahekasti, mida kasutada aeglusti ja reversina. Ehk siis tavaoludes oleks "ülekanne" 1:1 otse läbi kasti, kuid mingi kangi/eebliga oleks lülitatav aeglusti (näiteks 1:2 kuni 1:4 ülekanne) ja revers (ülekanne ei oma eriti tähtsust).
Võiks kannatada max pöördeid sisendil kuni 5000rpm, pöördemomenti kuni 300NM
Peab olema piisavalt kerge, kuna plaanis kasutada mootorrattal. Seega mitte üle ~30 kilo.

Seda umbmäärast mulli, mis selles postituses kirjas, ei ole vaja kommenteerida. Saan ise ka aru, et ma ei tea täpselt mida mul vaja on. Palun anke lihtsalt teada, kui kellelgi ideid on.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.

Olen otsinud kaua, mitte küll väga pingsalt, kuid järjepidevalt. Pole seni leidnud. Vaja oleks Gaz 51-e radiaatori ribikatikut. Oma on nii kõver ja pulgad nii ära kulunud, et ei tule enam tihedalt kinni. Äkki kellelgi vedeleb üleliigne? Välja näeb selline. Ütlen juba ette ära, et Gaz 52-e omaga asendada ei saa.
Kui kellelgi on kuskil kolahunnikus tundmatu katik ja ei tea, kas see võiks olla mulle vajalik detail, siis 51-e ribikatikut iseloomustab püstine ribistik ja vända auk alaosas.

Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.

(22-09-2012, 09:46 AM)isandpauk Kirjutas:  Otsin projekti jaoks reduktorit/vahekasti, mida kasutada aeglusti ja reversina. Ehk siis tavaoludes oleks "ülekanne" 1:1 otse läbi kasti, kuid mingi kangi/eebliga oleks lülitatav aeglusti (näiteks 1:2 kuni 1:4 ülekanne) ja revers (ülekanne ei oma eriti tähtsust).
Võiks kannatada max pöördeid sisendil kuni 5000rpm, pöördemomenti kuni 300NM
Peab olema piisavalt kerge, kuna plaanis kasutada mootorrattal. Seega mitte üle ~30 kilo.

Seda umbmäärast mulli, mis selles postituses kirjas, ei ole vaja kommenteerida. Saan ise ka aru, et ma ei tea täpselt mida mul vaja on. Palun anke lihtsalt teada, kui kellelgi ideid on.
tere,nõuka-ajal 70-ndail tuli saksa dem vabariigist põllumajanduse tarvis heinakaaruteid 3-kettalisi,neil olid peal reduktorid,millega sai pöördeid maha ja vastupidi suunas tööle rakendada.

(22-09-2012, 09:46 AM)isandpauk Kirjutas:  Otsin projekti jaoks reduktorit/vahekasti, mida kasutada aeglusti ja reversina. Ehk siis tavaoludes oleks "ülekanne" 1:1 otse läbi kasti, kuid mingi kangi/eebliga oleks lülitatav aeglusti (näiteks 1:2 kuni 1:4 ülekanne) ja revers (ülekanne ei oma eriti tähtsust).
Võiks kannatada max pöördeid sisendil kuni 5000rpm, pöördemomenti kuni 300NM
Peab olema piisavalt kerge, kuna plaanis kasutada mootorrattal. Seega mitte üle ~30 kilo.

Seda umbmäärast mulli, mis selles postituses kirjas, ei ole vaja kommenteerida. Saan ise ka aru, et ma ei tea täpselt mida mul vaja on. Palun anke lihtsalt teada, kui kellelgi ideid on.

Mul üks dnepri käigukast vedeleb. Äkki saab miskit sellest välja mõelda. Tagumise käiguga kast.

(29-09-2012, 00:58 AM)Provoker23 Kirjutas:  
(22-09-2012, 09:46 AM)isandpauk Kirjutas:  Otsin projekti jaoks reduktorit/vahekasti, mida kasutada aeglusti ja reversina. Ehk siis tavaoludes oleks "ülekanne" 1:1 otse läbi kasti, kuid mingi kangi/eebliga oleks lülitatav aeglusti (näiteks 1:2 kuni 1:4 ülekanne) ja revers (ülekanne ei oma eriti tähtsust).
Võiks kannatada max pöördeid sisendil kuni 5000rpm, pöördemomenti kuni 300NM
Peab olema piisavalt kerge, kuna plaanis kasutada mootorrattal. Seega mitte üle ~30 kilo.

Seda umbmäärast mulli, mis selles postituses kirjas, ei ole vaja kommenteerida. Saan ise ka aru, et ma ei tea täpselt mida mul vaja on. Palun anke lihtsalt teada, kui kellelgi ideid on.

Mul üks dnepri käigukast vedeleb. Äkki saab miskit sellest välja mõelda. Tagumise käiguga kast.

Mul vedeleb neid ka. See kast ei sobi, kuna rakenduvad pöördemomendid on liiga suured ja isegi kui katki kohe ei lähe, siis kulub läbi väga kiiresti. 4. käik ei ole ka originaalis 1:1-le, kuigi selliseid hammikaid tehakse. Lisaks on selle reduktori otsimise üks põhjustest justnimelt sarnasest käigukastist lahtisaamise vajadus.
Olen mõelnud mõne auto käigukastile - mõni väiksem diiselmootori kast vms, kuid ei ole lammutustesse kolama jõudnud.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.

alles siin keegi pakkus vist miskise vanema vene sõiduautu kasti, lühike, kompaktne.. oli ta siis kas ZIS vai ZIL vms... vaata müügiteemast.


Kui kellegil mõni väiksemate topeltratastega sild üleliia( man, VW, MB vms) siis võtku ühendust. Vajadusel või ise alt ära kruvida kui kaubale saame.
Gaz jms veoautode sillad natuke liiga suured selle asja jaoks..

Lugupidamisega
Meelis

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB

Tervist

Ega ei juhtu kellelgi vedelema vana sauna ahju või mingisugust pursuikat garaazi kütmiseks. Oleks hädasti tarvis.

Terv Siim

Estonian Chopper Forum www.estonianchopper.com

Oleks vaja vana jawa sadula nahka.
Lõigete tegemiseks.

Võib olla katkine, määrdunud jne.

(02-10-2012, 11:11 AM)SAUL Kirjutas:  Tervist

Ega ei juhtu kellelgi vedelema vana sauna ahju või mingisugust pursuikat garaazi kütmiseks. Oleks hädasti tarvis.

Terv Siim

http://www.osta.ee/metallist-ahi-pliit-29876874.html

Ehk on kellelgi mõnda väiksemat hüdrosilindrit üle, mis sobiks haakesse kesktõmmitsa asemele?

(05-10-2012, 10:21 AM)olli Kirjutas:  Ehk on kellelgi mõnda väiksemat hüdrosilindrit üle, mis sobiks haakesse kesktõmmitsa asemele?

Ega sinna väga väike sobigi... Sõltub muidugi rippsüsteemist. Vene väiksem tehnika kasutas CAT2 süsteemi, kus ülemise tõmmitsa pikkus on vahemikus 480-800 mm ja tõmmits peab taluma jõudu 40 kN (~4 t).

Sõrmede läbimõõt 22 mm.

Kui osta, siis tasub võtta õige asi - hüdraulilisel tõmmitsal on peal lukustusklapid, mis ei lase silindril vajuda ka lekkiva jaguri korral. Ning kiirlukustusega ülemine pea on oma hinda väärt omadus.

Mul endal on sihuke kasutusel ja padulekkivast jagurist hoolimata peab tõmmits pikkust kenasti. Osta oli valus, kuid kasutada selge rõõm.Cool

(05-10-2012, 11:00 AM)v6sa Kirjutas:  
(05-10-2012, 10:21 AM)olli Kirjutas:  Ehk on kellelgi mõnda väiksemat hüdrosilindrit üle, mis sobiks haakesse kesktõmmitsa asemele?

Ega sinna väga väike sobigi... Sõltub muidugi rippsüsteemist. Vene väiksem tehnika kasutas CAT2 süsteemi, kus ülemise tõmmitsa pikkus on vahemikus 480-800 mm ja tõmmits peab taluma jõudu 40 kN (~4 t).

Sõrmede läbimõõt 22 mm.

Kui osta, siis tasub võtta õige asi - hüdraulilisel tõmmitsal on peal lukustusklapid, mis ei lase silindril vajuda ka lekkiva jaguri korral. Ning kiirlukustusega ülemine pea on oma hinda väärt omadus.

Mul endal on sihuke kasutusel ja padulekkivast jagurist hoolimata peab tõmmits pikkust kenasti. Osta oli valus, kuid kasutada selge rõõm.Cool

Ah et nii pikad need tõmmitsad kohe siis 'päris' traktoritel. Ma mõtlesin rohkem kinnises olekus ~30cm tsentrite vahega silindrit. Traktoriks on TZ, kus rippsüsteemi standardist vist kahjuks üldse rääkida ei saa. Ja silindrit oleks (vähemalt esialgu) vaja tagakopa jaoks. Seal see jõud nii suur ei ole. Muud haakeseadmed saab ka ilma hüdraulilise tõmmitsata ära toimetatud. Smile

Ehk kellegil on kodus üle rull kapronööri? Kasutati seda vanasti igasugu pakkide kinnisidumiseks kui ka heinapallide kokkurullimisel. Ei taha uskuda,et see materjal on eestimaa pealt ära kadunud.
Endal kahjuks pole enam peale paari lühikese jupi miskit alles.Sad
Värvuselt oli neid valgeid,siniseid ja musta värvi.
Pakkumised ootatud.


(05-10-2012, 17:35 PM)MAZ Kirjutas:  Ehk kellegil on kodus üle rull kapronööri? Kasutati seda vanasti igasugu pakkide kinnisidumiseks kui ka heinapallide kokkurullimisel. Ei taha uskuda,et see materjal on eestimaa pealt ära kadunud.
Endal kahjuks pole enam peale paari lühikese jupi miskit alles.Sad
Värvuselt oli neid valgeid,siniseid ja musta värvi.
Pakkumised ootatud.

Uuri kuskilt poodidest, maal on juba üks sinine rull mitu aastat aga ei mäleta kust osteti, kuskil poes rautselt on saadaval.

Pigem äkki kilenöör?

Nööri teema kohta link http://www.pmkaubamaja.ee/index.php?page...20&lang=et
ehk on hind vastuvõetav

Veel pole maha löödud

(05-10-2012, 17:35 PM)MAZ Kirjutas:  Ehk kellegil on kodus üle rull kapronööri? Kasutati seda vanasti igasugu pakkide kinnisidumiseks kui ka heinapallide kokkurullimisel.
Tartus on Vitamiini Kaubanduse OÜ-s vabalt, (Vitamiini tänaval, samas poes kaubeldakse peamiselt MTZ juppidega)


Tänud kõigile,kes aitasid probleemi lahendada,eks ma liigun siis vastavasse poodi selle nööri järele,hind on ka mõistlik.


Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 11 külali(st)ne