08-08-2012, 22:19 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-08-2012, 22:21 PM ja muutjaks oli Autorehv.)
Zil 4331 on mu arust selle koopia.
Ja 3307 selle koopia
Ja 3307 selle koopia
(09-08-2012, 08:27 AM)Daff Kirjutas: h2rra küsib siin rummude ja konnade versus veljade ja mutrite kohta.
Asi pole siin selles, kes mida pooldab, vaid kogu lugu seisneb praktilises vajaduses jahutada pidureid.
Eestis ehk nägemata pilt, aga euroopas võib küllaltki tihti kohata uusi autosid kodarvelgedega(rummud ja konnad). Numbrimärgid on neil siis kas iraani, iraagi, türgi....Üldiselt palavatest piirkondadest pärit tüübid.(mõeldud on klimaatilisi tingimusi).
Ketasveljedega (veljed ja mutrid) rasketes oludes on lihtsalt oht lõket teha tunduvalt suurem.
Euroopa Liit eriti kodarvelgi ei soosi ja on seadusandlusega asja paika pannud nõnda, et meil käib sõit ketasvelgedega. Olgem ausad, aga need on liiklusohutus seisukohalt turvalisemad kui kodarveljed. Vanasti murzikuga (MAZ tüüpi veduk) sõites sai paar korda rehv metsapoole saadetud. Suht ettearvamatult tulevad kiilud lahti.
(08-08-2012, 21:47 PM)mrali Kirjutas: Nn kandiline KrAZ (250,260) on nt selge 1970te alguse Henscheli kloon - vt http://www.truck1.eu/_TEN_auto_741734_Tr...S_314.html ...Mingisugune teatud sarnasus detailides Kraz-il on Henscheliga olemas.
(06-10-2012, 03:07 AM)Mister X Kirjutas: Öö tõi küsimuse, nimelt piimaveokitest. Kas masslevinud GAZ 53 (ehk vahel ka 52) baasil piimatsisternide kõrval eksisteeris üldse originaalseid ZIL 130 piimapaake? Kui jah, leidus neid meie maalgi? Vahel harva viskab üksikuid niisuguseid ette Vene "interneeduse" avarustest, ent vanadelt fotodelt pole ZIL piimakaid näinud - ammu siis Eestiski. Täpselt niisamuti olid meil üliharuldased uue generatsiooni GAZ-ZIL (vastavalt GAZ 3307 ja ZIL 4331) piimapütid. Ehk teisisõnu: sattuski neid siia? MAZ-e olen piimatsisterne vedamas näinud, liikus ju sääraseid KAMAZ-egi.http://www.automoto.ee/albums/album17/IMG_4785.jpg
(18-10-2012, 18:27 PM)weix1 Kirjutas: Küsimus ! Gaz veoautod mis olid kongiga, kas tagaluugi langetamine käis neil nagu tänapäevastel autodel, et vajutad nuppu ja hüdraulika langetab luugi ? Või käis kuidagi teisiti ? Kuna pole kokku puutunud tolleagsete furgoonidega siis hakkas täitsa huvitama.Tegelikult teema ju selline,et peaks suisa uue teema tegema.Furgoonautod.Autofurgoonid.Praegult on Eesti tegelikult ikka väga kange furgooniehitaja.Aga hakkame vaatama siis.Renek,Tarfurgo ,Eurowest,
Pilt masinast : http://www.automoto.ee/galerii/view_phot...d=IMGP7983
(23-01-2014, 13:19 PM)Tift Kirjutas: Kas keegi oskab täpsemalt öelda, missugust õli kasutati Kamaz-i sidurisilindris? Selles, mis tõukas survelaagri tõukurvarrast? Mingist ajast hakati samasugust sistemit ka Zil-idel kasutama...Paberite järgi jah venelasel Heva, aga DOT-4 on parem variant.
Ise küsin-ise vastan! Kasutatakse vedelikku "Нева" ...