Postitused: 24
	Teemad: 7
	Liitus: Dec 2003
	
Maine: 
0
	 
	
	
		olen kuulnud et ei saadud midagi aru kui delta raamil oli moskva 3 käiguline mootor    ei usu et minski ära tunnevad kui korralikult käitud ja mootori nii kinnitad et alla toru ei keevita    aga jah sajaga vahele jäädes...   ütled et kõrge oktaani arvuga benz   we
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 126
	Teemad: 14
	Liitus: Nov 2003
	
Maine: 
5
	 
	
	
		mendid on liiga targad nad võtavad abipolitseinikud appi eraautodega et saada ilmalubadeta sõitjaid kätte. Aga mul selline tore lugu: Sõitsin oma minskaga ja järsku vaatan punase autoga ment(mul on mendi autod pähe õpitud)hyppasin maha ja libistasin sidurit ning temale jäi arusaam (vist) et ma lükkan seda. :smug
ja nii ta sõitis edasi mina panin igaksjuhux minska poolex tunniks seisma.
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 636
	Teemad: 53
	Liitus: Dec 2003
	
Maine: 
1
	 
	
	
		Mul oli aastaid tagasi selline juhus,et sõitsin Riga võrriga,oli täiesti originaalkorras,ainult väntade asemel oli suvaline pulk.Pidas siis ment kinni ja hakkas seletama,et peab kiiver olema.Ma tahtsin välja keerutada,ütlesin talle,et see on mootorjalgratas ja jalgrattaga sõites ei ole kiiver kohustuslik.Selle peale vastas ment,et kuna ma olen vändad ära võtnud,on tegu mopeediga,oleks vändad alles,oleks see abimootoriga jalgratas ja kõik oleks ok.Point selles,et kui näiteks 125cm/3 le mingid pedaalid aretada,siis ju pole jalgratas.
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 382
	Teemad: 42
	Liitus: Mar 2003
	
Maine: 
0
	 
	
	
		jah proovime veel mõnele uralile väntasid panna:loläkki saab mendi ära rääkida:lol:lol
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 776
	Teemad: 571
	Liitus: Dec 2002
	
Maine: 
37
	 
	
	
		Ma usun, et politsei valdav enamus tunneb
125 ccm mootoreid. Samas on ülimalt kahtlane,
kas ta tunneb ära vanemaid haruldasemaid
sõiduriistu.
1. Sachs\'i 98 ccm mootor, millega 1930tel
käisid paljud kergmootorrattad. Reeglina
olid need pedaalidega ja kahe ketiga rattad
(kickstarteriga tehti vähe isendeid), mis
meenutavad veidi suuremat punnvõrri.  1940tel
valmistas kiievlase tehas sama idendit K-1-B
mudeli all.
Tänavapildist kadusid need isendid 1960tel
(lõplikult 1970tel), saada ei olnud ei 
mootorijuppe ega ka rehve. Seda hoolimata, 
et 1930-40tel olid need ülilevinud.
2. Suuremad kui 50 ccm jalgratta abimootorid.
Kinnitatakse reeglina jalgrattaraami külge.
Nii esiratta rummuga ühes tükis ÖWA, MAW ja
paljud teised 1930-50te mootorid on säärased.
Parimat,
Valdo
	
	
	
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9,  oleme septembris avatud L,P 11-18
 
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 464
	Teemad: 55
	Liitus: Jul 2002
	
Maine: 
1
	 
	
	
		kuskil on targalt öeldud, et seaduste mittetundmine ei vabasta nende täitmisest!!!