06-07-2012, 00:34 AM
Ei usu mina, et austatud ksf! Tift pole viimase kuu aja jooksul Bertat puutunud. Aga kirjutanud ka pole, ei tea miks? Põnev on, mis teoksil? 
Tervitades, IP

Tervitades, IP

(06-07-2012, 00:34 AM)Isapull Kirjutas: Ei usu mina, et austatud ksf! Tift pole viimase kuu aja jooksul Bertat puutunud. Aga kirjutanud ka pole, ei tea miks? Põnev on, mis teoksil?Tänan küsimast, lugupeetud IP, sul on osaliselt õigus - puutunud olen ja mitu korda. Aga edasiliikumine on praegfusel aal vaevaline. Tahtmine on, aga siin elus tuleb teha valikuid. Nimelt on mul, nagu kõigil teistelgi, põhtöö. Kui vaba aega üle jääb, siis on see sisustatud abimajandiga ehk Repsu Taimetalu tegemistega. Kuna meil see neljandat aastat alles vana, siis oleme momendil sihukeses ärevas faasis nagu seda on ülesehitamine - taimebaas, peenrad, külvamine, kastmine, transport, müümine, väetamine, rohimine...nu seie võiss veel mitu aega kauneid sõnu kirjotada
.
. Ja veel - Kusagil Sõmeru kandis (Rakvere külje all) sain uudistada kahte Multicari jäänust ja nende tagasilda. Sai targenaks, et Berta olemasoleval sillal on diffrilukk eemaldatud. Koht ehk võlli ava on lihtsalt suletud. Samas on see lukk seal olnud, jäljed poolteljel olid selgelt näha. Küllap õnnestus kellegil see lukk ää retsida ja siis õngitseti ta lihtsalt välja. Niisiis... Vaatan salamisi ringi ka nende vidinate järele, mis aitaksid seda lukku taastada.
.
.. Vahest seletan lähemalt.
.Ja hiljuti mürtsatas hunniku otsa, kus enne olid VAZ-i k-kast, tagasild, üks sobiv esisild koos väiksemat sorti roolikarbiga, topeltrihmaga rihmaseibe ja ka raami tarbeks mingeid juppe, üks väga ontlik 2-sil.sundjahutusega 20 hj Kohler Magnum 20! Noh, eks sellesse unikusse on veel vidinaid tarvis, aga põhistuff on olemas. Et talvel ei peaks igavust tundma tuleb suvel "rege rautada", eks ju. Sellest rauavirnast peab välja kasvama koopia T-16 -le. Siis mul hea pärast TT-le uhkustades öölda, et nää - meil kah nagu T-16! Et mis sest, et poole vörra väiksem, see-eest naised saavad hakkama
! Kas masin tuleb kallutava kastiga - seda näitab tulevik. Esialgu ei old plaanis. Samas on sel ka omad plussid - kui naisel tarvis purjus vanamees küla pealt ära vedada, siis hea kastis tuua ja kodus vikihunnikusse maha kallutada
!
, aga eks juhtub meilgi ühte-teist . Teada saamiseks tulebki vahel küsida, nagu sa äsja.(06-07-2012, 11:14 AM)tarko Kirjutas: Jõhvis Tolmeti platsinurgas seisab üks Multicar. Ehk on abiks.Hmm...vahest kannatab vahetada... selleks peab sealse rahvaga rääkima. Aitähh info eest!
(06-07-2012, 18:35 PM)Isapull Kirjutas: Tänan ammendava vastuse eest ksf! Tift.Jõudu läheb tarvis küll, ära ei ütle!
Tahtsin täna veel Tolmet'ist läbi käia ja seda Multicari Sulle chekkida, Kas ainult sillast, või kogu massinast?
.. Kõik sõltub. Aga kui sa oled hakkamas uurima, siis vastu ma pole
. Olen vahel ka sealkandis liikumas ja lihtsalt vahetusega ei tohiks probleeme tulla, ma mõtlen transporti.
.. ![[Pilt: hc3bcdropump2.jpg]](http://repsud.files.wordpress.com/2012/01/hc3bcdropump2.jpg)
![[Pilt: esisild9.jpg]](http://repsud.files.wordpress.com/2012/01/esisild9.jpg)
![[Pilt: c3b5hufilter.jpg]](http://repsud.files.wordpress.com/2011/05/c3b5hufilter.jpg)
![[Pilt: radikas.jpg]](http://repsud.files.wordpress.com/2011/05/radikas.jpg)
![[Pilt: esiots3.jpg]](http://repsud.files.wordpress.com/2012/01/esiots3.jpg)
) siis üritan neid ka ikka panna. Aga eks andke teada, kui liiga palju saab. Eks igale emmele meeldib oma laps ja temast pole pilte kunagi liiga palju:![[Pilt: esiots4.jpg]](http://repsud.files.wordpress.com/2012/01/esiots4.jpg)
![[Pilt: esiots5.jpg]](http://repsud.files.wordpress.com/2012/01/esiots5.jpg)
(20-10-2012, 13:04 PM)Necro Kirjutas: Vaatan, et sul sama lahendust kasutatud, mis vene autotõstukil. Ehk siis hüdropumba ajam tuleb väntvõlli otsas asuva rihmaratta pealt, kardaanülekandega. Aga üks asi, mis piinlema jääb on rihmavahetus, kui see peaks läbi minema, no siis on asi küpse. Bertal tundub ligipääs parem ja tööd pole kuigi hull teha, aga see eest vene autotõstukil on paras piin seda rihma vahetada.Õige mõte, aga ma üritasin pumba eemaldamise võimalikult lihtsaks teha - kaks polti lahti, pump ettepoole, üle kardaaniotsa saab rihma jälle peale. No ei tehta veel lahtikäivaid kiilrihmu..
Eks see nikerdamine on, aga vahest ei pea seda rihma iga päev vahetama
. Samaugune kooslus on kasutuses ka uuematel kahveltõstukitel, mõnedel kopp-laaduritel samuti.
(20-10-2012, 13:37 PM)Tift Kirjutas:(20-10-2012, 13:04 PM)Necro Kirjutas: Vaatan, et sul sama lahendust kasutatud, mis vene autotõstukil. Ehk siis hüdropumba ajam tuleb väntvõlli otsas asuva rihmaratta pealt, kardaanülekandega. Aga üks asi, mis piinlema jääb on rihmavahetus, kui see peaks läbi minema, no siis on asi küpse. Bertal tundub ligipääs parem ja tööd pole kuigi hull teha, aga see eest vene autotõstukil on paras piin seda rihma vahetada.Õige mõte, aga ma üritasin pumba eemaldamise võimalikult lihtsaks teha - kaks polti lahti, pump ettepoole, üle kardaaniotsa saab rihma jälle peale. No ei tehta veel lahtikäivaid kiilrihmu..Eks see nikerdamine on, aga vahest ei pea seda rihma iga päev vahetama
. Samaugune kooslus on kasutuses ka uuematel kahveltõstukitel, mõnedel kopp-laaduritel samuti.
(20-10-2012, 18:24 PM)Aspelund Kirjutas: Kas kapoti taga olev õlipaak ja õhupuhasti koostöös kapotiga ei tekita olukorda, kus jahutus muutub keerukaks? Õhul pole ju sisuliselt kuhugile minna.Ma eespool nagu mainisin, et see õhuruumi-asi oli arutlusel minu pisikeses ajukolus ja "rakukeste" ühine otsus oli - ei jää. Jahedamate ilmadega peaks selline hüdropaagi-radika kooslus isegi plusse jagama, kuna õlitemperatuur püsib vahest ühtlasemana, suvel totaalse kuumaga aga ei oska öölda, mis juhtuma hakkab
. Aeg näitab. Igatahes on võimalus hüdropaak ka suurem teha ja tagaossa koht leida, aga see variant jääb tagavaraks.
. Jahutusradikas on mosse oma, suuruse poolest isegi natuke suurem mootori originaalist.
(21-10-2012, 14:35 PM)Necro Kirjutas: Kui õli peaks liialt kuumaks kiskuma, saab alati ette väikse õliradiaatori juurde visata.Sul on õigus, see variant ei tulnud mul kohe pähegi, kapoti ja radika vahel on selleks ruumi piisavalt. On võimalus jahutusradikat ca`5 cm veel ettepoole nihutada, jääb rohkem tahapoole ruumi.
(21-10-2012, 14:35 PM)Necro Kirjutas: Kui õli peaks liialt kuumaks kiskuma, saab alati ette väikse õliradiaatori juurde visata.Tundub, et tiivik tuleb elektriline. Soojaks aetud õli järel saaks siis selle ju teistpidi puhuma panna - mootorist eemale.
(21-10-2012, 15:47 PM)v6sa Kirjutas: Millisel kaalutlusel on raske õlipaak viidud üles ja kerge õhupuhasti pandud selle alla? Kust võtab õhupuhasti õhku sisse?Õlipaagi kaal koos õliga..kaalunud ei ole, aga sees on ca` 8 liitrit
Teoorias on võimalik kenasti õhupuhasti ära õlitada...
.
(22-10-2012, 16:48 PM)Isapull Kirjutas: Õhuvõtt ja filter on võimaliku uputamise mõistes parem paigaldada nii kõrgele, kui võimalik. Samas, vaevalt Sa temaga meetrisesse vette lähed - rattad on suured all. Kevadel, kui kopratammisid Terriga keamas käisime, vajus korra pudedast jääst läbi ja päris ärevaks tegi. Korra käis peast läbi, et nüüd siia jääbki.Mul pöle seda muda ja vett kuskilt vötta... ainus jõgi, nimetusega Porioja asub ca km kaugusel ja mul pole sinna asja. Endal on üks tiigi moodi asi, aga ka sinna pole Bertaga asja...kui just nimelt ujutama ei vii