Teema on suletud

Mida kõike meil Eestimaal leidub, osa 5

(18-10-2012, 08:52 AM)Autorehv Kirjutas:  Arki leht näitab järgmist
845BDN
Ülevaatused:Korraline(kehtib kuni 09.2013)

Kas juuli ei peaks üv lõppema numbri järgi?

see pole sõiduauto. veokatel ülevaatus 1 kord aastas ja vähemalt oma kogemuse põhjal võin öelda, et numbriga seos puudub. minul igatahes käib ostukuupäevast aastase tsükliga.

Selge asi. Muidu päris põhjalikult kokku kruvitud. Samas, see 25-l kulu 100-Km tegi kohe rinnad rõõmsaks. Ikka oma Gaz-52 tundub ses valguses kohe nagu ajatute väärtustega pill Big GrinBig GrinBig Grin

(18-10-2012, 11:20 AM)wax Kirjutas:  
(18-10-2012, 01:03 AM)koterman Kirjutas:  kas mõni suurem "linnamaasturite" sõber oskab pajatada, mis riistapuuga on pildil tegemist.

Eesti Panga Gurkha Tactical on see

(19-10-2012, 12:54 PM)koterman Kirjutas:  Selge asi. Muidu päris põhjalikult kokku kruvitud. Samas, see 25-l kulu 100-Km tegi kohe rinnad rõõmsaks. Ikka oma Gaz-52 tundub ses valguses kohe nagu ajatute väärtustega pill Big GrinBig GrinBig Grin

Tsitaat: sõiduki kaal 8618 kilogrammi
Siit see kulu.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.

jah, ma nägin seda kaalu asja küll. lihtsalt tore on 25-l kuluga masinatega põkkuda... tekib muidugi küsimus, et kui sõiduk on, nagu meil, ca 9 tonni, milline sellise pilli läbisõit paari aasta, ütleme viie jooksul näiteks, õige on? kasutust ju talle eriti nö tööväliselt ei kombineeri.
kuna ükski kainelt mõtlev struktuur - kaitse/sõjalise iseloomuga muidugi v.a. - sellist kütuse põletamist endale lubada ei saa, v kui siis vaid üks kord aastas, seega nad hoiavad neid riistapuid nö "stand-by" valmiduses garaazis tolmu all. palju selline tegevus siis odomeetri peale numbriliselt juurde lisab, enne oodatavat mahakandmist järgmise 10 a möödumisel v 4x4 rallihuvilistele erakätte edasimüümist - ca 4,000...7,000, või veel vähem nagu vanadel NZ-riistadel?
(19-10-2012, 13:36 PM)aavu Kirjutas:  kaal 8618 kilogrammi Siit see kulu.

Ega neil eriautodel vist eriti ei keri jah kilomeetreid ette.
Punaarmee põgenedes sai nende käest ostetud GAZ 69 aastast 196..., millel oli peal mingi raadiojaam ja seisis Tondil pukkidel. Läbisõit oli 700km ja iga kilomeetri eest tuli maksta 1 rubla ja diil oli tehtud.

Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...

(19-10-2012, 22:48 PM)koterman Kirjutas:  jah, ma nägin seda kaalu asja küll. lihtsalt tore on 25-l kuluga masinatega põkkuda... tekib muidugi küsimus, et kui sõiduk on, nagu meil, ca 9 tonni, milline sellise pilli läbisõit paari aasta, ütleme viie jooksul näiteks, õige on? kasutust ju talle eriti nö tööväliselt ei kombineeri.
kuna ükski kainelt mõtlev struktuur - kaitse/sõjalise iseloomuga muidugi v.a. - sellist kütuse põletamist endale lubada ei saa, v kui siis vaid üks kord aastas, seega nad hoiavad neid riistapuid nö "stand-by" valmiduses garaazis tolmu all. palju selline tegevus siis odomeetri peale numbriliselt juurde lisab, enne oodatavat mahakandmist järgmise 10 a möödumisel v 4x4 rallihuvilistele erakätte edasimüümist - ca 4,000...7,000, või veel vähem nagu vanadel NZ-riistadel?
(19-10-2012, 13:36 PM)aavu Kirjutas:  kaal 8618 kilogrammi Siit see kulu.

Kütuse põletamine on siinkohal küll kõige väiksem kulu.
Antud masina puhul pole mingilgi kujul tasuvusest mõtet üldse rääkidagi, sest auto ju polegi mõeldud sõitmiseks.

Aga kaitse/sõjalise struktuuri masinad (nagu ka antud isend) põletavadki meeletus koguses kütust. Ajateenistuse ajast mäletan oma 8x8 MAN'i kulunormiks midagi ca 46l/100km, ma ei mäleta kas see oli talvine maksimum või regulaarkulu.

(29-08-2012, 22:02 PM)mativs Kirjutas:  Vabandust, olen piltide ülespanemises alles algaja. Proovin uuestiSmile
[img][Pilt: n1ryoz.jpg][/img]

http://foorum.kipper.ee/viewtopic.php?p=71255#71255 - selles teemas saate uurida. Antud pildi ma juba linkisin sinna, küllap seal keegi teab.

Aitäh abi eest, kipperis juba veesõiduk tuvastatud! Kummaline ainult, miks
pidid palgiparvetajatel nii võimsad ja kiired laevukesed olema.

(20-10-2012, 01:36 AM)zazik Kirjutas:  Aga kaitse/sõjalise struktuuri masinad (nagu ka antud isend) põletavadki meeletus koguses kütust. Ajateenistuse ajast mäletan oma 8x8 MAN'i kulunormiks midagi ca 46l/100km, ma ei mäleta kas see oli talvine maksimum või regulaarkulu.

Mul meeles paarikümneaasta tagune Fiskars kraanaga palgiveok ZIL 131, tollel saime ikka 80 liitri kulu sajale kätte. Toungue

loll on loll olla.

(20-10-2012, 10:11 AM)mativs Kirjutas:  Aitäh abi eest, kipperis juba veesõiduk tuvastatud! Kummaline ainult, miks
pidid palgiparvetajatel nii võimsad ja kiired laevukesed olema.

Ot. aga Jõeobu täitsa sugulase ehitatud ja tema hallata. MAZi konet seal pole, küll aga vene kärakas, mis kolm liitert tunnis haukab.

(20-10-2012, 12:48 PM)IIIFFFAR Kirjutas:  
(20-10-2012, 01:36 AM)zazik Kirjutas:  Aga kaitse/sõjalise struktuuri masinad (nagu ka antud isend) põletavadki meeletus koguses kütust. Ajateenistuse ajast mäletan oma 8x8 MAN'i kulunormiks midagi ca 46l/100km, ma ei mäleta kas see oli talvine maksimum või regulaarkulu.

Mul meeles paarikümneaasta tagune Fiskars kraanaga palgiveok ZIL 131, tollel saime ikka 80 liitri kulu sajale kätte. Toungue

Metsaveo Uraalid bensiinitoitega said "õigetes" oludes kätte ka sellise kulu nagu 100liitrit/100km.

Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...

Bensiinimootor ZIL-375, mida kasutasid Ural-375, Liaz-677 ja teised, oligi tuntud kui meeletu kütuseõgard. Ehk võttis kõik ära, mis sisse pandi.

Spetsiaalmasinate puhul ei saagi panna rõhku ökonoomsusele, keskpunktiks on muud võimed. Nii selle väidetava EP soomuki kui ka teiste spetsiifiliste masinate puhul.

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!

Mis kaubik seisab Õismäe tee 31 maja ees?Meenutab Daewood.Pilti pole kahjuks.

Esimene pensionil 53 oma koduõuest.Kast on mäda, ja mootor käis viimati 7a tagasi, kuid hea tahtmise korral saaks elamagi.

Teise masina avastasin pärnumaalt, kas mingi jõusööda vedamiseksemplar ?
[Pilt: 21112011021_zps518f3362.jpg]

[Pilt: DSC00010_zps77c810c4.jpg]

[Pilt: DSC00008_zpsc8ad008d.jpg]

Tekstid ja sisuloome sinu kodulehele, e-poele, blogile!
info.pantertrade@gmail.com

Porte 53 ehk 53A on peaaegu,et kadunud tänavaliiklusest. See on väärt tegu ksf weix1Smile


Teravilja puhtija-laadija АС-2УМ

Külviajal nüüdki siin seal põllu veeres näha.

loll on loll olla.

[Pilt: romu.jpg] Sellise pildi leidsin streetrace foorumist.Teab äkki keegi mis sellest saanud?Allikas: http://www.streetrace.org/foorum/viewtop...70#p292070

Juhtusin ka toda streetrace foorumit uurima ja avastasin masina mis siin foorumis uunikuaustajate jaoks juba arvatult lootusetult kadunud masin - ümara kallurkastiga Zil ! Postitus ise tehtud aprillis seega ilmselt ka praegu olemas olev auto.
[Pilt: 170420121210.jpg]

Tekstid ja sisuloome sinu kodulehele, e-poele, blogile!
info.pantertrade@gmail.com

Täitsa tean neid autosid,kunagi tahtsin seda lühikese kastiga 52 kallurit endale aga no omanik ei nõustunud müüma ja lõpetasin torkimise ära. Seisavad nad seal X kohas juba väga kaua.


Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 39 külali(st)ne