Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
Karburaator koos õhupuhastiga meenutab väliselt "K-175-t, ehk Kovrovetsit." Ja magneeto on ka kahtlaselt sarnane varase "made in Ussr" omaga. NB!, lihtsalt tundub nii.
Kas mingeid kirju pole tõesti? Magneetol seiskamisnupu all birka näha, kas sealt ei võlu mingeid kirju välja.
Postitused: 1,167
Teemad: 87
Liitus: Jun 2008
Maine:
12
Tegemist on paadi stats. mootoriga. Komplekti kuulus ka võll koos vindiga ja oli vist ka mingisugune bensiinipaak. Mark SM-255-L
Tervitab Veteran.
Postitused: 1,191
Teemad: 24
Liitus: Aug 2011
Maine:
28
Uvitav, kuidas on sellisel mootoril sisselase lahendatud. Nn "reed valve" tüüpi nagu tunduks olema. Mitte ühelgi vene mootorrattal ega muul masinvärgil sellist ei olnud, kõikidel käis sisselaske avamine- sulgemine kolvi juhtimisel, väljaarvatud "D" tüübi võrrimootorid, millel oli sisselaskesiibriks väntvõll. Kopeeriti kuskilt endalegi arusaamatu tehnoloogiaga mootor?
Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Postitused: 2
Teemad: 10
Liitus: Sep 2009
Maine:
0
Tänan mehi kes mootori ära tundsid.Sain Venemaalt infot juurde ja üritan selle mootorile ka hääle sisse ajada.Puudu vist on veepump .Muidu on mootor komplektne koos reversiga.Mootor praegu ringi ei käi,aga kogemus on et tegemist on ilmselt väikese roostprobleemiga.Pikkadel talveõhtutel on jälle nokitsemist.
Postitused: 2,673
Teemad: 267
Liitus: Mar 2004
Maine:
30
Kui saad sellega valmis, siis mul on pakkuda analoogne kahepotine mootor. Käib ringi ja kompressioon on korralik. Reeverskastist on mõned jupid puudu. Kahepotisel käib veepump reeverskasti külge, kui mälu ei peta. Kui on huvi, võin pildid saata.