Postitused: 382
Teemad: 42
Liitus: Mar 2003
Maine:
0
mis vahekorras võiks minskile õli(M-8V) panna?
Postitused: 1,362
Teemad: 116
Liitus: Nov 2003
Maine:
6
Aga miks peaks just seda õli kasutama? Tänapäeval on ju saada vägagi normaalseid 2T õlisid, mis mootorile tunduvalt tervislikumalt mõjuvad...
Postitused: 382
Teemad: 42
Liitus: Mar 2003
Maine:
0
ja ma hakkan nii palju raha nende peale kulutama?
Postitused: 1,362
Teemad: 116
Liitus: Nov 2003
Maine:
6
Kas tõesti sõidad minskiga niipalju, et isegi seda õnnetut Addinol\'i 2T ei raatsi osta (umbes 35 eek/L)...? Ise soovitaksin muidugi mitte alla Valvoline poolsyndi (umbes 65 eek/L) kasutada... odavad õlid lähevad lõpuks tunduvalt kallimaks!
Aga eks see ole rohkem ka suhtumise asi... masinat saab ju ka põrandavärvi ja pintsliga värvida ja traadi ja teibiga parandada...
See Addinoli 2t mineraal on ikka täielik BS minuarust. Olen pannud 1/20, ikka ta ära ei põle ja summutid nirisevad lögast:mad:
Postitused: 264
Teemad: 52
Liitus: Jan 2003
Maine:
0
on geeniused... Loomulik et õli ära ei põle kui sa seda 1:20 paned. Nii palju pandi seda mingit vana vene õli ja sedagi ainult sissesõidu ajal. Seda 2T õli pane ikka 1:25 kuni 1:40 ja kui siis ka õli ära ei põle peaksid tõepoolest kolvirõngad peale panema.
Postitused: 382
Teemad: 42
Liitus: Mar 2003
Maine:
0
Aga mis on tehasest öeldud, mis õli käib minskile?Kas siis 70ndatel oli ka valvoline poolsünt olemas?:lolMa arvan et tehaseõli oli ka mineraal.
Ja tänapäeva autodelgi kui on tehasest öeldud et võib kasut. poolsünti siis pole mõtet hakata sinna täissünti sisse toppima.
Postitused: 264
Teemad: 52
Liitus: Jan 2003
Maine:
0
Minski bensupaagi korgi peal on öeldud et 1:20 sissesõitmise ajal ja edaspidi 1:25, aga mine tea mis õliga see on mõeldud, mingi autooliga kindlasti. Mingit poolsünt 2T peaks vist ka vähem minema, kindel ma pole aga seda saab vast selle järgi vaadata kas õli põleb ikka ära või mitte.
Postitused: 5,813
Teemad: 740
Liitus: Apr 2002
Maine:
31
Mina olen jätkuvalt seisukohal, et õlide poole pealt kokku ei tasu hoida. Minu arust on pidurid ja õli kaks asja, mille pealt ei tasu kunagi kokku hoida. Jah, moodsad autod sõidavad ka poolsündiga ja sõidavad ka vene traktoriõliga. Ma eeldan aga, et iga autoomaniku soov on, et ta sõiduk maksimaalselt kaua vastu peaks ja siin on täissünteetiline õli igal juhul asendamatu. Seda nii mootorratta kui ka auto puhul.
Ehk lühidalt: kui valida on odekolonni ja prantsuse konjaki vahel, mille kasuks Sa siis otsustad?
Asp