Nostalgitseme lääne autosid.
#81

Fiat Ritmo 85Wink hea vaadata kohe! Cool ..Kuigi, kas sellel ei olnud mitte need ümarad ukselingid..? Võin ka midagi sassi ajada, mul neid Fiate ka päris mitu olnud.
Sai kunagi nooruses selline üles ehitatud hirmsast sarast-minu esimene projekt, kere keevitustööd said ka elektroodiga tehtud, põhi möksitud seest ja väljast tõrva ja vana mootoriõli segugaToungue

Taivo
55624799
Vasta
#82

Kuna sõbral oli Volkswagen LT-28D 1978a. mudel ja ta vuras sellega 92 aastal minu õuele,hakkas selline kandiline buss ka mulle meeldima. Minuarvates oli see buss Viljandis esimene,või siis vähemalt esimeste seas.
Endale sain 76 aasta masina osta 1993 aasta jaanuaris ühe Paide mehe kaudu ja on alles siiani. Suvel lõppes TÜV. Plaan uuesti korda teha.
Aga sõbra bussi sain ka lõpuks omale. Mingit nostalgiat hetkel pole,kuna asi igapäevane....Wink
Buss ise väga praktiline,vastapidav ja lollikindel. Kuigi vajab ka hoolsa peremehe kätt...... Põhimure on plokikaan ja kere. Ülejäänuga võib rahule jääda. Kere brobleemid on ka ainult sellepärast,et tehas ei arvestanud ette,et keegi selle bussiga peale 30 aastat veel sõita soovib......

[Pilt: 21637267d74b8b_l.jpg]

http://nagi.ee/photos/TALUPOEG/sets/360643/
Vasta
#83

Naabrimees oli mul hirmus autode vahetaja. Vene ajal vuras volgadega, Eesti ajal tõi aga sellise Escorti. Oli helesinine ja hirmus korralik !
[Pilt: 1981_ford_escort-pic-9601.jpeg]
Siis ilmus õuele punane luukpära Ascona. See aga oli juba nõks kehvem oma vastupidamiselt: [Pilt: Opel_Ascona_Hatchback%205%20door_1984.jpg]

Lõppes sellegi masina aeg ja õuele ilmus salatiroheline Golf 1. Seda mäletan hirmus mürisevana, sumps ei olnud sel teab mis heast materjaalist Big Grin
[Pilt: vw-golf-mk1.jpg]

Siis jõudis sellisesse ikka, et auto juhtimine enam ei tõmmanud ja müüs sellegi maha. Nüüd on juba ammu mulla all. Nagu ka suur osa eelnimet autodest.
Vasta
#84

Tere.

Hakkasin ka nostalgitsema ja lugesin huvipärast vanemad välismaaautod üle,mida olen alates 1992a. kuni 2012a. omanud.
1. VW Golf l. 1978a. 2 ust.
2. Ford Taunus 1979a. 4 ust.
3. Volvo 343 1979a. 2 ust.
4. Mazda 323 1983a. 4 ust.
5. Ford Escort 1984a. 2 ust caravan.
6. Opel Kadett 1982a. 2 ust.
7. Ford Escort 1986a. 4 ust.
8. Ford Sierra 1984a. 4 ust caravan.
9. Chevrolet Sport VAN 1977a. mahtuniversaal.
10. Opel Astra 1992a. 4 ust caravan.
11. Chevrolet Lumina 1990a. maktuniversaal.
12. Ford Contry Squier 1984a. 5 ust caravan.
13. Oldsmobile Custom Cruiser 1979a. 5 ust caravan.
14. MB 260E 1986a. 4 ust.
15. MB 200D 1982a. 4 ust.
16. Ford Thunderbird 1978a. 2 ust.
17. Pontiac Phoenix 1978a. 2 ust.
18. Opel Kadett 1981a. 4 ust caravan.
19. Oldsmobile 88 Delta Royale 1979a. 4 ust.
20. Pontiac Catalina 1972a. 4 ust.
21. Ford Sierra 1984a. 2 ust.
22. Opel Omega 1988a. 4 ust caravan.
23. Opel Omega 1987a. 4 ust.
24. Chevrolet Blazer 1984a. 2 ust.
25. Chevrolet Corsika 1988a. 4 ust.
26. Opel Kadett 1992a. 4 ust caravan.
27. VW Jetta 1987a. 4 ust.
28. Ford Sierra 1989a. 4 ust.
29. Ford Taurus 1987a. 4 ust.
30. Isuzu Trooper 1985a. 2 ust.
31. MB 608 1983a. puksiir.
32. Ford Sierra 1987a. 4 ust.
33. GMC VANDUURA.1985a. mahtuniversaal.
34. Isuzu Trooper 1987a. 4 ust.
35. VW Passat 1993a. 4 ust caravan.
36. BMW 518 1982a. 4 ust.
37. MB 300D. 1986a. 4 ust.
38. Citroen 2CV6 1984a. 4 ust.
39. Fiat 127 1983a. 2 ust.
40. Chevrolet Caprice STW 1986a. 4 ust caravan.
41. Chevrolet VAN 1995a. mahtuniversaal.
21. Peugeot 204 1973a. 4 ust caravan.
43. BMW 525 1977a. 4 ust.
44. SAAB 96 1974a. 2 ust.
45. Austin-Rover Mini 1988a. 2 ust.
46. Jaaguar 1988a. 4 ust.
47. VW 1300S. 1974a. 2 ust.
48. Mazda 323 1991a. 4 ust.
49. Buic Electra STW 1984a. 4 ust caravan.
50. VW Trantsporter. 1994a. mahtuniversaal.
51. Audi 100 1984a. 4 ust.
52. MB 100 1995a. buss.
53. VW LT. 1988a.
54. MB 508 1982a. buss.
55. Wartburg 353 1977a. 4 ust.
56. Volvo 740 1986a. 4 uksega.

Tööautodea liigelnud.

1. Ford Granaada. 1982a. 4 ust.
2. Opel Commodore. 1982a. 4 ust.
3. Ford Scorpio. 1986a. 4 ust.
4. VW Passat 1982a. 4 ust caravan.
5. Opel Rekord 1982a. 2 ust caravan.
6. Opel Rekord 1984a. 4 ust caravan.
7. VW Trantsoprter 1984a. mahtuniversaal.
8. MB 309 1984a. mahtuniversaal.
9. MB 207 1982a. kaubik.
10. VW LT 1985a. kaubik.
11. Rover 820 1986a. 4 ust.
12. Suzuki Swif 1988a. 2 ust.
13. Daimler-Benz 1982a. 4 ust.
14. Leylender 1982a. kaubik.
15. Nissan Vanette Cargo 1991a. kaubik.
16. Nissan Micra 1988a. 2 ust.
17. Audi 90 1986a. 4 uksega.

Selline siis minu vanemate lääneautode kogemus.
Kõige mugavamad on muidugi Ameeriklased,aga eurooplastest on suurim lemmik MB 260E. 1986 aastast ja bussidest MB 309 1984a. sõitta vägamugav ja hästi töökindel.
Tervitustega Allan.

Tel. +372 56477273. e-mail. metall73@hot.ee
Vasta
#85

(06-11-2012, 00:26 AM)aksel73 Kirjutas:  9. Chevrolet Sport VAN 1977a. mahtuniversaal.

Kas see oli punane? Seesama, mis üleeelmisel suvel Märteni juures oma lõpu leidis?
Kas eestis selliseid '70-'77 VAN-e üldse rohkem olnud ongi? S.t. siis vanatüübi armatuuri ja ümmarguste esituledega.
Vasta
#86

(06-11-2012, 11:22 AM)zazik Kirjutas:  
(06-11-2012, 00:26 AM)aksel73 Kirjutas:  9. Chevrolet Sport VAN 1977a. mahtuniversaal.

Kas see oli punane? Seesama, mis üleeelmisel suvel Märteni juures oma lõpu leidis?
Kas eestis selliseid '70-'77 VAN-e üldse rohkem olnud ongi? S.t. siis vanatüübi armatuuri ja ümmarguste esituledega.

Tere.
Minul oli Chevy Sport VAN esimene USA auto ja esimene hobiauto.
Nagu näha nakatusin tõsisemalt sellesse haigusesse 1998a.
Minukäes oli auto punane hõbedase triibuga.Auto oli R-6 automaat.Aeglase tagasillaga G30varjant.8 poldiga ja 16,5´tolli rehviga.Katuseluugid,pehmed istmed 8 kohta jne.
Igati vahva ja mõnus aparaat oli.Starteri kinnitused olid blokiküljest katki tänu sellele oli käivitamisega vahetevahel probleeme.
Äärepealt oleksin Renault 25 vastu selle vahetanud,aga lõpuks müüsin ikka raha eest maha ca.35 000-eeku.
Uus omanik võttis asja päris tõsiselt ja Sakus tehti talle tõsine kereremont ja värvimine.Siis värviti üleni punaseks.Aga sõitmas oli teda vägavähe näha.
90-ndate lõpus oli neid ümaratulelisi ikka liikumas üks oli roosa,see lõpetas Turbas kollasemehikese juures oma maise tee mõni aasta tagasi.
Tervitustega Allan.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
                       
   

Tel. +372 56477273. e-mail. metall73@hot.ee
Vasta
#87

Jah, pilte vaadates oli see Märteni juures nähtud (ja usaraua-s esindatud) punane VAN ikka seesama endine Sinu oma.

Kindel, et Kollase juures oma lõpu leidnud VAN-i minu esimesega segi ei aja (sini-valge, '78 mudel)? Ma olen viimastel aastatel põgusalt pilku peal hoidnud selle platsi raua osas, kõik VAN-id ja nende kereosad olid minu andmetel uuemad kui '84.
Ta küll jutu käigus mainis, et Tartu kandis pidi üks vanem r6 masin sõitvana olema (siis kui ma r6 mootoriga variandile põhjaplekki otsisin) aga rohkem ei osanud öelda midagi.
Vasta
#88

Minu isal oli krooni aja alguses sõita Chevrolet Nova 77
Mingine ala 4 liitrine ridakuus peal ja ilus pill. Seal pika sohva peal istudes sigines verre ränk vanaauto haigus ja ameerika raua sündroomiga.
Kahjuks ei jäänud see auto mulle.
Olen korra näinud sõitmas seda autot mattmustana.

Kui keegi omab võib mulle hinnapakkumise teha. Vb võtaks ligi.

http://www.motoristiklubi.eu  : pidevas sisu lisamises tegemistest.
Auto on vaid tagaveoline, ülejäänud on ostukärud!
Vasta
#89

Kunagi sai rigi uhatud sõbra Mitsubishi Starion-iga millel 2,0 turbomootor,auto oli aastast 1982.Meeldis jubedalt auto kuju ja juhitavus.
[Pilt: images?q=tbn:ANd9GcTCCIwfnlQ1DtyAJYencgn...7uN9w6rkas]

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#90

Võtaks, siis kokku kõik "lääne" autod, ajaloolises järjestuses mis said rahvaauto staatuse, hea kui keegi oskaks ka lähemalt põhejndada.

1. ja seda kindla esikohaga Datsun 100A, "sajaamprine", ehk mahuvad mööndustega, siia alla ka hilisemad 120, Cherry jm modifikatsioonid. (mul lausa 2-e Sunny arveid siiani maksta).
Miks: esimene taskukohase hinnaga 1990-te alul, soomest toodud "lääne" auto, mille sõiduomadused ja mugavus olid peajagu üle Nõukogude toodangust. Mäletamist mööda algas just Soomest toodud kasutatud autodega buum, mis hiljem Saksa ja Hollandisse kaldus.

2. Ford Sierra, mis avastati 1990-te esimeses alul, kui Saksast läks lahti massilisem autode toomine.
Põhjused: lihtsus, odav pidada. Sellle autoga said veel enamus nõukogude kooliga omanikud, põlve otsas nokitsedes hakkama.

3. "Sigarikerega" Audi100, mis oli juba rohkem kui rahvaauto, pigem staatuse sümbol. (Ise mäletan, et 80-te lõpus oli juba mitmeid Eesti NSV pinnal näha ja jättis sügava mulje küll LADA-de jms kõrval seistes.)
Oli kena (100 v 100A Wink )mugav, vastupidav, küll aga mitte odav, eriti 90-te esimeses poole kontekstis.

Siia vahele peaks nüüd mahtuma hunnikus Mersusid (kurvasilmsetest- diisel taksodeni), rekordeid, scorpioid, jms, aga ei mäleta, et neist ühelegi rahvaauto tiitlit oleks omistatud.
Küll aga muutusid 90-te lõpus rahvaautodeks odavad "müügimehe autod", reeglina valged luukpärad, täiesti olematu varustusega ja reeglina ka mõne aasta pärast juba odavalt müügis.
Kaks põhilist: Suzuki Baleno (1995-) ja 6.seeria(1996?- ) Honda Civic.
EI mäleta enam, mis seisus eelmainit mudelid olid müügi tabelites, aga jagus neid kõigile ja kõikjale. Oma osa oli ka soodsatel liisingutingimustel.
Hiljem läks juba pilt kirjumaks, lisandusid Corollad, Fabiad jm., aga just Civic ja Baleno on miskipärast eriti eredalt meeles.

Ja ongi jäänud viimane millele anti austav nimetus rahvaauto, auto mille kohta öeldi, et suurus pole oluline, peaasi, et oleks pikk ja kõrge, ehk:

Toyota Landcruiser 90/95, (96-) mis seisis sajandivahetuse paiku vist küll iga enesest lugupidava ärimehe õuel, oli selleks siis villa, või lasnamäe paneelikas.
Põhjuseid ei oskagi tuua, olime vist sel ajal LC per elanik küll maailma absoluutses tipus. Ja kui üdini aus olla, siis sai ka endale üks õuele veeretatud, finantsilistel põhjustel küll mitu põlvkonda vanem, aga see selleks.

Täiendusi palun?


Vasta
#91

No Akselile pole küll midagi vastu panna
minu esimene auto üldse oli
1.Honda civic 1977 kroomstangedega 1.1 mootoriga hästi läks edasi
2.Volvo240 1979 automaat paberite järgi 2.0l tegelt ringrajasõiduks ümberpuuritud mootor kütusekulu ja rehvikulu oli meeletu.
3.Volvo240 1980 manuaal2.0 liiga uimane pill oli
4 Volvo240 GLT 2.3 1983 maaima odavaim auto ülal pidada...no ei lagunenud üldse sellega sai väga kaua sõidetud super hea auto oli.
5.Volvo360 2.0 1983 selle punniga sai ka bemmidega joonele pandud minekut oli küll.
6 Mazda 323 1985 automaat mitte midagi erilist
7.Honda Concerto 1992 inglismaal valminud Honda isegi saksamaal oli ta registris kirjas fahrzeughersteller Rover. Eestis läks registrisse Hondana.Veepump kiilus kinni Honda esindus tahtis 5000 eeku ,romula 500 eeku ja Kadaka teel, Honda kõrval asus tollajal MG auto seal oli letikaup Roveri originaalveepump 300 eeku :-)
8Toyota Carina e 1995 universaal 1.6 jaapani varjant maanteel müstiline 5.0 liitrit sajale. jällegi mõõdasõit oli tõeline piin jõudu polnud ...samas igiliikur millel pidi vaid piduriklotse ja õli vahetama.
9.GMC Vandura 1983...see nüüd laste mängumajana kasutusel.
10.Mazda Premacy 2002 no rooste ja Mazda on parimad sõbrad tehnika samas kestab.
11.Tagasi Volvode juures seekod mudel 121 ja aasta 1968 kes teab see teab ...ja ma pole kahetsenud.
Vasta
#92

Meenus üks mõnus"kihutamis"elamus.
Sai istutud koos viibimisel ja oli vaja ära käija(enam ei meenu miks ju oli midagi juurde vaja)Sõber viskas lahkelt auto võtmed.Autoks osutus Susuki Alto 90date lõpust.Kogu sõit oli tunne et kiirus on 100 ja peale ka,tegelik spidomeeteri näit jäi 50-60vahele(liikusin ju linna vahel).Maanteel oleks auto juba lennu tunnet pakkunudBig Grin kuid sinna tee ei viinud.
Sellist kihutamise tunnet pole rohkem õnnestunud kogeda.
Vasta
#93

(10-11-2012, 22:31 PM)hulgus Kirjutas:  Võtaks, siis kokku kõik "lääne" autod, ajaloolises järjestuses mis said rahvaauto staatuse, hea kui keegi oskaks ka lähemalt põhejndada.


Küll aga muutusid 90-te lõpus rahvaautodeks odavad "müügimehe autod", reeglina valged luukpärad, täiesti olematu varustusega ja reeglina ka mõne aasta pärast juba odavalt müügis.
Kaks põhilist: Suzuki Baleno (1995-) ja 6.seeria(1996?- ) Honda Civic.
EI mäleta enam, mis seisus eelmainit mudelid olid müügi tabelites, aga jagus neid kõigile ja kõikjale. Oma osa oli ka soodsatel liisingutingimustel.
Hiljem läks juba pilt kirjumaks, lisandusid Corollad, Fabiad jm., aga just Civic ja Baleno on miskipärast eriti eredalt meeles.

Täiendusi palun?

Üks 90.-date lõpu totaalne rahvaauto, mida tänapäeval millegipärast eriti ei kohta on VW Polo Classic. See hirmsa külgeratsitud pagasnikuga sedaan.
Neid osteti uuena massiliselt, mäletan selgelt, et kõik kohad olid seda koledust täis. Tänapäeval neid enam eriti näha pole, ei teagi kus kõik jäid.
Selline:[Pilt: Volkswagen-Polo_Classic_1999_photo_05.jpg]
Veel üks selline massiliselt (odavalt) uuena müüdud masin oli Mazda 323 Mio. 3-ukseline luukpära, tavaliselt olid mingit rohelist värvi.
Selline:
[Pilt: 19495995.jpg]
Vasta
#94

(10-11-2012, 22:31 PM)hulgus Kirjutas:  Võtaks, siis kokku kõik "lääne" autod, ajaloolises järjestuses mis said rahvaauto staatuse, hea kui keegi oskaks ka lähemalt põhejndada.

1. ja seda kindla esikohaga Datsun 100A, "sajaamprine", ehk mahuvad mööndustega, siia alla ka hilisemad 120, Cherry jm modifikatsioonid. (mul lausa 2-e Sunny arveid siiani maksta).
Miks: esimene taskukohase hinnaga 1990-te alul, soomest toodud "lääne" auto, mille sõiduomadused ja mugavus olid peajagu üle Nõukogude toodangust. Mäletamist mööda algas just Soomest toodud kasutatud autodega buum, mis hiljem Saksa ja Hollandisse kaldus.

2. Ford Sierra, mis avastati 1990-te esimeses alul, kui Saksast läks lahti massilisem autode toomine.
Põhjused: lihtsus, odav pidada. Sellle autoga said veel enamus nõukogude kooliga omanikud, põlve otsas nokitsedes hakkama.

3. "Sigarikerega" Audi100, mis oli juba rohkem kui rahvaauto, pigem staatuse sümbol. (Ise mäletan, et 80-te lõpus oli juba mitmeid Eesti NSV pinnal näha ja jättis sügava mulje küll LADA-de jms kõrval seistes.)
Oli kena (100 v 100A Wink )mugav, vastupidav, küll aga mitte odav, eriti 90-te esimeses poole kontekstis.

Siia vahele peaks nüüd mahtuma hunnikus Mersusid (kurvasilmsetest- diisel taksodeni), rekordeid, scorpioid, jms, aga ei mäleta, et neist ühelegi rahvaauto tiitlit oleks omistatud.
Küll aga muutusid 90-te lõpus rahvaautodeks odavad "müügimehe autod", reeglina valged luukpärad, täiesti olematu varustusega ja reeglina ka mõne aasta pärast juba odavalt müügis.
Kaks põhilist: Suzuki Baleno (1995-) ja 6.seeria(1996?- ) Honda Civic.
EI mäleta enam, mis seisus eelmainit mudelid olid müügi tabelites, aga jagus neid kõigile ja kõikjale. Oma osa oli ka soodsatel liisingutingimustel.
Hiljem läks juba pilt kirjumaks, lisandusid Corollad, Fabiad jm., aga just Civic ja Baleno on miskipärast eriti eredalt meeles.

Ja ongi jäänud viimane millele anti austav nimetus rahvaauto, auto mille kohta öeldi, et suurus pole oluline, peaasi, et oleks pikk ja kõrge, ehk:

Toyota Landcruiser 90/95, (96-) mis seisis sajandivahetuse paiku vist küll iga enesest lugupidava ärimehe õuel, oli selleks siis villa, või lasnamäe paneelikas.
Põhjuseid ei oskagi tuua, olime vist sel ajal LC per elanik küll maailma absoluutses tipus. Ja kui üdini aus olla, siis sai ka endale üks õuele veeretatud, finantsilistel põhjustel küll mitu põlvkonda vanem, aga see selleks.

Täiendusi palun?


Sigari ja sirje vahele tegelikult mahtusid rekord e1,asona c ja kadett d,mäletan seda,et see kes sirjet ei tahtnud ja sigarit osta ei jõudnud need veeresid asconni,rekord e1-ga või siis e2-ga.
Oli veel ju 100amprise kõrval fiat 127,131,128 ning talbot horizont mida põdramaalt massiliselt sisse toodi.
Oli minu vanemategi esimene(lääne) auto 127 Stella,mis sai soomest täpilisena(pooliku kretööga) toodud,kuna isa ei tahtnud vahendajate käest osta tava 127-et.Vahendajad olid toonud neid kokku ühte põllumajandusega ettevõttesse fiat-te kokku oma 10 ja sai siis kõik külamehed kokku kutsutud kes seal omale autosid valisid,kes mis värvi(mis siis et enamus punased) ja mis hinnaga endale saavad.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#95

(06-11-2012, 00:26 AM)aksel73 Kirjutas:  Tere.

Hakkasin ka nostalgitsema ja lugesin huvipärast vanemad välismaaautod üle,mida olen alates 1992a. kuni 2012a. omanud.

Ässitasid, jah? Sul on muidugi neid veel rohkem, kuna oled pigem vanast peast "lolliks" läinud vanaraua kogumisega Wink
Täpselt sama ajavahemik ja siin on "kirjas" ka need masinad, mis olid "äri"eesmärgil soetatud aga omamine seegi ja eks sõita tuli nende kõigiga. Püüan ka kronoloogilises järjekorras neid üles tähendada aga kindlasti ei ole kõik enam meeles ja ka järjekord võib täiesti vale olla, sest mõni ajahetk ümbritses maja kuni 10 autot Big Grin .
1. Saab 99 Combi Coupe, 1977, esimene lääne auto üldse, august 1992.
2. Saab 900 5d, 1980
3. VW Põrnikas, 1974
4. Fiat 127, 1977
5. Ford Transit V4, 1975
6. Datsun 220C diesel, 1978
7. Saab 900 Combi Coupe, 1983
8. Mitsubishi Lancer RWD, 1977
9. VW Golf GTi Mk.I 4-speed, 1978
10. Ford Taunus 2d, 1977
11. Ford Taunus 4d 2,0, 1978
12. FSO Polonez, 1978
13. Chrysler 1510, 1978
14. Ford Fiesta Mk.I, 1980??
15. Saab 900 5d, 5-speed, 1984
16: Volvo 244, 1977
17. Volvo 242, 1976
18. Toyota Hiace 2,2d, 1980??
19. M-B 280S W116, 1978
20. Audi 100 C2, 1980
21. BMW 525e autom, 1984, ise Saksast, ~1kW tümakat sees, aasta 1994 Wink
22. Volvo 245, 1978
23. Saab 99 4d sedan, 1973, nuppudega lingid
24. Opel Ascona C SRE, 1984
25. Toyota Dyna mk.II, 1984, 4,5-meetrine kast koos pealsesõitudega
26. Opel Kadett D wagon, 1984
27. Opel Kadett E SR, 1985
28. Opel Rekord D 2,1diisel, 1977
29. Opel Rekord E2, 1983
30. Opel Rekord E2 diisel, 1984
31. Datsun 100A, 1977 (aga see peaks olema kaugel eespool)
32. Toyota Land Cruiser BJ40, 1977
Kindlasti oli midagi veel. Aasta on siinkohal 1996.
33. Chevy Impala wagon 305 CID headersitega, 1979??
34. Plymouth Valiant V100, 1964 (ostsin jõulud 1995 ja kinkisin ära 2011)
35. Chevy Monza 2,5 man., 1978
36. Opel Kadett D wagon 3door, 1982, ametiautoks firmasse töötajale
37. Opel Ascona C GT, 1984, sama asi
39. Ford Fiesta 1,8diisel, 1990, sama otstarve, pärast sõitis abikaasa
40. Opel Astra 1,7TD wagon, 1992
Algab 21.sajand
41. Citroen Saxo, 2001, kestab siiani
42. Volvo 244, 1977 (too emexist päästetud isend)
43. M-B 200E W124, 1986
44. Dodge Ram Van 318 CID, 1987
45. Opel Rekord E1 Rally, 1982, kestab siiani
46. Opel Rekord E2 autom., 1985 (uuniklaste juubelikink, teisendus rallika elutähtsateks organiteks peale 1,5 aastat kasutust)

Ja äkki ongi kõik, kuigi kindlasti on midagi noorukieast puudu. Puudu on palju selliseid autosid, mis me äripartneriga koos soetasime aga mis olid Tema kasutuses-käsutuses. Ehk mõnes mõttes "ära jagatud" aga sealt tuleks veel ~paarkümmend imemasinat, millega tuli sõita ja juriidiliselt olime me ju mõlemad nende omanikud - läbi firma. Mäletan, et u. 15 aastat tagasi suutsime kõik kokku mõelda ja number oli 60+ mõni peale.
Lahe vaadata: 20+ vanuses oli käulasid oksendamiseni, 30+ tekkisid pikalt kestnud autod ja 40+ pole ise veel ühtegi juurde soetanud. Aga viimase kahe aastaga olen vist purjeka rooli rohkem kilomeetreid/meremiile keeranud, kui autorooli, see aasta kohe kindlasti Wink Pole autot nagu väga vaja...

Ametiautosid, msi on olnud konkreetselt minu kasutada-käsutada ja seisnud kodus, on vaid 2: Renault Laguna ja Seat Inca. Valdavalt ise omale tööd andnud või isikliku autoga palgatööd teinud (nagu ikka loll seda teeb). Aga autofirmades töötades ja ajakirjanikuna on üht või teistpidi olnud kasutada kurat teab kuipalju ja mis masinaid.
Vasta
#96

No kui kõik nostalgitsema hakkasid siis minu nimekiri on järgmine:
1.Audi 200 1983 müüdud
2.Opel kadett D 1,8 1984 müüdud
3.Opel Kadett Gsi 1987 müüdud
4.Opel Astra Gsi 1992 müüdud
5.Opel Kadett Gsi 1988 vahetatud järgmise auto vastu
6.Audi 100 1985 müüdud
7.Audi V8 1992 müüdud
8.Audi S4 1995 sõideti küljelt sisse,mahakandmisele
9.Opel Astra 1,7TD 1996 alles
10.Toyota celica supra 1983 alles
11.Opel Ascona B 1981 alles
12.Gaz 51 1971 müüdud manta ostu eesmärgil
13.Opel Manta 1981 alles ja jääbki alles
14.Audi A6 2,5 TDI 1996 Müüdud
15.Opel Kadett C 1979 alles
16.Audi A6 C5 avant 1,9TDI 1998alles
Esimene sai soetatud aastal 1997 kui vanust oli alles 15

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#97

[Pilt: 31497418.jpg]

Audi 100 aastast 81, ehk sigari eelkäija. Mäletangi just tagatulede järgi neid, juba milleniumi ajal olid harvad ja päevinäinud.
Vasta
#98

Isal oli selline OOOO

Paras peavalu oli, pidevad mured toitesüsteemiga. Hirmsasti kahju on sellest, et ei taibanud makki välja võtta enne müüki, nimelt oli selles sees duubelautomakk Big Grin Kõrvuti asetsesid kassetipesad ja lindistas ka raibe, sai testitud.

Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#99

(19-11-2012, 01:05 AM)weix1 Kirjutas:  ...
Audi 100 aastast 81, ehk sigari eelkäija. Mäletangi just tagatulede järgi neid, juba milleniumi ajal olid harvad ja päevinäinud.
ot.
... üks suuremaid pakiruume, mis eales siinmail nähtud. Mäletamist mööda mahtusid standartsed gaasiballonid (o2, co2) risti autot sisse.
Proovige sama mingi kaasaegse kesklassiga...


Vasta

(19-11-2012, 15:10 PM)hulgus Kirjutas:  
(19-11-2012, 01:05 AM)weix1 Kirjutas:  ...
Audi 100 aastast 81, ehk sigari eelkäija. Mäletangi just tagatulede järgi neid, juba milleniumi ajal olid harvad ja päevinäinud.
ot.
... üks suuremaid pakiruume, mis eales siinmail nähtud. Mäletamist mööda mahtusid standartsed gaasiballonid (o2, co2) risti autot sisse.
Proovige sama mingi kaasaegse kesklassiga...

No vana 1oo ei olnud kindlasti keskklass, pigem ikka 8o kesk ja golf ning polo säästuklass
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne