12-11-2012, 18:38 PM
Mure selles, et kuidas saaks trumlid maha kui piduriklotsid on trumli külge ussitanud?
Töökojas öeldi, et muu ei aita kui kuvaldaga puruks lüüa.
![Sad Sad](https://forum.automoto.ee/images/smilies/sad.gif)
![Sad Sad](https://forum.automoto.ee/images/smilies/sad.gif)
(12-11-2012, 19:01 PM)Mahno Kirjutas: Kui auto käima paned ja natuke sõidad peaks need klotsikesed sealt trumli küljest kenasti ära tulema. Nad ei tohiks nimelt seal sees ringi käima mahtuda
Nende trumlite suurem mure on see, et nad oksüdeeruvad südamiku külge kinni ja sealt nende lahti meelitamine pole enam niisama lihtne. Kui pidurid võtavad, siis üks võimalus on masin pukkide peal käima panna, käik sisse ja "sõita". Siis teha "äkkpidurdus". Rattapoldid ja trumli kinnituspoldid peavad muidugi eemaldatud olema.
Kui pidurid ei võta, siis tuleb koputada (läbi puuklotsi), leotada õliga ja olla kannatlik. Alternatiiv on vaadata poest uute hinda. Kui see on vastuvõetav ja vanad trumlid pole nagunii esimeses nooruses, siis ära lõhkumine võib ka täitsa mõistlik plaan olla. Kui ei tee ise, vaid lased töökojas teha, siis ei olegi muud kui võrrelda trumli hinda töötunni hinnaga ja vaadata mispidi kasulikum on.
Uute trumlitega peaks kaasas käima ka uued klotsid (või uued katted), valmis tuleb olla ka uute pidurisilindrite ostmiseks. Üle vaadata torud ja voolikud, vajadusel vahetada. Silla keskel olev kolmik ei kannata ka tugevat vägivalda ja võib osanduda. Kindlasti peale suurt tööd uus pidurivedelik sisse. Vene Neevad jms jamps ei tasu sisse kallamist, ziguli süsteem sööb kenasti DOTi, aga erinevalt neevast DOT ei ole nii agressiivne, ei põhjusta selles mahus korrosiooni jne. Kui tegemist on tänavasõidu autoga, siis tasub eelistada kas "Sdelano v sssr" või lääne pool tehtud varuosi. Vene praeguse aja varuosad on üks suur loterii ja õnneloos, eriti mis puutub kummitooteid.
Pidurivedeliku ett nähtud kasutusiga on 2 aastat.
Mõni vanem mees võib soovitada BSK sisse kallamist, et määrib ja on umbe hää. BSK-l on kaks suurt viga: tal on madal keemistemperatuur mis tähendab raske jalaga järjestikpidurdamisel pidurite kadumise ohtu ja talvel läheb ta paksuks ja pidurid väga tihkeks.
(12-11-2012, 20:59 PM)vant Kirjutas: Kui mootor küll kärab, aga pidur enam ei võta (mida ta tõenäoliselt väga paljudel juhtudel ei tee, mis neist muidu ikka remontida), ei taha poolteljelt piduriga lahti nõksutamine õnnestuda. Jääb üle veel iidne ja ekstreemne vazimeeste nipp- kui ratas alt ära ja trumli poldid lahti, siis trumlile pruss alla, auto alla lasta, teised kolm ratast korralikult ära tõkestada ja proovida äkkstartiNo ei ole minul veel õnnestunud ühelegi piduritrumlile alla vanduda. Klots ja haamer. Vahel ka mitu klotsi. Haamer võiks olla mitte väike, vaid natuke suurem, mina kutsun seda väikseks kuvaldaks, et löök nagu tsuti toekam oleks. Kolmas komponent on ..kannatus. Ja koputadki, algul tagant ja siis eest ja keerad ja muudkui toksid. Vahel on tunne, et ei tulegi maha, aga lahti on nad ikkagi kõik tulnud. Ainult ühe trumlil, Žiguli oma, olen serva hambuliseks tagunud.
Ruumi võiks ka nimetatud katsetuste korral igaks juhuks piisavalt olla.
(12-11-2012, 21:54 PM)Tift Kirjutas:Kuulge "kuvalda"mehed;kasTe kuullaagri peale ka mõtlete?(12-11-2012, 20:59 PM)vant Kirjutas: Kui mootor küll kärab, aga pidur enam ei võta (mida ta tõenäoliselt väga paljudel juhtudel ei tee, mis neist muidu ikka remontida), ei taha poolteljelt piduriga lahti nõksutamine õnnestuda. Jääb üle veel iidne ja ekstreemne vazimeeste nipp- kui ratas alt ära ja trumli poldid lahti, siis trumlile pruss alla, auto alla lasta, teised kolm ratast korralikult ära tõkestada ja proovida äkkstartiNo ei ole minul veel õnnestunud ühelegi piduritrumlile alla vanduda. Klots ja haamer. Vahel ka mitu klotsi. Haamer võiks olla mitte väike, vaid natuke suurem, mina kutsun seda väikseks kuvaldaks, et löök nagu tsuti toekam oleks. Kolmas komponent on ..kannatus. Ja koputadki, algul tagant ja siis eest ja keerad ja muudkui toksid. Vahel on tunne, et ei tulegi maha, aga lahti on nad ikkagi kõik tulnud. Ainult ühe trumlil, Žiguli oma, olen serva hambuliseks tagunud.
Ruumi võiks ka nimetatud katsetuste korral igaks juhuks piisavalt olla.
(13-11-2012, 20:21 PM)Ranno Kirjutas: Tihvti keere on trumlis.