21-11-2012, 11:49 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-11-2012, 11:50 AM ja muutjaks oli hobiautod.)
(17-11-2012, 19:29 PM)diesel Kirjutas: tegelikult tuli mul mõte. kas mõnda elektrikat kuskilt rentida saaks? näiteks nädalavahetuseks. teeks ise loomkatsed.
(21-11-2012, 14:50 PM)usku Kirjutas:(17-11-2012, 19:29 PM)diesel Kirjutas: tegelikult tuli mul mõte. kas mõnda elektrikat kuskilt rentida saaks? näiteks nädalavahetuseks. teeks ise loomkatsed.
www.minirent.ee - testi ja proovi
(20-11-2012, 20:10 PM)13piisab Kirjutas: paar nädalat tagasi jäi silma üks überhuvitav võrdlus, mille tegijat-kirjapanijat võiks nimetada elektriautopraktikuks. Nimelt on inimesel elektripõrnikas. Minu kõrvad hakkasid igatahes liikuma. Võrdlus ise:
http://zzbeetle.blogspot.com/2012_08_01_archive.html
(21-11-2012, 15:45 PM)kalacompany Kirjutas: Võtame siis nelja inimese peale selle auto rendile ja teeme loomkatseid.Kõvad mehed! Ei tahaks negatiivne iniseja olla, aga mina broneeriksin sel juhul ka NL aegse vatiülikonna, läkiläki ja lubjavildid. Jäätuvaid aknaid hõõrus minu kadunud vanamees puhta piirituse või glütseriiniga. Tal oli M 407, millel soojendus ei töötanud ja ega uksetihendeidki enam väga olnud... Nii moodi sõideti talvel Pärnumaalt Lätti, Aluksnesse kui tarvis(umbes 240-250km)! Seega mäletan lapsepõlvest hästi, milised nipid aitasid -15 kraadi juures ellu jääda.
Näiteks talverallil?
Igaksjuhuks broneerime aksel73 puksiiri ka selleks testiks.
(21-11-2012, 17:19 PM)Basilio Kirjutas:(21-11-2012, 15:45 PM)kalacompany Kirjutas: Võtame siis nelja inimese peale selle auto rendile ja teeme loomkatseid.Kõvad mehed! Ei tahaks negatiivne iniseja olla, aga mina broneeriksin sel juhul ka NL aegse vatiülikonna, läkiläki ja lubjavildid. Jäätuvaid aknaid hõõrus minu kadunud vanamees puhta piirituse või glütseriiniga. Tal oli M 407, millel soojendus ei töötanud ja ega uksetihendeidki enam väga olnud... Nii moodi sõideti talvel Pärnumaalt Lätti, Aluksnesse kui tarvis(umbes 240-250km)! Seega mäletan lapsepõlvest hästi, milised nipid aitasid -15 kraadi juures ellu jääda.
Näiteks talverallil?
Igaksjuhuks broneerime aksel73 puksiiri ka selleks testiks.
(21-11-2012, 22:22 PM)genn Kirjutas: Samas see uudis ei näita elektriautot küll parimas valguses:
http://www.reporter.ee/2012/11/21/rakver...ulekahjus/
Arvatav põhjus elektriautolaadimine,loodetavasti uurimine selgitab kas viga oli auto või hoone juhtmestikus.
(22-11-2012, 01:07 AM)karvik Kirjutas: Laadimis ja sooja muresid aitaks oluliselt vähendada aku vahetus jaam. Kuhu viid oma tühjenenud aku ja saad sooja laetud aku vastu. Kaoks vajadus väga kiiresti laadida ja akupaki vananemise probleem jääks ka väiksemaks, kui laadimisjaama osakond võtab selle enda kanda ja lisab teenuse juurde selleks vajaliku kopika.
See muidugi tähendaks autosid mis kõik sõidavad enamvähem sama kujuga akuga ja akude vahetmine peaks olema lihtne.
Leiduks kindlasti kohe torisejaid kellel on uus aku ja ei taha endale kellegi vana akut jne, aga põhimõteliselt saab nii.
(22-11-2012, 09:48 AM)umm Kirjutas:(21-11-2012, 22:22 PM)genn Kirjutas: Teisti öeldes"paagitäis"kas 2,5 või 6 eurot.Nafta saadustest sellise raha eest paaki siiski täis ei saa.
Pegoo107 võtab 4l/100. 6eurot = 4l = 100Km
EL auto reaalne läbisõit külma ja vihmaga=?
(22-11-2012, 10:46 AM)v6sa Kirjutas: Aga "oma" auto puhul võib küll leiduda keegi, eks ei ole rahul enda Suurepäraselt Hoitud ja Ülimahtuvuslikku apat suvalise vastu välja vahetama
(22-11-2012, 11:10 AM)aavu Kirjutas: ...Ostad auto ja rendid aku...
(22-11-2012, 11:28 AM)olevtoom Kirjutas:(22-11-2012, 10:46 AM)v6sa Kirjutas: ...Ning täna ei saa ühtegi vedelkütust 6 euro eest 4 l, ikka 3,x...Tänahommikuse seisuga saab 6 euro eest 4,6 liitrit 95-oktaanilist bensiini või 4,35 liitrit dislikütust.