Postitused: 2,514
Teemad: 54
Liitus: Jan 2008
Maine:
55
02-01-2013, 19:52 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-01-2013, 19:53 PM ja muutjaks oli
DevilDeVille.)
Puhta distantsilugeja saaks 140 rutsi pluss saatmine, pole seegi mingi maailmasoodus (kuigi õigesse talirallikasse poleks kahju seda piskut investeerida)
_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Postitused: 3,535
Teemad: 26
Liitus: Dec 2002
Maine:
39
DevilDeVille poolt toodud lehel on hinnad samade mudelite puhul isegi kõrgemad kui RE-s. Seega võibolla ei peagi see paika, et RE hinnad on üles kruvitud. Aga just seda viidatud mudelit ma silmas pidasingi, seda praeguse seisuga RE kodukal pakkuda pole. Võibolla saab tellida.
Postitused: 136
Teemad: 3
Liitus: Feb 2008
Maine:
1
02-01-2013, 23:05 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-01-2013, 23:06 PM ja muutjaks oli
tonis.)
Sisuliselt ju kaasaegset navi-seadet pole selle ürituse raames võimalik sihtotstarbeliselt kasutada. Sihtkohtade nimesid ega koordinaate ju pole ette antud. Meie eelmine aasta võtsime selle kasutusse ainult läbitud distantsi mõõtmiseks ja seade töötaski ainult odomeetri reziimis, kuna auto armatuuris olev odokas kippus aeg-ajalt kinni jääma.
Postitused: 201
Teemad: 8
Liitus: Aug 2010
Maine:
2
ausalt testinud seda Androidi rakendust juba mitu päeva ühel samal teel (tööle ja koju, samad parkimiskojad jne) tulemus erineb igapäevaselt vaid 1% võrra. Tavaliselt 10-20m võrra 18km teekonna peale.
1987 Volvo 740 "kastikas"
2001 Volvo V70XC
Postitused: 4,169
Teemad: 61
Liitus: Dec 2002
Maine:
56
Küsimus ongi arvutipõhiste seadmete liiga suures täpsuses. See ei lähem itte kuidagi kokku asja ideega. Me ei ole veel kordagi rada mõõtnud ja Legendi teinud GPSiga. Oleme küll seda kasutanud aga selle tulemused ei ole kordagi Legendi jõudnud. Me ei "paaruta" rada tehes ehk vahemaad on peaaegu täpsed, ralli ajal aga "hoitakse peal" ja sealt tulevad "vajalikud" vead. Arvuti + GPS on liiga tuim tükk.
Eraldi olen proovinud sõita ka kaardiga ehk plotteriga. Merel on see peaaegu hädavajalik väljaspool meie oma Eesti lombivett aga teepeal kiiresti sõites suisa ohtlik. See küll nagu asendaks kaardilugejat aga mitte ühe kaardi täpsus teekõveruste osas, rääkimata trampad ja nende taga pimedad kurvid, pole piisav ohutuseks. Tekib näiline "ohutuse"-efekt, mis lõppeb kellegagi kokku sõites või kraavis.
Selge, et niisama ei taha ega plaanigi nutifoni-põhist odokat või lihtsalt käsi-kõpsu keelata, üldse on igasugune keelamine "Just for Fun" ürituse kontekstis nõme (igasuguseid keelajaid on terve EAL katuseni täis ja mõni veel korstna otsaski sissepääsu ootamas...) aga näiteks rattaspido, mis siiski saab info läbi mehaanilise anduri, on igal juhul "õigem".
Samade asjade pärst on ära kadumas absoluutne autoralli klassika isegi Eesti hobirallis - täpsuslõigud elik seesinane regulaarsus. Arvuti arvutab sul IGAL ajahetkel tuhandiku täpsusega. Mehaaniline odomeeter, üleskeeratav roostevaba korpusega stopper ja keskmise kiiruse tabelid - see aga on klassika! Pluss on vanakooli klassikaline tripmaster lihtsalt sigalahe vidin. Täismehaanilist Haldat enamus osta ei jõua aga RetroTrip asendab seda juba igati. Või Brantz või siis seesinane TerraTrip.
Postitused: 201
Teemad: 8
Liitus: Aug 2010
Maine:
2
03-01-2013, 11:16 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-01-2013, 12:29 PM ja muutjaks oli
Aibast.)
Priit, sinuga täiesti nõus, et korralik mehaaniline teekonnalugeja on ikka õige asi kasutamiseks. Puhtalt juba ürituselt täisväärtusliku kogemuse saamiseks. Olles ise samuti paar sedalaadi üritust korraldanud (Volvo Clubi seltskonnale) tean, et egas ikka väga täpselt legendi teha saa ning pole ka eriti mõtet. Enam vähem 50-100m täpsusega andes leiab kõik kurvid ja ristmikud üles. Hetkel isiklikult küsimus kasutatava masina odomeetris, mis ei näita peale km mitte kui miskit, kui üldse asi veel töötab. Päris silma järgi ei tahaks sõita.
1987 Volvo 740 "kastikas"
2001 Volvo V70XC
Postitused: 200
Teemad: 13
Liitus: Feb 2008
Maine:
4
Aga vähemalt oma Golfi puhul olen küll veendunud, et spidotrossist lugema pole tripmeetrit väga mõtet panna, ikka vabalt veerevast rattast. Eriti talvel läheb muidu viga liiga suureks.
[/quote]
Vaidlen vastu, spidotrossi pealt töötavat tripmeetrit oleme kasutanud juba mitu aastat. Kordagi pole veel tripi pärast eksinud, ikka oma rumalusest. Eks palju sõltub ka juhist ja gaasipedaaliasendist.
Peale mitmendamat mootoriremonti selgitas üks targem vanem härra, et on ka muid mootori tööreziime peale ON ja OFF-i.
IZ-412 74a. 2*IZ-412 IE 88a. IZ 2715 87 a.
Postitused: 1,814
Teemad: 125
Liitus: May 2007
Maine:
16
Minul yks hea tuttav ytles, et mida Sa ehitad ja mängid selle Talveralli nimel. Osta 500 euroga lada...