(16-01-2013, 15:54 PM)huvi5 Kirjutas: sul oleks pööratavat sahka tarvis, endal lihtsam
Palju mõelnud selle peale aga ei ole viitsimist ringi olnud teha. Kõrvale oleks vaja lükata haruharva aga võiks olla võimalus olemas.
Eile suutsin omal sierral paagi kuivale sõita, õnneks kilomeeter kodust. Appi tõttas jälle põka kes fordi koju vedas, kolmandaga kuidagi veel jõudis aga teisega läks päris vabalt, ilma kettideta poleks olnud midagi teha.
(Seda postitust muudeti viimati: 24-04-2013, 21:42 PM ja muutjaks oli lauren.)
Igapäevaselt sajab aga lund juurde ning korra päevas peab ikka tee üle käima. Vahel saab käidud abis ka naabritel ja tuttavatel lumelükkamisel.
Sõber filmis eile ka tegevust, kommentaarid ja väljendid muidugi sealhulgas
Hea töö. Ei oskagi midagi enam öelda. SUPER. Head abimehed need omavalimistatud traktorid. Omal ka plaanis parem traktor teha. Ziguli käigukastiga on ikka hea lahendus.
(Seda postitust muudeti viimati: 23-05-2013, 07:30 AM ja muutjaks oli Tift.)
Lugupeetud lauren, kuidas käitub su põka sidur? Mul on plaanis samasugune sõlm teha, võll tuleb küll tagant poolt, aga mõtlen praegu, kummale poole ja kui kõrgel peaks asuma vedav seib... Põkal asub see paremal pool nats kõrgemal ja sidurirull pealpool. Ongi tarvis teada, kas rihma lõdvestudes kaasa ei vea? Kui vedav seib on näiteks allpool...siis peaks ju samamoodi lahutama, vahest isegi paremini, rihm vajub siis allapoole ja vedav seib jääb vabaks ? Pagan, oleks tarvis vahest seda sõlme töötavas olekus vilmida rohkem - lahutatud-mitte.. . Sul kuskil on vahest kah, aga nii kiiresti liigub kaamera sest üle, et pole aega nagu süveneda asjasse ja siis plõksuta sellel kohal... .
(Seda postitust muudeti viimati: 24-05-2013, 01:19 AM ja muutjaks oli lauren.)
(23-05-2013, 07:29 AM)Tift Kirjutas: Lugupeetud lauren, kuidas käitub su põka sidur? Mul on plaanis samasugune sõlm teha, võll tuleb küll tagant poolt, aga mõtlen praegu, kummale poole ja kui kõrgel peaks asuma vedav seib... Põkal asub see paremal pool nats kõrgemal ja sidurirull pealpool. Ongi tarvis teada, kas rihma lõdvestudes kaasa ei vea? Kui vedav seib on näiteks allpool...siis peaks ju samamoodi lahutama, vahest isegi paremini, rihm vajub siis allapoole ja vedav seib jääb vabaks ? Pagan, oleks tarvis vahest seda sõlme töötavas olekus vilmida rohkem - lahutatud-mitte.. . Sul kuskil on vahest kah, aga nii kiiresti liigub kaamera sest üle, et pole aega nagu süveneda asjasse ja siis plõksuta sellel kohal... .
Ksf meli666 rääkis juba päris põhjalikult. Aga niipalju kui olen rihmaga sidureid kasutanud ei ole ma vahet leidnud asendi suhtes, toimivad alati. Tähtis on, et rihm oleks lahutatud asendis parajalt lõtv, siis kaasavedamist ei esine. Põkal ongi praegu see häda ,et rihm on üpriski pingul ning tahab kaasa vedada õnneks sünkroniseeritud kast peatab veetava rihmaratta päris hõlpsalt. Mingiaeg tahaks kogu sidurivärk vähe ringi tegemist, kuna pingutusrull liigub natuke kehva asendiga. Kaasavedamises mängib palju rolli ka rihm ise, näiteks vene rihmad libisevad lõdvas asendis kergelt ning rihmaratas jääb juba iseenesest seisma, lääne rihmad on juba päris kvaliteetsed ning veavad hoo üles. MB1 motoplokil on need pulgad eelkõige juba selleks, et rihm lõdvas asendis maha ei jookseks, omatehtud murukal jooksis mitmeid kordi maha ning pulkade lisamine ravis probleemi koheselt.
(23-05-2013, 19:34 PM)meli666 Kirjutas: Kuidas asi käitub aga neljasilindrilise mootoriga...
Isand meli666 arvas vist, et ma tahan Bertale rihmülekande külge pookida ! Võta näpust, lugupeetav! Sellised mõtted on seotud hoopis teise asjandusega, millest kunagi hiljem ka kohe kindlasti juttu tuleb .
Pisut snitti saab võtta ka murutraktori niiduorgani rihmülekandest.. Käigukast, kuhu otsa see rihmsidur tuleb, on VAZ-i oma, seal sees sünkronisaatoreid ikka leidub . Põhimõtteliselt sama, mis laureni põkal, ainult selle vahega, et pöördemoment tuleb tagaotsast üle tagasilla käigukasti kõrvalt võlli või kardaaniga. Mootor saab olema...aga sellest hiljem . Proovin igatahes ära selle siduri.
(Seda postitust muudeti viimati: 09-06-2013, 20:06 PM ja muutjaks oli deeremees.)
Täitsa põnev teema. Omal ka mõte peast läbi käinud et ehitada taoline aiatraktor. Soovin sulle edu edaspidisteks
Lisan youtubest video kus on nelja ratta veoga aiatraktor. Kui selle youtube kasutaja videosi veel vaadata siis on tal veel lisaks palju erinevaid aiatraktoreid. Sellel traktoril mis siin videos on ka tagumine jvv ja rippsüsteem. http://www.youtube.com/watch?v=nsV84Xo1208 http://www.youtube.com/watch?v=8O934oVBdhA
Sooviks natuke infot selle mootori kohta. Kuidas toimub mootori õlitamine? Mul selline probleem, et mootor sai paigaldatud motoplokile, kuid freesimisel on mootor päris hea nurga all. Kas õlitus ei kao äkki ära. kui horisontaalse vändaga mootor kipub 45..50 kraadise nurga all olema töötades. Pildil saab aimu nurgast,
kui frees maha suruda. Igatahes pidin õli tasapinna anduri (arvan et see oli see) ellimineerima muidu suri freesides kohe ära.
Praegu äiapapa on mõned nädalad masinat piinanud, olevat elus- aga kauaks?
(Seda postitust muudeti viimati: 13-06-2013, 13:57 PM ja muutjaks oli klaave.)
Tänud Lauren. Kohe kergem hakkas ja seda õli ülenormiasja olen ka teinud. Samas on mootori kaldenurk suur ainult freesimisel ja peenra otsas ümberkeerates olen alati tõstnud masina ka horisontaali et natukenegi leevendada võimalikku õlipuudust. Loodame et elab üle.
Väike mure on aga ikkagi. NAgu fotolt näha siis õlitasapinna andur mille mina ellimineerisin asub kõvasti kõrgemal õlikorkidest, see tähendab ka tasapinnast. (õlikorgist eespool ja kõrgemal, kollane juhe küljes). Kas äkki on tegu mingi teise vidinaga millel pole õlitamisega mingit pistmist.