Kas ostaksid endale elektriauto?

Pühapäevaautoks Tesla Roadster. http://www.teslamotors.com/roadster

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta

EI OSTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vasta

Ei ostaks, kuna ei ole veel välja leiutatud siin maailmas akut, mis kestaks.

Otsin Türil olnud jalgratta poest ,,Raidaru,, pilte ja jutustusi!

Tulihingeline asjaarmastaja retro ralli teemal !
Vasta

(20-01-2013, 23:58 PM)vilkar. Kirjutas:  Ei ostaks, kuna ei ole veel välja leiutatud siin maailmas akut, mis kestaks.

Kestmine on väike mure - pigem ei ole akut, mille energiatihedus oleks piisav ja mille täislaadimine ei võtaks tunde.

Süsiniknanotorudel superkondensaatorid on kenad loomakesed küll, kuid millegipärast ei ole juba 10 aastat kohe-kohe laiatarbesse tulev tehnoloogia veel poest saadaval.

Kütuseärikate lobi?Rolleyes
Vasta

(21-01-2013, 10:12 AM)v6sa Kirjutas:  Süsiniknanotorudel superkondensaatorid on kenad loomakesed küll, kuid millegipärast ei ole juba 10 aastat kohe-kohe laiatarbesse tulev tehnoloogia veel poest saadaval.

Kütuseärikate lobi?Rolleyes
Pigem lapsuke põdur, ei võta jalgu alla! Big Grin Või nagu efektiivsemate päikesepaneelidega - sigakallid, keegi ei ostaks. Mitte et need vanamoodsad räni baasil paneelid odavad oleksid...

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta

mingil põhjusel kaob jutu keskel alati videodest jne jutt kui palju temaga reaalselt sõita siiski saab erinevates tingimustes.

Elektrivool ei teki jumala armust? taevast vastu maad käiv välk vist midagi sellist on aga sellega ei osata midagi peale hakata ja pole akut kuhu seda talletada.

Ühest 2 taevast tulevast saaks saaks mõni väiksem linn rehkeduslikult terve aasta elatud.

See ei ole energia?Taevast tuleb tasuta aga maakoores oleva pärast käib sõda.


näiteks sls amg nüüd puhas kondensaator ja särgid värgid tagumikus ja rattast 600 ja peale hobujõudu jõudu.

Jätame ööseks välja, üleeila oli -28.

Hommikul paned start ja vist jääb mulje, et sussi ringi ei saa jää peal ja 30cm saad sõita umbes.




Kas soetaks-daa odavalt max 500 eur, eesmärgiga see aku sealt minema visata ja lääne mootoratta mootor sinna pookida alates 1000cm3 ja tuld või teine varjant tundlad püsti ja tallinna autobssikoondise trolliliinidelt särtsu, naiskad peale ja tuld


Ühesõnaga, kui kellegil on müüa trolli mootorit võta ühendust

Huvitav , kas jänese sõitmise eest sellise lahenduse puhul trahvi ka saab?
Vasta

(22-01-2013, 05:20 AM)Moto555 Kirjutas:  ...teine varjant tundlad püsti ja tallinna autobssikoondise trolliliinidelt särtsu, naiskad peale ja tuld
Ühesõnaga, kui kellegil on müüa trolli mootorit võta ühendust
Huvitav , kas jänese sõitmise eest sellise lahenduse puhul trahvi ka saab?
Tundlad liinile peale = elektrienergia varastamine? Küsiks asja teise kandi pealt - el. liinide ümbruses on teatavasti el. väli, kui saaks kontaktivabalt trolliliinide all sõites sellest el. väljast elektrienergia kätte, kas on sama teema (vargus) ja kas nii tohib? Kas oleks üldse tehniliselt võimalik nii el. energiat kätte saada? Kas trolliliinides on alalis- või vahelduvvool?Tänapäeval on kontaktivabad laadimislahendused juba tasapisi turule tulemas (esialgu küll nõrkvoolutehnikas ja tubastes oludes). Elektriautode laadimissüsteemides pidi järgmine samm olema kontaktivabad laadimislahendused.

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta

kui sa paned kõrgepingeliini alla rulli vaske, siis saad sealt seest ka särtsu kätte. Kui sellega vahele jääd, on karmid trahvid. tee omad järeldused ise Smile
Vasta

No induktsioonvoolu teema vist

kõrgepige liini all ei soovitata viibida ei ole hea.

Trolliliinilt testimiseks voolu võtmine, sellisel kujul kui see kvalifitseerub avalikuks varguseks siis ma arvan, et ta üks paras huumoriga pooleks testproekt oleks.

Traadid taevas on, nimipinget keegi teab?Kumb traat + või - kuidas täpselt
Vasta

(22-01-2013, 13:37 PM)taavi Kirjutas:  kui sa paned kõrgepingeliini alla rulli vaske, siis saad sealt seest ka särtsu kätte. Kui sellega vahele jääd, on karmid trahvid. tee omad järeldused ise Smile

OT: sellega meenub juhtum kui vahetasin oma lihtsal/odaval testril patareid. vahetsus toimus autos jooksvalt kuna kohe vaja kasutada. testril aga olemas ka funktsioon kontaktivabalt juhtmes pinge tuvastamiseks ehk teeb "piuks" kui "vool juhtmes sees" ja tester selle juhtme lähedal ~5cm max.
vahetasin siis patarei ära ja näpp läks nupu peale - Piuks.
võttis sõnatuks krt. jälle tester tuksis alles sai ostetud.
proovin nii ja naa aga piuksub istun autos tulen välja ja piuksub lähen natuke eemale paarimehele näitama aga näe enam ei piuksu.
lähen autosse tagasi ja jälle piuksub. siis jäi pilk pidama et üle parkla täpselt auto kohal on kõrgepinge liin. ja täpselt selle all tester reageerib. lähed mõni meeter eemale liini alt ära pole ka piuksu.
seega jah mingi mõjuväli on sellel kõrgel pingel ka maapinna lähedal.
Vasta

Kõrgepingeliinide montööridel olevat vanal ajal olnud sellised lambid, kus pirni toiteks oli keerdus traat - seda liigutad käies edasi-tagasi ja lamp põleb.Smile

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta

Kui kera traati liini alla vedada mai tea siis pidi lahmaka saama , ja niiske ilmaga ka ei soovitata ja ei hakka ka testima .
Parem hoian eemale aga trolliliinist sooviks küll sotti saada
Vasta

(22-01-2013, 13:37 PM)taavi Kirjutas:  kui sa paned kõrgepingeliini alla rulli vaske, siis saad sealt seest ka särtsu kätte. Kui sellega vahele jääd, on karmid trahvid. tee omad järeldused ise Smile
Millise seadusepügala alusel? Kehtivast Elektrituruseadusest leidsin ma küll paragrahvi 68 aga ei enamat.
Tsitaat:§ 68. Elektrienergia ja võrguteenuse ebaseaduslik kasutamine

(1) Elektrienergia ja võrguteenuse kasutamine on ebaseaduslik, kui selleks puudub õiguslik alus või kui rikutakse käesolevast seadusest tulenevaid nõudeid, eelkõige kui:
1) mõõteseade rikutakse või selle näitu moonutatakse või selle toimimist mõjutatakse muul viisil;
2) elektrienergiat kasutatakse võrguettevõtja ja müüjaga sõlmitud asjakohase lepinguta;
3) mõõteseadme plomm või taatlusmärgis või mõõteseadmele juurdepääsu või selle toimimise mõjutamist takistav või toimimist jäädvustav seade kõrvaldatakse või rikutakse;
4) ühendusel võrguettevõtja võrguga puudub võrguettevõtja paigaldatud nõuetekohane mõõteseade.

Oluline on ka terminid:
Tsitaat:§ 3. Terminid
...
24) tootmine – elektrienergia tootmine. Tootmiseks käesoleva seaduse tähenduses ei ole elektrienergia tootmine süsteemiga ühendamata tootmisseadmetega, mille netovõimsus kokku ei ületa 100 kW;
...

Kui Sinu maalt jookseb üle kõrgepingeliin ja sina tarbid oma maad "kuidas tahad" ilma elektrivarustust härimata, tehnorajatisi rikkumata jne; Sa ei ole selle induktsioon-generaatoriga ühendunud üldvõrku ega selle seadme võimsus ei ole 100kW, siis pole küll mingit asja neil. Sa ei võta otseselt elektrit, Sa ei ole plomme rikkunud ja ka arvestit pole - so what! Elektriväli ei ole praeguses seaduses objekt. Objekt on otsene juhtme kaudu tulev elektrienergia.
Jah, Sa pead taluma vastavalt Asjaõigusseaduse § 158. Tehnovõrgud ja -rajatised oma eramaalt üle minevaid tehnovõrke ja saama selle eest ka tasu aga elektriliini alla lillepeenra võid teha, jõulukuuski kasvatada ja ka oma vara hoiustada, olles selleks küsinud elektripaigalduse omaniku luba. Ja viimane saab keelata vaid selliseid tegevusi, mis on otseselt ohuks siinsel näitel elektrienergia ülekandmisele.
Isegi kui on seatud teatud mahuline reaalservituut (ja vist kõrgepingeliinidel see nii on, nagu ka enamuse avalike teede puhul), siis reaalservituuti tuleb teostada viisil, mis on teenivale kinnisasjale kõige vähem koormav.
Vasta

Oh jessas, kas keegi keskkoolis ka käis üldse? Jah, teoreetiliselt on võimalik kõrgepingeliinist läbi õhu elektrit varastada, aga näiteks mobiiltelefoni laadimiseks vajalik vasekogus kaalub tonne.
Vasta

Jesper, reaalselt on 220 ja 330 kV ülekandeliinide all päris märgatavad elektri- ja magnetvälhjade tugevused. Need vähenevad küll päris kiiresti kumbagi külge ja sestap ongi pandud seal 25 ja 40 meetri laiused kaitsetsoonid. Samamoodi on radikaalsed kõrguse piirangud, sest mõõdetakse neid seaduse järgi 1 meetri kõrguselt aga "miinus 1 meeter liinist" on numbrid juba vägagi tegijad. Seal on juba võimalik täitsa tõsist voolu "toota" induktsiooniga.
Selles on Sul muidugi õigus, et lihtsalt niisama maapinnalt seda tehes pole asjal kohe mingit mõtet. Vajalik mähis maksab poole elu elektriarve jagu Wink Samas tekitavad suured liinid isegi metsadesse tuulekoridorid ja pigem võiks väga teoreetiliselt olla mingit pontu püstvõlliga tuule/magnet-tuulikust vms. Ütleme nii, et 50 meetri kaugusele võid juba oma maale tuuliku püsti ajada. Kas (elektro)magnet sellisel kaugusel kõrgepingeliini magnetväljale reageerib?
Vasta

Sellistel kaugustel, kus seda magnetvälja millekski mõistlikuks kasutada saaks, on oluliselt praktilisem see vask otse liini torgata. Paari meetri kaugusel on juba suhtkoht rahu majas...

Point on selles et kõrgepingeliin selle pärast ongi kõrgepingeliin, et kaod oleks minimaalsed - ma täpselt pole kursis aga pakuks et vool on seal suht tühine, vast paarsada amprit.

Aga suured pinged on muidu ka toredad: http://www.youtube.com/watch?v=9tzga6qAaBA
Vasta

Mälu on kehvaks jäänud aga meeles kõrgepinge kohta järgmist. Kahe paralleelliini pikkus ca 6km, üks oli pinge all, teisel tehti tööd ja otstes olid maandused pandud. Pinge all olevas liinis tekkis voolutõuge, kas lühis või väljalülitamine. Pingetul ja maandatud liinil sai el. montöör el.löögist surma. Induktsioon. Tegu oli vist 35kV liinidega või kõrgema pingega.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

6km liini kaalub esiteks paarkümmend tonni ja teiseks on üpris ebapraktiline oma elektriauto laadimisega oodata senikaua, kuni sinu krunti läbivas liinisegmendis tõrge tekib Smile

Anoh vähemalt järjekordne AMF-i teema on keeratud rajale "mälestused asjast x", elektriautode teemast poleks seda väga uskunud, aga näed, hakkama saadi. Aplaus.
Vasta

(24-01-2013, 15:04 PM)Jesper Kirjutas:  6km liini kaalub esiteks paarkümmend tonni ja teiseks on üpris ebapraktiline oma elektriauto laadimisega oodata senikaua, kuni sinu krunti läbivas liinisegmendis tõrge tekib Smile
kas olen millestki valesti aru saanud, aga vahelduvpinge el. liinis kus polaarsus muutub ja koos sellega ka liini ümbritseva el. välja polaarsus, indutseeritakse selles el. väljas asuvas el. mähise otstes vahelduvpinge ja tarbija olemasolul tekib ka el. vool? Kui liinis on alalisvool, pead ootama tõesti, millal sealt vool kaob või tekib, vahelduvpingega el. liinis seda vajadust ju pole?

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta

No ma juba kolmandat korda seletan, jah, sa oled õigesti aru saanud elektrivälja omadustest kui sellisest, aga sellistel distantsidel kus see 6km pikkune antenn sul mingit märgatavat voolu annab on oluliselt lihtsam, mugavam, odavam ning tõenäoliselt ka ohutum kasutada sellest ainult lühikest juppi ja see otse liini torgata. Ülejäänud 5999 meetrit viid emeksisse hinnaga 3000 eurot tonn ja ostad endale näiteks Tesla Model S-i Smile
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 11 külali(st)ne