08-08-2011, 23:16 PM
Kahekohaline hobibagi.
24-09-2011, 23:05 PM
Kuna bagi jäi suve jooksul liiga lahjaks, siis järgmises sammuks on Audi V8 ja uus vedrustus. Samuti õnnestub ehk õiged offroadi amordid ja vedrud leida.
Audi poolteljeotste asemele pandud Bellarussi liigendid pidasid ilusasti vastu. Nüüd hakkas välimisi murima. Seepärast ka kiikede ümberehitus.
Panen ühe treileri pildi ka.
Audi poolteljeotste asemele pandud Bellarussi liigendid pidasid ilusasti vastu. Nüüd hakkas välimisi murima. Seepärast ka kiikede ümberehitus.
Panen ühe treileri pildi ka.
31-10-2011, 10:14 AM
Laupäeval vedasin siis ühe Audi A8 pealt pärit 4,2 V8 Tartust koju. Tähis ABZ, 220 kW (u. 300 hp). Manuaalkäigukasti otsingud veel käivad.
Hetkel bagi peal olev VW Golf 2 GTi mootor tähisega KR on müügis. Kohandatud siis Audi jaoks. Audi karteripõhi, hooratas ja sidur. Kaasa juhtmestik, generaator 95A, pritsepea, aju ja kommutaator. Selle hinnaks küsiks 350€. Enne bagile paigaldamist vahetatud rõngad ja saaled. Koos Audi B2 Coupe kasti ja starteriga 425€.
Ühendust saab privaatsõnumi kaudu.
Hetkel bagi peal olev VW Golf 2 GTi mootor tähisega KR on müügis. Kohandatud siis Audi jaoks. Audi karteripõhi, hooratas ja sidur. Kaasa juhtmestik, generaator 95A, pritsepea, aju ja kommutaator. Selle hinnaks küsiks 350€. Enne bagile paigaldamist vahetatud rõngad ja saaled. Koos Audi B2 Coupe kasti ja starteriga 425€.
Ühendust saab privaatsõnumi kaudu.
03-09-2012, 13:42 PM
Peale pea aastast nukralt õuenurgast seismist võtsin bagi jälle ette. Tõmbasin nõgestest välja ja katkusin mootori koos kastiga maha. Nüüd paar nädalat mõtlen ja mõõdan ning siis hakkan raami lõikama.
08-11-2012, 21:02 PM
Praeguse seisuga siis uus mootor koos kastiga prooviks raamivahel. Mahub ära küll, isegi ringitegemata kujul, aga tagaotsa teen ikkagi ümber, sest ei meeldi selle kuju niiväga. Samuti tuleb taha topeltõõtsadega vedrustus. Hetkel veel mõtlen, kast teen tagaosa pikemaks või mitte.
Plaan on 2013. aasta jaanipäeval esimest sõitu teha. Eks elektroonikapoolega hakkan veel kurja vaeva nägema. Automaadi asemel nüüd ju manuaal ning immo koos orig. süütevõtmega on ka puudu.
Uhked äritegemise plaanid sel teemal on seljataha jäänud. Õnneks sai enne koletute laenude jms. jama võtmist selgeks, et Eestis sellist äri ajada ei saa.
Aga paar pilti ka:
Plaan on 2013. aasta jaanipäeval esimest sõitu teha. Eks elektroonikapoolega hakkan veel kurja vaeva nägema. Automaadi asemel nüüd ju manuaal ning immo koos orig. süütevõtmega on ka puudu.
Uhked äritegemise plaanid sel teemal on seljataha jäänud. Õnneks sai enne koletute laenude jms. jama võtmist selgeks, et Eestis sellist äri ajada ei saa.
Aga paar pilti ka:
3D modeleerimine.
09-11-2012, 11:38 AM
Immo emulaatori kasutamisele või immo deaktiveerimisele pole mõelnud?
09-11-2012, 13:32 PM
(09-11-2012, 11:38 AM)pppp Kirjutas: Immo emulaatori kasutamisele või immo deaktiveerimisele pole mõelnud?Olen. Alguses mõtlesin see deaktiveerida, aga siinkandis pole tegijat leidnud. Pole väga aktiivselt otsinud ka.
Eelmisel nädalal uurisin emulaatorit. Julie peaks ideepoolest aitama. Pole veel vaadanud, kust saab ja palju maksab.
Lisaks immole pidi probleemiks olema ka automaatkasti puudumine. Selle tarbeks pidid ka mingid plokikesed olemas olema.
3D modeleerimine.
11-11-2012, 21:03 PM
Eile katkusin ühelt Audi 200-lt esimesed käändmikud koos pooltelgede ja piduritega maha. Seekord kasutan standard pikkusega pooltelgi, purunemise korral lihtsam uusi leida.
3D modeleerimine.
12-11-2012, 08:03 AM
(09-11-2012, 13:32 PM)tarko Kirjutas:(09-11-2012, 11:38 AM)pppp Kirjutas: Immo emulaatori kasutamisele või immo deaktiveerimisele pole mõelnud?Olen. Alguses mõtlesin see deaktiveerida, aga siinkandis pole tegijat leidnud. Pole väga aktiivselt otsinud ka.
Saab ka ise selle väikese tööga hakkama. Korralikku mootori juhtmeskeemi ja ecm pin datat on vaja lihtsalt.
12-11-2012, 12:04 PM
(12-11-2012, 08:03 AM)moto-onu Kirjutas:(09-11-2012, 13:32 PM)tarko Kirjutas:(09-11-2012, 11:38 AM)pppp Kirjutas: Immo emulaatori kasutamisele või immo deaktiveerimisele pole mõelnud?Olen. Alguses mõtlesin see deaktiveerida, aga siinkandis pole tegijat leidnud. Pole väga aktiivselt otsinud ka.
Saab ka ise selle väikese tööga hakkama. Korralikku mootori juhtmeskeemi ja ecm pin datat on vaja lihtsalt.
Tänud! Uurin asja. Korraliku skeemi otsingud jätkuvad endiselt.
3D modeleerimine.
12-11-2012, 19:39 PM
Elektriskeemist on selle töö juures vähe abi, tuleb tungida ECU hinge- ja suguellu. Neis inimesi on küll Eestis ka, kes progevad kõikvõimalikke Motronicuid igasugu trikke tegema, aga honoraridest puudub mul ettekujutus. Ise tehes on kõige vajaliku selgeks tegemine selline paras eraldi hobi, kui eesmärk on lihtsalt sõitma saada, siis pole sel ajakulul vast mõtet.
Uuri selle tegelase käest võimalusi, kui juba pole seda teinud: http://prj-tuning.com/
Uuri selle tegelase käest võimalusi, kui juba pole seda teinud: http://prj-tuning.com/
13-11-2012, 07:58 AM
(12-11-2012, 19:39 PM)Jesper Kirjutas: Elektriskeemist on selle töö juures vähe abi, tuleb tungida ECU hinge- ja suguellu. Neis inimesi on küll Eestis ka, kes progevad kõikvõimalikke Motronicuid igasugu trikke tegema, aga honoraridest puudub mul ettekujutus. Ise tehes on kõige vajaliku selgeks tegemine selline paras eraldi hobi, kui eesmärk on lihtsalt sõitma saada, siis pole sel ajakulul vast mõtet.
Kui auto el hingeelu ei tunne siis on jah vähe kasu skeemist. Kuid põhi abiline on ikkagi juhtme skeem, pistiku skeem ja tester. Pole veel ükski masin käivitumatta jätnud. Immo pole ka just eiteamis keeruline asi. Mõeldud ainult vargus protsessi pidurdama.
13-11-2012, 22:57 PM
13-11-2012, 23:04 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-11-2012, 23:06 PM ja muutjaks oli Jesper.)
Ah, pole mõtet erutuda, end onuks nimetav noormees ilmselgelt ei jaga matsu ega teemaalgataja probleemi olemust...
Jesper@tellis just paarisaja euro eest kola selle "lihtsa" jupstükiga suhtlemiseks.
Jesper@tellis just paarisaja euro eest kola selle "lihtsa" jupstükiga suhtlemiseks.
14-11-2012, 10:26 AM
Immost saan vast jagu. Selle tarbeks tuleb emulator soetada. Leidsin mingi skeemi ka. Sealt tuleb K-line üles otsida, et emulaator selle külge ühendada. Kiire e-bay otsing andis neid hinnavahemikus 20-120 taala. Ei hakka veel uisa-päisa ära ostma. Kevadel alles vaja ja selle aja peale võib-olla juba uus lahendus olemas.
Nagu ka ennist mainisin, on suuremaks probleemiks automaatkasti puudumine. Sellesse probleemi hakkan alles süvenema. Hetkel ei tea, mida see täpsemalt kaasa toob. 034 pakub ka võimalust ajus vajalikke muudatusi teha, aga pidavat kallim kui VEMSi soetamine olema.
Olen ka mõelnud varianti, et kui sellises seisus seda käima ei saa, siis karpad peale. Aju tarbeks jääks siis vaid süüde.
Emulatoriga peaks võimalik olema ka BMW immost mööda minna.
Aga tänud kaasamõtlejaile. Igasugune infokilluke on teretulnud.
Nagu ka ennist mainisin, on suuremaks probleemiks automaatkasti puudumine. Sellesse probleemi hakkan alles süvenema. Hetkel ei tea, mida see täpsemalt kaasa toob. 034 pakub ka võimalust ajus vajalikke muudatusi teha, aga pidavat kallim kui VEMSi soetamine olema.
Olen ka mõelnud varianti, et kui sellises seisus seda käima ei saa, siis karpad peale. Aju tarbeks jääks siis vaid süüde.
Emulatoriga peaks võimalik olema ka BMW immost mööda minna.
Aga tänud kaasamõtlejaile. Igasugune infokilluke on teretulnud.
3D modeleerimine.
25-11-2012, 14:06 PM
Nädala algul jõudis toru ka kohale. 24m 33,7x3,2 ja 6m 26,9x2,6. Ehk jätkub.
Eile lõikasin suurem osa üleliigseks jäänud torudest maha. Osa neist läheb taaskasutusse.
Vaja veel Audi 15" plekkvelgi 5x112 aukudega ja suuremat sorti radikat.
Üks pilt ka:
Eile lõikasin suurem osa üleliigseks jäänud torudest maha. Osa neist läheb taaskasutusse.
Vaja veel Audi 15" plekkvelgi 5x112 aukudega ja suuremat sorti radikat.
Üks pilt ka:
3D modeleerimine.
12-01-2013, 22:40 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-01-2013, 22:44 PM ja muutjaks oli tarko.)
Vahepeal miskit edasi ka liikunud. 4 mootorikinnitust sai valmis. Ette vaja veel üks kindlasti teha, võib-olla 2.
Mõni pilt ka:
Mõni pilt ka:
3D modeleerimine.
28-01-2013, 23:39 PM
Natuke arengut jälle. Painutasin mõned torud ja panin paika. Tagaosa tahaks veebruariks paika saada. Siis vedrustuse kallale.
Vahepeal sain mootorile õhulugeja ja süütemoodulid. Mõned õhtud olen juhtmestikuga mässanud. Immo juhtme leidsin üles. Saaks veel teada, mislaadi impulss või vool seal sees jookseb, siis saaks ehk sellest ka jagu. Pole kusagilt korralikku elektriskeemi leidnud. Üks poolik mul on, aga seal pole õlirõhu andureidki peal.
Paar pilti ka:
Vahepeal sain mootorile õhulugeja ja süütemoodulid. Mõned õhtud olen juhtmestikuga mässanud. Immo juhtme leidsin üles. Saaks veel teada, mislaadi impulss või vool seal sees jookseb, siis saaks ehk sellest ka jagu. Pole kusagilt korralikku elektriskeemi leidnud. Üks poolik mul on, aga seal pole õlirõhu andureidki peal.
Paar pilti ka:
3D modeleerimine.
29-01-2013, 00:42 AM
Ei saa kohe küsimata jätta, et miks sa jändad selle tehase ajuga?
Kui sa lased paigaldada megasquirt-i peale siis kaovad kõik probleemid (automaat kasti petmine, õhulugeja, porno tehase juhtmestik, jne.)
Siis saad pilli normaalselt häälestada ja näed ka mis toimub - orginaal ajuga oled pidevas pimeduses (mootori töö infos).
Hinna poolest on kuulujutud, et koos paigaldusega saab komplekti kätte 1000 euriga. (pead ei anna selle hinna juures)
VEMS-i ei soovita kuna VEMS on hästi tundlik ilmastiku suhtes ja vähem töökindel (aju ehitus, jooted jne.)
Muidugi - mis kõige tähtsam, normaalse ajuga saad kena jõulisa ka sellest mootorist välja võluda, + 30 heppa ei ole probleem. (enda kogemus VEMS-i näol)
Mille hooratast kasutad? Teadupärast see mootor kasutab 10 poldiga hooratast ja manuaali oma leida on haruldus mõistliku hinna eest.
Mille kasti kasutad - esiveolise S-i oma?
Pooltelgede kohapealt soovitan S6 täisteras pooltelgi - kõige jämedamad peaksid olema.
Kui sa lased paigaldada megasquirt-i peale siis kaovad kõik probleemid (automaat kasti petmine, õhulugeja, porno tehase juhtmestik, jne.)
Siis saad pilli normaalselt häälestada ja näed ka mis toimub - orginaal ajuga oled pidevas pimeduses (mootori töö infos).
Hinna poolest on kuulujutud, et koos paigaldusega saab komplekti kätte 1000 euriga. (pead ei anna selle hinna juures)
VEMS-i ei soovita kuna VEMS on hästi tundlik ilmastiku suhtes ja vähem töökindel (aju ehitus, jooted jne.)
Muidugi - mis kõige tähtsam, normaalse ajuga saad kena jõulisa ka sellest mootorist välja võluda, + 30 heppa ei ole probleem. (enda kogemus VEMS-i näol)
Mille hooratast kasutad? Teadupärast see mootor kasutab 10 poldiga hooratast ja manuaali oma leida on haruldus mõistliku hinna eest.
Mille kasti kasutad - esiveolise S-i oma?
Pooltelgede kohapealt soovitan S6 täisteras pooltelgi - kõige jämedamad peaksid olema.
Come to the dark side, we have cookies!
29-01-2013, 13:12 PM
Programmeeritava aju kasutamine jääbki selle 1000 eurorubla taha.
Käigukast ja poolteljed on Audi 200 alt.
Hoorattaks tuleb V8 orig. flexplate ja VR6-e hooratas. VR6 on ka 10-ne poldiga, ainult 2 või 3 ava ei klapi. Need teeb ringi. VR6-e hooratta sain 20-ga, V8 oma eest küsiti viimati 200.
Käigukast ja poolteljed on Audi 200 alt.
Hoorattaks tuleb V8 orig. flexplate ja VR6-e hooratas. VR6 on ka 10-ne poldiga, ainult 2 või 3 ava ei klapi. Need teeb ringi. VR6-e hooratta sain 20-ga, V8 oma eest küsiti viimati 200.
3D modeleerimine.
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne