Postitused: 772
Teemad: 12
Liitus: Jun 2005
Maine:
3
23-01-2013, 22:33 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-01-2013, 22:36 PM ja muutjaks oli
korvimees.)
(22-01-2013, 19:50 PM)korvimees Kirjutas: Kui jutt juba inertsstarterile läks, siis haaraks sõnasabast kinni, et kas sellist starterit on keegi kasutanud või teab sellest midagi lähemalt rääkida.
Jutt läks nüüd jah tankimootorite peale. Tegelikult pidasin silmas rohkem inertsstarterit,et kas on keegi sellist asja ka oma ihusilmaga näinud.
`73 Hanomag-Henschel F46KA
Postitused: 4,446
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
50
24-01-2013, 00:03 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-01-2013, 00:04 AM ja muutjaks oli
aavu.)
(23-01-2013, 22:33 PM)korvimees Kirjutas: (22-01-2013, 19:50 PM)korvimees Kirjutas: Kui jutt juba inertsstarterile läks, siis haaraks sõnasabast kinni, et kas sellist starterit on keegi kasutanud või teab sellest midagi lähemalt rääkida.
Jutt läks nüüd jah tankimootorite peale. Tegelikult pidasin silmas rohkem inertsstarterit,et kas on keegi sellist asja ka oma ihusilmaga näinud.
Mitte küll vändaga, vaid el. mootoriga inertsstarter on AN-2 käivitiks. Käega katsunud pole aga kuulnud seda käiamist küll.
Nt. see:
http://www.youtube.com/watch?v=f3sHTVBRSDA
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 2,133
Teemad: 140
Liitus: Apr 2005
Maine:
14
Ma ei usu,et selle tanki käivitamise ajal sa saaksid kuuli keresse. Kuna selline tehnika pandi juba ammu enne rindele või vaenlase alasse jõudmisele, tööle ja töötas kuni kütus lõppes või sai otsetabamuse.
Kodanik Moto555 võiks veidi rohkem uurida ajalugu ja vähem rumalusi kirjutada.
Postitused: 424
Teemad: 62
Liitus: Nov 2004
Maine:
2
24-01-2013, 18:05 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-01-2013, 18:25 PM ja muutjaks oli
Illimar.)
Ma segaks korra tankide/lennukite/käivitusmootorite teemale vahele. Nimelt oleks hädasti vaja MTZ-82 või 820 elektriskeemi. Huvitaks just süüteluku ja armatuuri osa.
Edit: On kellelgi aimu, mis uus süütelukk maksta võiks?
Postitused: 4,446
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
50
(24-01-2013, 18:05 PM)Illimar Kirjutas: Ma segaks korra tankide/lennukite/käivitusmootorite teemale vahele. Nimelt oleks hädasti vaja MTZ-82 või 820 elektriskeemi. Huvitaks just süüteluku ja armatuuri osa.
Edit: On kellelgi aimu, mis uus süütelukk maksta võiks?
http://forum.automoto.ee/showthread.php?...#pid300553
Vaata seda, ehk sobib.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 1,585
Teemad: 20
Liitus: Jul 2008
Maine:
28
(24-01-2013, 18:26 PM)MAZ Kirjutas: (24-01-2013, 18:13 PM)Moto555 Kirjutas: 200km kaugusel on vaenlane ja siis paned tanki käima ja hakkad peale minema ja ööpäevläbi lõksub(hirmus kuul p saada kui taga väntamas käid) ja kuidas need masinad lahinguväljale siis said?
Mees kes teenis koola poolsaarel ja oli tanki T-34 peal vast rumalusi ei räägi.
Kuna see teema pole selleks kohane, lahkamaks kuidas Tiger, Panzer IV ja Stug III jõudsid, ühele või teisele lahinguväljale, siis kas tuleb eraldi teema teha või kõik ära kustutada.
Täiesti nõus, eriti, kui mõni lihtsalt huupi lahmib.
Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Postitused: 80
Teemad: 1
Liitus: Nov 2012
Maine:
0
Kas mootorid D-35,36,37 on samad?
Postitused: 376
Teemad: 43
Liitus: Dec 2005
Maine:
6
Minu seiklustest vahepeal uuendusi.
Sai söbraga trakat käima sikutatud. Tükkaega jamasime. Ei saanud kütet üles. Küll oli paak tühi ja küll vett ja jääd ja igast muud ollust täis. Löpuks sai körgsurvepumba körvale pisike kanku paagiks pandud ja otse pumpa. Siis saime suht kiiresti käima.
See küttefilter, mis asub körgsurvepumba körval kohe, milline seal filter käib? Mul traktor 52 ja mootor peaks olema 240. Vana filter oli 3 pisikese elemendiga. Topsik teatavasti käib ülevalt lahti, aga minu süsteemil on vaheplaat seal ülal veel, kus siis need 3 elementi kinni.
Poes on ainult 1 suure elemendiga topsikut ja sellele siis filtrit. Hea meelega paneks selle uue aga se alumiinium topsik mötetult kallis - ca 35 euri. Ehk kellegil vedeleb suure filtri topsikut?
Käivitusmootorist rääkides, arvasin et löi kolviröngad puru. Sai siis mootor maha vöetud jälle ning lahti vöetud. Röngad terved! Aga kepsu nöellaager ei ole mitte see, mis ta olema peaks. krigiseb ja logiseb. Tea kas seda vahetada ka annab?
Teiseks mul on vist remont silinder ja kolb sees, aga poes ainult originaalmöötu kolbi. Tahaks uut panna, kuna praegune pole kena...
Äkki kellegil vedeleb jälle originaalmööduga silinder+kolb+röngad vöi siis remontmööduga kolb ja röngad. Originaalmööduks ütleb mul A. Gurevitš, J. Sorokin raamat Traktorid ja autod 72mm. Ise möötsin originaalkolvi möödus 71.8mm ning remontkolb 73.4mm.
Ja kuidas see käivitusmootori nn käigukast maha käib? Kuna mul miski seal jamab, et ei haara traktori mootorit järgi, siis kisuks ta köik maha ning puhastaks ära ja teeks korda.
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
Sellele vanatüübi filtrile istuvad sisse kenasti T-25 paberelemendid.
See nn. "käigukast", ehk sidur, käib lahti väga lihtsalt. Keera eest neli polti välja mis kaant kinni hoiavad ja tõmbad kogu kupatuse välja.
Võibolla polegi vaja lahti võtta. Piisab viimati siduri pealekeeramisest. Keera lahti fiksaatori polt, mis siduri lülituskangi sees hoiab. Lülita sidurit tööasendisse umbes poole pöörde jagu, tõmba kang pesast välja ja pista tagasi asendis mis on täiesti valjalülitatud asend. Nüüd proovi uuesti lülitada, peaks rakenduma.
Postitused: 82
Teemad: 8
Liitus: Oct 2012
Maine:
0
Iz-planeta rõngad peaksid sobima, motopoest olen ostnud.