Belarus traktorid.

(22-01-2013, 19:50 PM)korvimees Kirjutas:  Kui jutt juba inertsstarterile läks, siis haaraks sõnasabast kinni, et kas sellist starterit on keegi kasutanud või teab sellest midagi lähemalt rääkida.
Jutt läks nüüd jah tankimootorite peale. Tegelikult pidasin silmas rohkem inertsstarterit,et kas on keegi sellist asja ka oma ihusilmaga näinud.




`73 Hanomag-Henschel F46KA
Vasta

(23-01-2013, 22:33 PM)korvimees Kirjutas:  ... Jutt läks nüüd jah tankimootorite peale. Tegelikult pidasin silmas rohkem inertsstarterit,et kas on keegi sellist asja ka oma ihusilmaga näinud. ...
ikka, ühel vanatehnikamehel seisab laua peal, kui külas käin siis saan ikka vändata. Aga ei mäleta, mis aparaadi pealt see pärineb.
Vasta

(23-01-2013, 22:33 PM)korvimees Kirjutas:  
(22-01-2013, 19:50 PM)korvimees Kirjutas:  Kui jutt juba inertsstarterile läks, siis haaraks sõnasabast kinni, et kas sellist starterit on keegi kasutanud või teab sellest midagi lähemalt rääkida.
Jutt läks nüüd jah tankimootorite peale. Tegelikult pidasin silmas rohkem inertsstarterit,et kas on keegi sellist asja ka oma ihusilmaga näinud.

Mitte küll vändaga, vaid el. mootoriga inertsstarter on AN-2 käivitiks. Käega katsunud pole aga kuulnud seda käiamist küll.
Nt. see: http://www.youtube.com/watch?v=f3sHTVBRSDA

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

Russis võiks selline pardakampjuuter ollaBig Grin

Sele lisatud lingis videos oleva elukaga ma vabatahtlikult küll sõitma ei lähe, pooled silindrid jätavad vahele
Vasta

Ma ei usu,et selle tanki käivitamise ajal sa saaksid kuuli keresse. Kuna selline tehnika pandi juba ammu enne rindele või vaenlase alasse jõudmisele, tööle ja töötas kuni kütus lõppes või sai otsetabamuse.
Kodanik Moto555 võiks veidi rohkem uurida ajalugu ja vähem rumalusi kirjutada.


Vasta

(24-01-2013, 01:00 AM)Moto555 Kirjutas:  Sele lisatud lingis videos oleva elukaga ma vabatahtlikult küll sõitma ei lähe, pooled silindrid jätavad vahele
Mitte pooled silindrit ei jäta vahele vaid madalamatel pööretel ei lülitata kõiki silindreid taha,see mootor ongi nõnda tehtud.
Umbes nagu T-100M tühikäigul, kõige madalamatel pööretel lülitatakse kaks silindrit tagant ära ja mootor käib vaid kahe silindri peal.


Vasta

Ma segaks korra tankide/lennukite/käivitusmootorite teemale vahele. Nimelt oleks hädasti vaja MTZ-82 või 820 elektriskeemi. Huvitaks just süüteluku ja armatuuri osa.

Edit: On kellelgi aimu, mis uus süütelukk maksta võiks?
Vasta

(24-01-2013, 10:22 AM)MAZ Kirjutas:  Ma ei usu,et selle tanki käivitamise ajal sa saaksid kuuli keresse. Kuna selline tehnika pandi juba ammu enne rindele või vaenlase alasse jõudmisele, tööle ja töötas kuni kütus lõppes või sai otsetabamuse.
Kodanik Moto555 võiks veidi rohkem uurida ajalugu ja vähem rumalusi kirjutada.

Rumalus kohe?

200km kaugusel on vaenlane ja siis paned tanki käima ja hakkad peale minema ja ööpäevläbi lõksub(hirmus kuul p saada kui taga väntamas käid) ja kuidas need masinad lahinguväljale siis said?

Mees kes teenis koola poolsaarel ja oli tanki T-34 peal vast rumalusi ei räägi.
Vasta

(24-01-2013, 18:13 PM)Moto555 Kirjutas:  200km kaugusel on vaenlane ja siis paned tanki käima ja hakkad peale minema ja ööpäevläbi lõksub(hirmus kuul p saada kui taga väntamas käid) ja kuidas need masinad lahinguväljale siis said?

Mees kes teenis koola poolsaarel ja oli tanki T-34 peal vast rumalusi ei räägi.
Kuna see teema pole selleks kohane, lahkamaks kuidas Tiger, Panzer IV ja Stug III jõudsid, ühele või teisele lahinguväljale, siis kas tuleb eraldi teema teha või kõik ära kustutada.


Vasta

(24-01-2013, 18:05 PM)Illimar Kirjutas:  Ma segaks korra tankide/lennukite/käivitusmootorite teemale vahele. Nimelt oleks hädasti vaja MTZ-82 või 820 elektriskeemi. Huvitaks just süüteluku ja armatuuri osa.

Edit: On kellelgi aimu, mis uus süütelukk maksta võiks?

http://forum.automoto.ee/showthread.php?...#pid300553
Vaata seda, ehk sobib.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

(24-01-2013, 18:26 PM)MAZ Kirjutas:  
(24-01-2013, 18:13 PM)Moto555 Kirjutas:  200km kaugusel on vaenlane ja siis paned tanki käima ja hakkad peale minema ja ööpäevläbi lõksub(hirmus kuul p saada kui taga väntamas käid) ja kuidas need masinad lahinguväljale siis said?

Mees kes teenis koola poolsaarel ja oli tanki T-34 peal vast rumalusi ei räägi.
Kuna see teema pole selleks kohane, lahkamaks kuidas Tiger, Panzer IV ja Stug III jõudsid, ühele või teisele lahinguväljale, siis kas tuleb eraldi teema teha või kõik ära kustutada.
Täiesti nõus, eriti, kui mõni lihtsalt huupi lahmib.

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Vasta

Vaikselt olen proovinud välja nuputada mille mootori meie kallid idanaabrid MTZ-1 jaoks kohandasid... hetkel jään vastuse võlgu kuid huvitavat lugemist ajaviiteks:

http://tractoroc.ru/mtz1.html

http://www.belarus-tractor.com/en/main.aspx?guid=1751




Karjuv vajadus on uue teema järgi, näiteks "Idiot corner" või "Armeenia raadio" Üks kongreetne kasutaja saaks edaspidi seal teemas vaikselt toimetada...

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Kas mootorid D-35,36,37 on samad?
Vasta

Minu seiklustest vahepeal uuendusi.

Sai söbraga trakat käima sikutatud. Tükkaega jamasime. Ei saanud kütet üles. Küll oli paak tühi ja küll vett ja jääd ja igast muud ollust täis. Löpuks sai körgsurvepumba körvale pisike kanku paagiks pandud ja otse pumpa. Siis saime suht kiiresti käima.

See küttefilter, mis asub körgsurvepumba körval kohe, milline seal filter käib? Mul traktor 52 ja mootor peaks olema 240. Vana filter oli 3 pisikese elemendiga. Topsik teatavasti käib ülevalt lahti, aga minu süsteemil on vaheplaat seal ülal veel, kus siis need 3 elementi kinni.
Poes on ainult 1 suure elemendiga topsikut ja sellele siis filtrit. Hea meelega paneks selle uue aga se alumiinium topsik mötetult kallis - ca 35 euri. Ehk kellegil vedeleb suure filtri topsikut?


Käivitusmootorist rääkides, arvasin et löi kolviröngad puru. Sai siis mootor maha vöetud jälle ning lahti vöetud. Röngad terved! Aga kepsu nöellaager ei ole mitte see, mis ta olema peaks. krigiseb ja logiseb. Tea kas seda vahetada ka annab?

Teiseks mul on vist remont silinder ja kolb sees, aga poes ainult originaalmöötu kolbi. Tahaks uut panna, kuna praegune pole kena...
Äkki kellegil vedeleb jälle originaalmööduga silinder+kolb+röngad vöi siis remontmööduga kolb ja röngad. Originaalmööduks ütleb mul A. Gurevitš, J. Sorokin raamat Traktorid ja autod 72mm. Ise möötsin originaalkolvi möödus 71.8mm ning remontkolb 73.4mm.

Ja kuidas see käivitusmootori nn käigukast maha käib? Kuna mul miski seal jamab, et ei haara traktori mootorit järgi, siis kisuks ta köik maha ning puhastaks ära ja teeks korda.
Vasta

Sellele vanatüübi filtrile istuvad sisse kenasti T-25 paberelemendid.

See nn. "käigukast", ehk sidur, käib lahti väga lihtsalt. Keera eest neli polti välja mis kaant kinni hoiavad ja tõmbad kogu kupatuse välja.

Võibolla polegi vaja lahti võtta. Piisab viimati siduri pealekeeramisest. Keera lahti fiksaatori polt, mis siduri lülituskangi sees hoiab. Lülita sidurit tööasendisse umbes poole pöörde jagu, tõmba kang pesast välja ja pista tagasi asendis mis on täiesti valjalülitatud asend. Nüüd proovi uuesti lülitada, peaks rakenduma.
Vasta

Kiskusin täna siis selle käivitusmootori "käigukasti" sisu välja. Loomaktsete käigus selgus, et siduriosa toimetab küll. Aga pendiksi osa ei toiminud. Nimelt see osa mis hooratta hambasse lükkub, see oli lahti. Seal üks mutri moodi asi ja see oli ennast lahti kerinud. Sai kokku tagasi lapitud ja töötab ilusti.

Käivitusmootorist endast rääkides, siis www.pmkaubamaja.ee poes on mulle sobiva mööduga kolb olemas, aga röngaid pole saada. Ega kellegil pole röngaid 73,4 mööduga kolvile?
Vasta

Iz-planeta rõngad peaksid sobima, motopoest olen ostnud.
Vasta
Video 



Sai siis video teha kui talvel käivitan russiRolleyes
Vasta

(09-02-2013, 20:18 PM)Matuu Kirjutas:  Sai siis video teha kui talvel käivitan russiRolleyes

Heh, siin poleks starteriga suurt midagi teha... Big Grin Jube pika vedruga läheb käima... ega küte alla ei vaju? Rolleyes

5+, hea video... lastel hea vaadata hiljem millega esivanemad tegelesid

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

(09-02-2013, 20:36 PM)mlsluik Kirjutas:  
(09-02-2013, 20:18 PM)Matuu Kirjutas:  Sai siis video teha kui talvel käivitan russiRolleyes

Heh, siin poleks starteriga suurt midagi teha... Big Grin Jube pika vedruga läheb käima... ega küte alla ei vaju? Rolleyes

5+, hea video... lastel hea vaadata hiljem millega esivanemad tegelesid


Ise ma sellepärast käivitusmootorit eelistaks, saab vähemalt käiata kauem kui starterigaSmile Ma ei oska seda öelda, pole torusi jälginud hetkel, seega jään vastuse võlguToungue Vahepeal oleks nagu, et nüüd läheb tööle, aga ei..

Ütleme, et ma olen perest ainuke laps, kes russiga rohkem möllab kuigi vanust kah juba 21 aastatSmile
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 10 külali(st)ne