26-01-2013, 13:06 PM
Ei ostaks, elektriga teeksin ehk mingi kardi külavahel lõbusõiduks.
(27-01-2013, 18:38 PM)v126 Kirjutas: Noh, nii peaks sõita küll saama.
http://www.funpic.hu/en/categories/cars-...ode=latest&position=1&large=1
(03-02-2013, 21:48 PM)genn Kirjutas: Äkki paneb see masin elektrimasinte poole vaatama:
Tesla mudel S.
http://www.teslamotors.com/models/features#/performance
Kõiga "kangema"akuga
Maks kiirus:209km/h
Kiirendus 0-96km/h:4,4s
Läbisõit laadimisega:480km
(04-02-2013, 15:52 PM)Basilio Kirjutas: Seda ma ju kogu aeg räägin, et tulevik on vesinik, mitte akud. Kuni akutehnoloogias pole toimunud suurt läbimurret, millele autotootjad paistsid lootvat, jääb asi nii.
(04-02-2013, 16:51 PM)olevtoom Kirjutas: On räägitud ka metaanil töötavatest kütuseelementidest, aga ma ei ole niisuguse asja mõttest eriti aru saanud. -- Miks ei või metaani edaspidigi sisepõlemismootorites põletada, nagu seda praegu tehakse?
(04-02-2013, 16:51 PM)olevtoom Kirjutas: Vesinikuga on omad probleemid. Esiteks tuleb seda elektri abil toota ja kogu tsükli kasutegur on kardetavasti madalam kui akude laadimisel.Jep. Aga midagi oluliselt paremat vist pole ka? Samas on tootmine elektrolüüsi abil lihtne. Igamees võib kodus katsetamiseks gaasilist vesinikku teha. Saab kasutada "solkelektrit" jne. Kokkupressimine ja veeldamine on muidugi peavalu ja omaette teema.
(04-02-2013, 16:51 PM)olevtoom Kirjutas: Teiseks on vesiniku hoidmisega üks rist ja viletsus.See on vist üks suuremaid hädasid. Hoiame pöialt, et sellest üle saadaks.
(05-02-2013, 15:08 PM)Walter Kirjutas: Elektriauto ''rohelisus'' on hetkel ju täiesti pseudo - nende heitgaas väljub lihtsalt praegu Narva ruumis, reostades Ida-Virumaad, muud midagi. Sisulise rohelise elektri osatähtsus on täiesti sümboolne. Kummimootoriga autost kinni hakates - liikusid ju Tallinnas kunagi autobussid, mille ajam oli hooratas. Lõpp-peatustes sai hoorattale vungi sisse anda ja liinile saata, esiesivanema jutu järgi olevat täitsa toimivad asjad olnud. Teab keegi asjast lähemalt rääkida?
(05-02-2013, 15:08 PM)Walter Kirjutas: Nende heitgaas väljub lihtsalt praegu Narva ruumis, reostades Ida-Virumaad, muud midagi. Sisulise rohelise elektri osatähtsus on täiesti sümboolne.Jällegi täiesti sügavalt vale jutt, nagu enamus siinses teemas toodud "fakte". Elektriautod saavad meie vabariigis osta ainult taastuvelektrit. Taastuvelektri osakaal kogu Eestis toodetavast elektrist on 20%.
(06-02-2013, 00:40 AM)Jesper Kirjutas:2011. aruandeaastal müüdud elektrienergiast toodeti 95,34 % fossiilsete ja 4,66 % taastuvate energiaallikate baasil.(05-02-2013, 15:08 PM)Walter Kirjutas: Nende heitgaas väljub lihtsalt praegu Narva ruumis, reostades Ida-Virumaad, muud midagi. Sisulise rohelise elektri osatähtsus on täiesti sümboolne.Jällegi täiesti sügavalt vale jutt, nagu enamus siinses teemas toodud "fakte". Elektriautod saavad meie vabariigis osta ainult taastuvelektrit. Taastuvelektri osakaal kogu Eestis toodetavast elektrist on 20%.
http://elering.ee/taastuvenergia-moodust...isest-204/
Ja loomulikult on palju nutikam viia oma kütuseraha Iraani, Iraagi, Kuveidi, Saudi-Araabia, Venetsueela, Katari, Liibüa, Araabia Ühendemiraatide, Alžeeria, Nigeeria, Ekvadori ja Angoola valitsejate kätte, selle asemel et seda anda Ida-Virumaale. Hoidku jumal, äkki tekib veel mõni töökoht või midagi!