Gaz 53 hüdropump
#1

Tere kõigile, see on mu esimene postitus ja loodan, et sattusin õige koha peale Smile.
Vajadus tekkis maakohas abimehe järele ja otsustasin ühe väikese traktori ise valmis teha. Osta oleks vast odavamgi, aga isetegemishullus on võimust võtnud. Kuna teadmised selles vallas ei ole just parimad, siis ei jää muud üle kui ennast teiste abiga harima hakata Smile.

Kõigepealt tahakski küsida sellist asja, et kas Gas 53 kalluri hüdropumpa, mis otse käimakasti küljes on, saab sisse lülitada ka sõidu ajal?

Ette tänades,
Maitus
Vasta
#2

Paar korda kindlasti saab, kui kiire mees oled. Parem enne seisupealt sisse ja jätta seni järgi kuni hüdroga tööd tehtud. Jagaja neutraalasendis jookseb õli vabalt ringi, energiakulu tühine.
Keegi ksf müüb parasjagu Htz-7, võbolla parem variant seda edas putitada, liikuma ta peaks jutu järgi.
Vasta
#3

Kas see tähendab, et ei saa?

Ma küsin parem nii, et kas hüropump saab töötada ka sõidu ajal kui see eelnevalt sisse lülitada ? Smile. Plaan teha esilaadur ja see eeldab seda, et sõidu ajal töötab ka pump...
Vasta
#4

Jah, see viimane variant toimib täiesti. Pead ainult jagaja vahele kombunnima.
Vasta
#5

Tänan vastuse eest, eks küsimusi tekib veel küllaga Smile.
Vasta
#6

Eiei nii ei lähe mitte et pump peale sidurit võtta.
Sel juhul peale siduri lahutamist ju ei tõsta ühtegi hüdroga käivat asja ja laaduriga on ilmvõimatu nii majandada.
Muu riista veel tõstad vao otsas nii üles et vabakäik ja sidur üles ning kui riist üleval sidur alla ja käik sisse.
Soojalt soovitan otse mootorilt võtta pumba ülekanne.
Näiteks väntvõlli otsast kardaaniga või rihmaga.
Vasta
#7

Väike Nš-6 või 10 rihmaga vedama, peaks hea saama küll. Nendele vahepukke jms liigub ka piisavalt.

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#8

Minu peas kummitab vene iseehitajate foorumites leviv leiutis - roolivõimendi pump. Pidi täiesti piisama ja selle paigaldamine on ka lihtsam. Lammutustes hind ka soodne.
Selle sidurist sõltuva hüdropumbaga olen mitu aastat põllukesi harinud. Jube tüütu, aga asja ajab harjumise järel siiski ära. Palgatööd küll niisuguse masinaga ei teeks.

Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Vasta
#9

(22-02-2013, 00:26 AM)Wiki432 Kirjutas:  Minu peas kummitab vene iseehitajate foorumites leviv leiutis - roolivõimendi pump. Pidi täiesti piisama ja selle paigaldamine on ka lihtsam. Lammutustes hind ka soodne.

Pole vaja niikaugelt näiteid otsida, siitsamast foorumist neid küllalt kes roolivõimu pumba hüdraulika jaoks on tööle rakendanud... Rolleyes

Saha jaoks on täiesti OK, laaduri jms käitamiseks jääb nagunii lahjaks.

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#10

Mul on selline vabajooksusiduriga pump pakkuda.

1500rpm
17,5MPa

https://www.dropbox.com/sh/xj5cr12np51ohvi/_k6463UhZy
Vasta
#11

Vene NS-pumba hea omadus on madal hind,kuid miinuseks väike pöörete piirkond,kus ta töötab.Aga kas keegi oskab öelda,mis rõhul ja tootlikkusel roolivõimendi pumbad töötavad?

www.tammetonu.ee
treimis - jm. metallitööd.
Vasta
#12

Kas keegi oskaks öelda ka mingeid numbreid tootlikuse, rõhu ja pöörete kohta, et esilaaduri ära toidaks? Olen ka siist-sealt sellise asja välja lugenud, et mitte kõikide pumpade laagrid ei kannata ka külgsurvet välja kui näiteks rihmaga vedama panna?
Vasta
#13

Mlsluik ju mainis, et vahepukke saada. Need selleks ongi, et laagritel rihma tõmmet vastu võtta. Kuusakoskist saad eriti vahva Niva kombaini puki mootori kõrvalt, mis on korraga Nš 32 ja teisel pool rihma roolivõmu Nš 10 jaoks tehtud.
Vasta
#14

No tänan, ma ei oleks selle rihmapuka peale ise eluilmaski tulnud, samas ju lihtne ja loogiline. Tarkust tuleb uksest ja aknast Smile.
Nagu midagi ehitades ikka, tekib igasugu ideid ja tekkis selline idee, et kuna mu gaz 53 kastil see hüdropump juba niikuinii küljes on, siis ehk võiks ta sinna jäädagi kui oleks äkki võimalik sellest kävitada hüdromootorit mis omakorda jõuvõlli ringi ajaks. Nii, et jõuvõllil oleks oma hüdrosüsteem eraldi laadurist ja rippsüsteemist. Jääks ära kardaanide ja igasugu kettülekannete tegemine. Mul ei ole olnud hüdromootoritega ausalt öeldes mitte mingisugust kokkupuudet, nii , et kui keegi mu välja naerab, siis naeran ise kaasa Big Grin. Aga kui asi oleks teostatav, siis paluks hüva nõu ???
Vasta
#15

(22-02-2013, 22:07 PM)pen.skar Kirjutas:  Mlsluik ju mainis, et vahepukke saada. Need selleks ongi, et laagritel rihma tõmmet vastu võtta. Kuusakoskist saad eriti vahva Niva kombaini puki mootori kõrvalt, mis on korraga Nš 32 ja teisel pool rihma roolivõmu Nš 10 jaoks tehtud.

Missugusest Kuusakoskist seda saab ja kuidas?

/Probleemiga tuleb tegeleda kohe!/
Vasta
#16

Üks ütlemata hea pukk hüdropumba jaoks on vanema MAZ-i (MAZ-500 ja mudelid) roolivõimendi pumba pukk. See on mõeldud NŠ10 jaoks. Kinnitub nelja poldiga ja rihma pingutus on ka olemas. Sinna annab installeerida ka NŠ-16 külge. Võid ka nn, "Super Mazi" poole vaadata. Seal oli analoogne lahendus aga kasutati suuremat pumpa. Vist NŠ-32. Ja vedu toimus kahe rihmaga.
Vasta
#17

Kahe rihmasoonega pukk on ka don-1500 mootori küljes,pumbale 32.
Vasta
#18

Tänan tarkuse eest, Sella pukavärgiga on selge, et mul tuleb endale üks sellilne muretseda. Kuidas oleks aga ikkagi lood sellega, et 53 kalluri hüdropump hakkas hüdromootori abil jõuvõlli ringi ajama?
Vasta
#19

Selline kooslus ei hakka kindlalt toimima.

www.tammetonu.ee
treimis - jm. metallitööd.
Vasta
#20

Argument: " ei hakka tööle", ei veena eriti. Võib-olla ei hakkagi, aga miks ei hakka ? Smile Kas tootlikkus on väike või mis põhjusel ei hakka? Ajavad ju hüdromootorid rattaidki ringi ja survet peaks ju sellel pumbal olema kui liivakoorma üles tõstab...
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne