25-02-2013, 11:14 AM
Onu Heinod tänavad laheda ürituse eest.
Tehnika kestis hästi. Läbisõit jäi 700km kanti, kütet läks 100 liitrit.
Tehnika kestis hästi. Läbisõit jäi 700km kanti, kütet läks 100 liitrit.
(24-02-2013, 22:22 PM)DevilDeVille Kirjutas:(24-02-2013, 20:52 PM)wagoneer Kirjutas: Nagu ikka igati meeldiv üritus koos meeldivate inimestega kellega hotelli koridori üles seatud vabaõhu baaris rahulikult napsu sai võtta ja isehakanud punkkarite kallal nokkida ning loomulikult arutada asjakohaste teemade ümber .
Väike illustratsioon improviseeritud võttepaiga jutu juurde
(25-02-2013, 20:11 PM)koterman Kirjutas: Sõnaga, lugupeetud vanatehnika sõpradele soovitame rallideks kaaluda ikka 12+ tonniseid sihvakaid aluseid - http://unic.didyk.eu/talveralli2013/large-4.html - millega läbi lumelainete m õ n u g a sähvata!
(25-02-2013, 22:46 PM)ryblik1 Kirjutas: Muljetage sellest kelle siks sinna metsaveoriita sisse kühveldas. Me ka päris lähedalt saime seda riita ennem vaadata, kuid kuulu järgi olla üks siks sinna ka korralikult virna pannud.
Tsitaat: Kui Mosse ikka jääb oblikale jalgu siis oleks viisakas kiirem liikleja mööda lasta, mitte verd ninast niristades viimase poldini võidelda.
(26-02-2013, 00:22 AM)Steelrider Kirjutas:Kulla inimesed! Kuhu teil nii kiire oli? Ilm ilus, kiirused on ette antud, keskendu sõidule, mitte teise mehe ninast vere tilgutamisele....Tsitaat: Kui Mosse ikka jääb oblikale jalgu siis oleks viisakas kiirem liikleja mööda lasta, mitte verd ninast niristades viimase poldini võidelda.
Samad sõnad! Minu poolt isand moskiito aadressil. Usun et üsna sama meelt on ka VW Iltise meeskond.
(26-02-2013, 01:43 AM)Indrek66 Kirjutas:(26-02-2013, 00:22 AM)Steelrider Kirjutas:Kulla inimesed! Kuhu teil nii kiire oli? Ilm ilus, kiirused on ette antud, keskendu sõidule, mitte teise mehe ninast vere tilgutamisele....Tsitaat: Kui Mosse ikka jääb oblikale jalgu siis oleks viisakas kiirem liikleja mööda lasta, mitte verd ninast niristades viimase poldini võidelda.
Samad sõnad! Minu poolt isand moskiito aadressil. Usun et üsna sama meelt on ka VW Iltise meeskond.
(25-02-2013, 22:46 PM)ryblik1 Kirjutas: Muideks tähelepanek vanatehnika huvilistest. Nii ikka ei saa, et hommikul on hoov diislisuitsu täis ja päris suur osa vanatehnikat veeti nööri otsas käima.
(26-02-2013, 09:25 AM)Aibast Kirjutas: Mis puutub ohtlikesse puuriitadesse, siis Suppiga ühel nõul - ei kohanud mitte ühtegi sellist asja teel.Mis puudutab röövmajandamise nähtuseid avalike kõrvalmaanteede servades nimetusega palgivirnad ,siis seda tegevust reguleerib Teeseadus ja selle § 37. lõige (2-1)
Tsitaat:(2-1) Riigimetsa majandamist korraldav isik või riigiasutus võib metsatee või selle osa teatavaks ajaks sulgeda või teel liiklust piirata lisaks käesoleva paragrahvi lõikes 2 märgitud juhtudele ka tulekaitse kaalutlustel, metsa ökosüsteemide kaitseks, õigusrikkumise takistamiseks, metsamajandamistöödel ohutuse tagamiseks või kui teed ei vajata riigimetsa majandamiseks ja kohalikuks liiklemiseks. Metsatee sulgemiseks või liikluse piiramiseks peab paigaldama nõutavad liikluskorraldusvahendid.
Tsitaat:§ 2. Tee
(2) Tee koosseisu kuuluvad teemaal asuvad:
1) liiklemiseks kasutatavad järgmised rajatised:
....
– teepeenar;
Tsitaat:§ 13. Tee kaitsevöönd
(3) Kohaliku maantee kaitsevööndi laius mõlemal pool sõiduraja telge ja mitme sõiduraja korral mõlemal pool äärmise sõiduraja telge on 20 kuni 50 meetrit.