05-03-2013, 17:33 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-03-2013, 17:44 PM ja muutjaks oli Janka.)
Lugedes teemat, kus üks härra enesele soetatud ülinigelas korras traktori korrastamisega väärikat vaeva näeb, tekkis küsimus, et milleks peab kasutama detailide puhastamisel kalleid ja lenduvaid aineid a'la nitrolahusti jne...
Ma olen reklaaminud ühes teises foorumis sellist pesuvahendit, mis kannab nimetust Plexu.
Inimesed ei taha mitte kuidagi oma vanadest harjumustest loobuda, aga ikkagi üritan siis ka siia piisakese heita.
No pole ma selle vahendi maaletooja ega edasimüüja ja samuti pole mul mitte mingisuguseid peretutvusi ega üldse mitte mingisuguseid tutvusi Plexu müüjatega. Nii et palun mitte nägu kirtsutada, kui seda vedelikku ka siin soovitan. Ja soovitan ainult ja ainult isiklike kasutuskogemuste põhjal.
http://www.estko.ee/index.php?route=product/product&product_id=1272
Mina kasutan seda metsa- ja muude masinate pesuks. Hetkel küll olude sunnil jah eemal igasugusest õlist ja tavotist, aga kogemused on suured.
Ostsin pidevalt Viljandist Männimäelt, kus endise Männimäe Hotelli hoones selline pood, mis kannab Puhastuseksperdi reklaamsilti.
Maksis krooniajal 150.- , kui õigesti mäletan. 10-liitrine kanku.
Auto-Motos sealsamas linnas müüdi ka, aga 200.- eeguse hinnaga sama kogust .
Ühest kankust sai kohe kaks tehtud, ehk siis lahjendatud veega 1:1.
Lahus läks pritsi sisse. Sellega leotasin näiteks masina mootori üle ja edasine töö käis survepesuriga.
Kui mootor oli väga-väga kinnikuivanud rokaga koos, siis Plexu ei aitanud. Kuivanud õli-tolmu pasa lahtisaamiseks kasutasin ikkagi paremate leotusomadustega tavalist mootoripesuvahendit + survepesu ja siis hiljem uuesti plexu + survepesu.
Miks Plexu hea on?
Peale pesu jääb pind kuiv, absoluutselt rasvavaba ja temaga toimetamine ei levita mingisugust vastikut pead pööritama ajavat haisu.
Plexu mahapesemine ei nõua suuremat vaeva, kui ainult veega loputamist.
Plexul on ka halvad omadused.
Omab nahka kuivatavat toimet. Nii et kui paljakäsi plexulahuses polte-mutreid pestes solberdada, siis peale paaritunnist sellist tegevust on nahk purukuiv ja kokkukiskuv. Suht kohustuslik on kasutada kummikindaid.
Nahale sattunud vahend pesta maha seebi ja veega, igaks petteks kasutada õhtul kätekreemi.
Teine halb omadus on värvkattele mõjuv pleegitav toime. Kui oled autopede ja sulle meeldib tema läikiv väljanägemine, hoia plexu kerest eemale!
Tööautot olen pesnud umbes 1:10 või veelgi lahjema lahusega.
Pritsist lasen plexu peale (mitte mingil juhul üle terve masina!), kiirelt harjaga mustuse lahti hõõrunud ja kohe survekaga ohtra veega üle loputanud.
Mitte mingil juhul EI TOHI lasta lahusel pinnale ära kuivada! Uuesti mustuse lahtisaamisega on sel juhul hulk tülikat tegemist.
Vahend tuleb värvitud pindadelt hoolikalt maha loputada, muidu jäävad koledad pleekinud plekid või triibud.
Pilte kah:
Veel kasimata mootor:
Igapäevane pilt minu polo kapotialusest. Kuiv ja puhas:
Polo plokk läheb pessu:
Peale remonti koostatud polo mootor:
Veel ühe mootori saamislugu.
Kui pildid ei ole nähtavad, andke teada...
Sellisena ostsin:
http://www.ladaklubi.ee/failid/6477.jpg
Ja siin siis pesuprotsess järjekorras:
1. Mootoripesuvedelikuga liguneb
2. Survepesu peale mõneminutilist ligunemist ehk operatsioon "suurem soga vedelaks ja maha".
3. Plexuga leotatud ja survepesuriga üle käidud (plexu ei tee määrdeid vedelaks, vaid neutraliseerib ainult rasvasid).
4. Sama mis kolmaski, aga teise nurga alt.
Pind jääb puhas, rasvavaba ja kuiv, pane või kohe värvi peale .
http://www.ladaklubi.ee/failid/6481.jpg
Ma olen reklaaminud ühes teises foorumis sellist pesuvahendit, mis kannab nimetust Plexu.
Inimesed ei taha mitte kuidagi oma vanadest harjumustest loobuda, aga ikkagi üritan siis ka siia piisakese heita.
No pole ma selle vahendi maaletooja ega edasimüüja ja samuti pole mul mitte mingisuguseid peretutvusi ega üldse mitte mingisuguseid tutvusi Plexu müüjatega. Nii et palun mitte nägu kirtsutada, kui seda vedelikku ka siin soovitan. Ja soovitan ainult ja ainult isiklike kasutuskogemuste põhjal.
http://www.estko.ee/index.php?route=product/product&product_id=1272
Mina kasutan seda metsa- ja muude masinate pesuks. Hetkel küll olude sunnil jah eemal igasugusest õlist ja tavotist, aga kogemused on suured.
Ostsin pidevalt Viljandist Männimäelt, kus endise Männimäe Hotelli hoones selline pood, mis kannab Puhastuseksperdi reklaamsilti.
Maksis krooniajal 150.- , kui õigesti mäletan. 10-liitrine kanku.
Auto-Motos sealsamas linnas müüdi ka, aga 200.- eeguse hinnaga sama kogust .
Ühest kankust sai kohe kaks tehtud, ehk siis lahjendatud veega 1:1.
Lahus läks pritsi sisse. Sellega leotasin näiteks masina mootori üle ja edasine töö käis survepesuriga.
Kui mootor oli väga-väga kinnikuivanud rokaga koos, siis Plexu ei aitanud. Kuivanud õli-tolmu pasa lahtisaamiseks kasutasin ikkagi paremate leotusomadustega tavalist mootoripesuvahendit + survepesu ja siis hiljem uuesti plexu + survepesu.
Miks Plexu hea on?
Peale pesu jääb pind kuiv, absoluutselt rasvavaba ja temaga toimetamine ei levita mingisugust vastikut pead pööritama ajavat haisu.
Plexu mahapesemine ei nõua suuremat vaeva, kui ainult veega loputamist.
Plexul on ka halvad omadused.
Omab nahka kuivatavat toimet. Nii et kui paljakäsi plexulahuses polte-mutreid pestes solberdada, siis peale paaritunnist sellist tegevust on nahk purukuiv ja kokkukiskuv. Suht kohustuslik on kasutada kummikindaid.
Nahale sattunud vahend pesta maha seebi ja veega, igaks petteks kasutada õhtul kätekreemi.
Teine halb omadus on värvkattele mõjuv pleegitav toime. Kui oled autopede ja sulle meeldib tema läikiv väljanägemine, hoia plexu kerest eemale!
Tööautot olen pesnud umbes 1:10 või veelgi lahjema lahusega.
Pritsist lasen plexu peale (mitte mingil juhul üle terve masina!), kiirelt harjaga mustuse lahti hõõrunud ja kohe survekaga ohtra veega üle loputanud.
Mitte mingil juhul EI TOHI lasta lahusel pinnale ära kuivada! Uuesti mustuse lahtisaamisega on sel juhul hulk tülikat tegemist.
Vahend tuleb värvitud pindadelt hoolikalt maha loputada, muidu jäävad koledad pleekinud plekid või triibud.
Pilte kah:
Veel kasimata mootor:
Igapäevane pilt minu polo kapotialusest. Kuiv ja puhas:
Polo plokk läheb pessu:
Peale remonti koostatud polo mootor:
Veel ühe mootori saamislugu.
Kui pildid ei ole nähtavad, andke teada...
Sellisena ostsin:
http://www.ladaklubi.ee/failid/6477.jpg
Ja siin siis pesuprotsess järjekorras:
1. Mootoripesuvedelikuga liguneb
2. Survepesu peale mõneminutilist ligunemist ehk operatsioon "suurem soga vedelaks ja maha".
3. Plexuga leotatud ja survepesuriga üle käidud (plexu ei tee määrdeid vedelaks, vaid neutraliseerib ainult rasvasid).
4. Sama mis kolmaski, aga teise nurga alt.
Pind jääb puhas, rasvavaba ja kuiv, pane või kohe värvi peale .
http://www.ladaklubi.ee/failid/6481.jpg