Belarus traktorid.

(07-03-2013, 19:56 PM)meli666 Kirjutas:  siis tuleb vist poest uus esisilla keskmine korpus ka vaadata, millel see koht on olemas.
Suht tihti on vaja ka kaugemale sõita ja kui üheksandaga äkki see kronstein silla küljest eraldub, siis eriti lõbus see olema ilmselt ei saa.

Kusjuures selle korpuse vahetamisel peab käised ka uue tüübi omad ostma ja difri korpus pidi ka erinema.
Vasta

(07-03-2013, 23:52 PM)2715 Kirjutas:  
(07-03-2013, 19:56 PM)meli666 Kirjutas:  siis tuleb vist poest uus esisilla keskmine korpus ka vaadata, millel see koht on olemas.
Suht tihti on vaja ka kaugemale sõita ja kui üheksandaga äkki see kronstein silla küljest eraldub, siis eriti lõbus see olema ilmselt ei saa.

Kusjuures selle korpuse vahetamisel peab käised ka uue tüübi omad ostma ja difri korpus pidi ka erinema.

Mehed mis te jaurate. kas keegi üldse on seda detaili vahetanud.
Tegu on tegelt suht kerge. Vaja on sellist keskmist prussi millel on see "klots" juba küljes mille külge silindri kinnituspukk külge läheb. - see mis siin ka piltidel näidatud.
Umbes 10-20 protsenti masinatest omavad seda pukki esisilla prussi küljes. (mõtlen siniseid majandi russe ka) Lihtsalt omal ajal ei puuritud sinna auke sisse.
http://fc02.deviantart.net/fs70/i/2011/1...3htxjq.jpg
http://www.soov.ee/jarvamaa/MTZ_82_ja_me...151740.htm

pilt ka asjast. Vanatüübi esisild koos selle silindri kinnituspuki "jalaga".
Seega jalgratast pole vaja leiutada vaja vaid teine keskmine pruss otsida.



(08-03-2013, 00:11 AM)meli666 Kirjutas:  
(07-03-2013, 23:52 PM)2715 Kirjutas:  Kusjuures selle korpuse vahetamisel peab käised ka uue tüübi omad ostma ja difri korpus pidi ka erinema.

Kui nii, siis tuleb ikka midagi leiutada. Huvitav kuidas ülevaatusemehed sellesse hüdrorooli suhtuvad, ega see ometigi läbimisel takistuseks ei saa?
Kui Ksf Necrol võimalus pilte teha, siis need oodatud.

Külgülekanded jäävad samad ja difri korpus on ka sama. Kõik jääb sama vaid kesmine pruss teine. Kõik muud poldid saab 1:1 ringi tõsta.

Ülevaatus vennad ei tee selgeks kas on tehase oma või mitte. Export masinatel see pandi tehasest külge.

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta

(08-03-2013, 00:22 AM)unimüts Kirjutas:  ....
Ülevaatus vennad ei tee selgeks kas on tehase oma või mitte. Export masinatel see pandi tehasest külge.

Mõni ehk hammustabki läbi, kuid korraliku paigalduse korral vaevalt jaurama hakkab. Kui just ise ei eksponeeri...

Kuigi teoorias on uuemad ja vanema silla tükid omavahel vahetatavad on elu näidanud, et vanad jupid ei pruugi uue tüki külge siiski hakata... Aga võivad.

Paarkümmend aasta vana masina korral ei loe tehasest väljaklaskmise aeg midgai - sinna on vahepeal õige mitu tükki uuemast ajastust külge keeratud.

Kui ülevaatusekõlblikkus ei ole eesmärgiks, siis ei pea silinder tingimata sillatala küljes olema. Sama hästi võib silinder kinnituda raamile. Väike rataste pöördenurga muutus silla kõikumisest on kompenseeritav roolipöördega.Rolleyes
Vasta

(07-03-2013, 23:26 PM)Necro Kirjutas:  Mul tööjuures olemas vanatüübi esisillaga 82, millel süsteem silindrile ümber tehtud. Just samade detailidega nagu pildil. Võin homme üle vaadata, kui vaja. Saan isegi pilti teha, kui asjast kasu.

Need pildid pakuks ka endale huvi!

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta

Pildid olemas, aga enne veidi seletust. Nimelt difrikorpus on vanatüübi oma, aga sellele on lastud augud puurida ja pind tasaseks freesida kronsa kinnitamiseks. Uuema otsa (kandilisel) difrikorpusel on see pind juba olemas koos vajaminevate aukudega, aga see ei sobi vanema käistega. Ja kui dosaatori paned, siis esipruss jäta koos võimuga alles. Võimu saad paagina kasutada ja pruss toestab samamoodi kõike edasi.
Ja mis paraleelvardasse puutub (see mis raami alt läbi jookseb) siis see soovitati kõveraks väänata, muidu hakkavat vastu raami käima. Pildil oleval russil see juba väänatud.

[Pilt: 0101524935606e6.jpg]
[Pilt: 01015249319dfe0.jpg]
[Pilt: 0101524937a4806.jpg]

Pildid primitiivse kvaliteediga, kuna pole selleks spets. kaamerat.
Aga kui vajadus tekib, siis saab alati pildimaterjali juurde antud teemade kontekstis.

Almost Again
Vasta

Meil aeti paralleelvarras kuumaks ja siis suruti veidi kõveraks, siiani on ilusti vastu pidanud. Vana võimu võid välja visata küll, aga siis soovitaks eraldi paagi roolisüsteemi jaoks panna. Hüdroga on miinus see, et kui õli läinud, siis ei sõida sa enam sellega kuhugi. Endal mitu juhust olnud, kus paak tühi ja lülitad pumba välja, aga koju sõidad ikka kuna roolisüsteemil eraldi pump ja õlianum. Seepärast eraldi süsteem ennast õigustabki. Mis neid korpuseid puudutab, siis vist nii ongi, et mida vanem, seda "puhtam" korpus nende lisa pindade kontekstis.

Almost Again
Vasta

Ehk vahetab kaupmees pikemad õlakud lühemate vastu.Vana võim=õlipaak+diffplokk.
Vasta

Kui kronstein sai külge keevitatud,siis pane ikkagi poldid läbi.Korpus on tõenäoliselt tempermalmist,mis laseb küll lihtsalt keevitada,kuid võib teravama löögi puhul järgi anda.Tee peal sõites ei ole see kindlasti meeldiv kogemus.

www.tammetonu.ee
treimis - jm. metallitööd.
Vasta

Küsime siit ka:
kas keegi oskab mulle kätte juhatada MTZ-l kasutatava 12/24 V ümberlülitit sisaldava elektriskeemi? Eriti mugav oleks elektroonilisel kujul ja tasuta.Wink

Tekkis tahtmine selle värdi hingeelu natuke tudeerida...
Vasta

24 V starter vahetatakse 12 V starteri vastu
Vasta

(13-03-2013, 15:33 PM)hillar2 Kirjutas:  24 V starter vahetatakse 12 V starteri vastu

Ei lähde, saatana...

Big Grin

Ei lähe jah. Minu lahendus - 4 kW reduktorstarterCool

Aga praegu oleks juhtmevärvidest enam abi skeemist, millest näpuga järge ajada....
Vasta

ksf v6sa, kust sa selle 4kw reduktorstarteri ostsid?

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta

(13-03-2013, 16:15 PM)saarrand Kirjutas:  ksf v6sa, kust sa selle 4kw reduktorstarteri ostsid?

Türilt, Bel-Estist.

Täpsemalt: Letrika AZE4183 hinnaga napp 130 pluss kõmm. Kallis? Jah, kindlasti saab odavamalt russi käima.

Aga midagi ei ole teha - kilovatt per mootorimahu liiter on diiselmootorile parasToungue

Väike reklaamike ka:
http://www.iskra.by/ru/news/starter-aze-4183
Vasta

(13-03-2013, 14:29 PM)v6sa Kirjutas:  Küsime siit ka:
kas keegi oskab mulle kätte juhatada MTZ-l kasutatava 12/24 V ümberlülitit sisaldava elektriskeemi? Eriti mugav oleks elektroonilisel kujul ja tasuta.Wink

Tekkis tahtmine selle värdi hingeelu natuke tudeerida...

Mingi soomekeelne skeem.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta

(13-03-2013, 21:26 PM)kolz Kirjutas:  Mingi soomekeelne skeem.

Teeme eestikeelseksWink

   

Suurt kasu sellest muidugi ei ole.. Wink

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

(13-03-2013, 14:29 PM)v6sa Kirjutas:  Küsime siit ka:
kas keegi oskab mulle kätte juhatada MTZ-l kasutatava 12/24 V ümberlülitit sisaldava elektriskeemi? Eriti mugav oleks elektroonilisel kujul ja tasuta.Wink

Tekkis tahtmine selle värdi hingeelu natuke tudeerida...

Skeemi peal mainib, et tegu Boschi releega. Seesama ehk:
       
SIIN mingit juttu ka.




`73 Hanomag-Henschel F46KA
Vasta

Tänan, läheb huvitavaks...

Mul tekkis küsimus neile, kes säärast nikastust taluma peavad - kui hästi selle lülitusrelee jõukontaktid kasutamist taluvad? Ülalviidatud videos on ju probleemi põhjuseks mitte ümberlülitus, vaid hooldamatusest maha põlenud starter.

(13-03-2013, 22:16 PM)mlsluik Kirjutas:  Teeme eestikeelseksWink
Suur kasu sellest muidugi ei ole.. Wink

Mulle mitte, kuid lõuna pool elajad ei pruugi põtra puhuda.Rolleyes
Vasta

(14-03-2013, 13:27 PM)v6sa Kirjutas:  Mul tekkis küsimus neile, kes säärast nikastust taluma peavad - kui hästi selle lülitusrelee jõukontaktid kasutamist taluvad? Ülalviidatud videos on ju probleemi põhjuseks mitte ümberlülitus, vaid hooldamatusest maha põlenud starter

Kasutamist peaks ikka taluma. Mul bussil samasugune relee ja töötab 73ndast aastast saadik. Kontakte olen korra profülaktika mõttes puhastanud. Korra või paar olen ka saanud kaitset vahetada, aga pole kindel, kas see kaitse põles läbi või oli aluplekk lihtsalt läbi oksüdeerunud.




`73 Hanomag-Henschel F46KA
Vasta

Starter on hea mugav ja kulukas see ei ole.
Käivitusmootor talvel on pro.
Räägite natuke ainult endale
Kui käivitusmootorit on lihtne vahetada ja starteriga näiteks ringi pista suveks starter talveks käivitusmootor siis mida teha.
Viimased talved on külmad ja lumised ja käivitusmootor ei ole hätta jätnud.
Vasta

(15-03-2013, 09:02 AM)Moto555 Kirjutas:  Starter on hea mugav ja kulukas see ei ole.
Käivitusmootor talvel on pro.
Räägite natuke ainult endale
Kui käivitusmootorit on lihtne vahetada ja starteriga näiteks ringi pista suveks starter talveks käivitusmootor siis mida teha.
Viimased talved on külmad ja lumised ja käivitusmootor ei ole hätta jätnud.

Palun linki otse käivitusmootori asemele mineva starteri kohta. Ükski pood seda väidetavalt ei paku.Rolleyes

Nõukaaegse otseveostarteriga ei tee talvel midagi. 2,7 kW reduktorstarter on enese petmine - talvel sellest ei piisa.
4 kW starterist piisab, isegi akut ei pea eriti olema. -5 peal sai proovitud: oma lollusest (sissejäänud mass) täielikult tühjenenud PunaPea asemel sai tõstetud õe autolt 62 Ah NoName. No problem - keris käima ilma emotsioonideta.

Käivitusmootori kohta on mitu teemat. Heas seisus käivitusmootor on talvel ikka abiks.Cool
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne