Postitused: 1,192
Teemad: 105
Liitus: Nov 2004
Maine:
8
08-03-2013, 00:22 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-03-2013, 00:27 AM ja muutjaks oli
unimüts.)
(07-03-2013, 23:52 PM)2715 Kirjutas: (07-03-2013, 19:56 PM)meli666 Kirjutas: siis tuleb vist poest uus esisilla keskmine korpus ka vaadata, millel see koht on olemas.
Suht tihti on vaja ka kaugemale sõita ja kui üheksandaga äkki see kronstein silla küljest eraldub, siis eriti lõbus see olema ilmselt ei saa.
Kusjuures selle korpuse vahetamisel peab käised ka uue tüübi omad ostma ja difri korpus pidi ka erinema.
Mehed mis te jaurate. kas keegi üldse on seda detaili vahetanud.
Tegu on tegelt suht kerge. Vaja on sellist keskmist prussi millel on see "klots" juba küljes mille külge silindri kinnituspukk külge läheb. - see mis siin ka piltidel näidatud.
Umbes 10-20 protsenti masinatest omavad seda pukki esisilla prussi küljes. (mõtlen siniseid majandi russe ka) Lihtsalt omal ajal ei puuritud sinna auke sisse.
http://fc02.deviantart.net/fs70/i/2011/1...3htxjq.jpg
http://www.soov.ee/jarvamaa/MTZ_82_ja_me...151740.htm
pilt ka asjast. Vanatüübi esisild koos selle silindri kinnituspuki "jalaga".
Seega jalgratast pole vaja leiutada vaja vaid teine keskmine pruss otsida.
(08-03-2013, 00:11 AM)meli666 Kirjutas: (07-03-2013, 23:52 PM)2715 Kirjutas: Kusjuures selle korpuse vahetamisel peab käised ka uue tüübi omad ostma ja difri korpus pidi ka erinema.
Kui nii, siis tuleb ikka midagi leiutada. Huvitav kuidas ülevaatusemehed sellesse hüdrorooli suhtuvad, ega see ometigi läbimisel takistuseks ei saa?
Kui Ksf Necrol võimalus pilte teha, siis need oodatud.
Külgülekanded jäävad samad ja difri korpus on ka sama. Kõik jääb sama vaid kesmine pruss teine. Kõik muud poldid saab 1:1 ringi tõsta.
Ülevaatus vennad ei tee selgeks kas on tehase oma või mitte. Export masinatel see pandi tehasest külge.
On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Postitused: 603
Teemad: 39
Liitus: Apr 2009
Maine:
10
08-03-2013, 22:43 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-03-2013, 22:45 PM ja muutjaks oli
Necro.)
Meil aeti paralleelvarras kuumaks ja siis suruti veidi kõveraks, siiani on ilusti vastu pidanud. Vana võimu võid välja visata küll, aga siis soovitaks eraldi paagi roolisüsteemi jaoks panna. Hüdroga on miinus see, et kui õli läinud, siis ei sõida sa enam sellega kuhugi. Endal mitu juhust olnud, kus paak tühi ja lülitad pumba välja, aga koju sõidad ikka kuna roolisüsteemil eraldi pump ja õlianum. Seepärast eraldi süsteem ennast õigustabki. Mis neid korpuseid puudutab, siis vist nii ongi, et mida vanem, seda "puhtam" korpus nende lisa pindade kontekstis.
Almost Again
Postitused: 80
Teemad: 1
Liitus: Nov 2012
Maine:
0
Ehk vahetab kaupmees pikemad õlakud lühemate vastu.Vana võim=õlipaak+diffplokk.
Postitused: 97
Teemad: 2
Liitus: Feb 2013
Maine:
1
Kui kronstein sai külge keevitatud,siis pane ikkagi poldid läbi.Korpus on tõenäoliselt tempermalmist,mis laseb küll lihtsalt keevitada,kuid võib teravama löögi puhul järgi anda.Tee peal sõites ei ole see kindlasti meeldiv kogemus.
www.tammetonu.ee
treimis - jm. metallitööd.
Postitused: 2,101
Teemad: 91
Liitus: Sep 2009
Maine:
21
ksf v6sa, kust sa selle 4kw reduktorstarteri ostsid?
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170
Postitused: 772
Teemad: 12
Liitus: Jun 2005
Maine:
3
13-03-2013, 23:08 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-03-2013, 00:11 AM ja muutjaks oli
korvimees.)
(13-03-2013, 14:29 PM)v6sa Kirjutas: Küsime siit ka:
kas keegi oskab mulle kätte juhatada MTZ-l kasutatava 12/24 V ümberlülitit sisaldava elektriskeemi? Eriti mugav oleks elektroonilisel kujul ja tasuta.
Tekkis tahtmine selle värdi hingeelu natuke tudeerida...
Skeemi peal mainib, et tegu Boschi releega. Seesama ehk:
SIIN mingit juttu ka.
`73 Hanomag-Henschel F46KA
Postitused: 772
Teemad: 12
Liitus: Jun 2005
Maine:
3
(14-03-2013, 13:27 PM)v6sa Kirjutas: Mul tekkis küsimus neile, kes säärast nikastust taluma peavad - kui hästi selle lülitusrelee jõukontaktid kasutamist taluvad? Ülalviidatud videos on ju probleemi põhjuseks mitte ümberlülitus, vaid hooldamatusest maha põlenud starter
Kasutamist peaks ikka taluma. Mul bussil samasugune relee ja töötab 73ndast aastast saadik. Kontakte olen korra profülaktika mõttes puhastanud. Korra või paar olen ka saanud kaitset vahetada, aga pole kindel, kas see kaitse põles läbi või oli aluplekk lihtsalt läbi oksüdeerunud.
`73 Hanomag-Henschel F46KA
Postitused: 205
Teemad: 10
Liitus: Dec 2012
Maine:
-5
Starter on hea mugav ja kulukas see ei ole.
Käivitusmootor talvel on pro.
Räägite natuke ainult endale
Kui käivitusmootorit on lihtne vahetada ja starteriga näiteks ringi pista suveks starter talveks käivitusmootor siis mida teha.
Viimased talved on külmad ja lumised ja käivitusmootor ei ole hätta jätnud.