15-03-2013, 00:29 AM
Seda arvan minagi,et see õhufilter ei ole tervislik mootori vändaruumi pöörlevatele ja hõõrduvatele osadele.Sinu ilusast Cafe Racerist võib saada liiga ruttu Cafe Veski

Kõike mida teed,tee hästi!
(15-03-2013, 00:29 AM)Kroomtiib Kirjutas: Seda arvan minagi,et see õhufilter ei ole tervislik mootori vändaruumi pöörlevatele ja hõõrduvatele osadele.Sinu ilusast Cafe Racerist võib saada liiga ruttu Cafe Veski
(03-03-2013, 12:03 PM)Aspelund Kirjutas: Küllap oli võime tagarattal sõita kinni juhis ja jõuülekandes. Pandi korviga Jawa esimene veohammasratas või veel midagi suuremat ja voilaa.. olemas.
A.
(16-03-2013, 21:29 PM)Baracus Kirjutas: ...Üks õrn koht on sellel aga siduri ülekanne mis ei ole ketiga nagu tavaliselt vaid hammasratasülekanne. Kui õli korralikult vahetada ja kõik korralikult kinni siis peab vastu küll. Tulenevalt hammasülekandest peab süüte reguleerimisel teadma fakti, et mootor pöörleb vastupäeva kui generaatori poolt vaadata...Iseenesest on hammasrattaga ülekanne keti või rihma asemel just väga vinge lahendus - vähem jõukadu ülekandel. Üks lemmikmootoreid Rotax 256 on samalaadne.
(31-03-2013, 15:09 PM)unicman Kirjutas: Selle mudeli piduritule trossi ei tea, aga 638-l jookseb ta paagi alt ja kinnitub mingi tüübliga vasakule poole akukasti külge. Sumpsi tihendid olen mõnel isendil asendanud tavalise asbestnööriga ja ühele otsisin lihtsalt sobivad kummirõngad, mis ära mahtusid.Tänud! Aga kus 638 pidurikonna tüübel täpsemalt asub - passitasin ja mulle tundub, et akukasti vasakul esiküljes, õhufiltri ja akukasti vahel oleks loogiline koht - on parasjagu ruumi?
(14-04-2013, 14:16 PM)Marko Kirjutas: Aga loomulikult saaksime parima info, kui hr Maccaroni läheks ja vaataks, mis suunas nool rehvi külje peal on.Noolte järgi kõik nagu olema peab.