Hinnaunelmate paraad
#1

Uunikumistaatuses MT10 aastast 1988 hinnaga 3900 jööri:
http://www.kuldnebors.ee/search/soidukid...d=14316104&pob_action=show_post_images&pob_cat_id=10705&pob_image_id=5406bda4f9796dbcdb5a1c562b98b8ed&pob_browser_offset=0&pob_view_language_id=et#image_0

Big Grin

Kummist jalamattide, ilukilpide ja kehtiva ülevaatusega 24-10 aastast 88 4700 jööriga
http://www.auto24.ee/used/1048909

Big GrinBig Grin

Ja veel, hooldusraamatuga (!) 24-10 aastast 1985 6900 jööriga:
http://www.auto24.ee/used/1163436

Big GrinBig GrinBig Grin
Vasta
#2

Mis neis naljakat on? Kui inimene tahab sellise hinnaga müüa, siis ta ka müüb. Proovigu kas või miljoniga. Meil ei ole õnneks riigikorda, mis kaupadele hindu ette määraks.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#3

Pealegi müüdi osta.ee-s mõne päeva eest üks Tuula 200 veidi rohkem kui 3200 euroga. Mille valgusel ei ole ülaltoodud hinnad isegi teab mis kõrged enam.
Vasta
#4

osta.ee või mitteosta.ee vat see on küsimus. oksjonikeskkonna asi, ega enne maksa hõisata kui raha reaalselt makstud. pakun siiski, et see roller ilmub peagi uuele müügiringile.

ja muus osas esindan arvamust, et ulmelised hinnad ei ole kasuks vanatehnikaliikumise edenemisele ning vastavad näited kuuluvad õigusega naeruvääristamisele.
Vasta
#5

Vanasti öeldi: "Mis rikkal loomulik, see vaesel imelik."
Võib ka vastapidi..... Aga vaesematel kindlasti imelik lugeda ,et selline "rahahävitamine käib".....Big Grin
Selge on see,et seoses Euro tulekuga aeti osadel inimestel nii arvutamine, kui ka rahast arusaamine sassi. Ajapikku vast loksuvad asjad uuesti paika.
Vasta
#6

(27-03-2013, 12:10 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  Selge on see,et seoses Euro tulekuga aeti osadel inimestel nii arvutamine, kui ka rahast arusaamine sassi. Ajapikku vast loksuvad asjad uuesti paika.

Sul on tuline õigus. Kursivahet lihtsalt enam ei ole. 150 eurot võrdub täiesti 150 krooniga, seega on hinnad ju täiesti taskukohased neile, kelle palganumbrid ka sarnase loogikaga tuletatavad on.
Vasta
#7

Iga üks, võib küsida mida tahab ja hing ihaldab. Ise asi,kas leidub neid,kes sellise summa ka välja käivad.Big Grin


Vasta
#8

Hindadel peab ikka mingi taseme hoidma, muidu läheb asi nagu meil vanapoiss Musta Märdil. Otsustas teine enne surma naisterahva ära proovida. Leiti hakkaja daam ka. Mehed sõidutasid kohale, andsid Märdile üle. Kõik ilus, aga kui Märdi kulud teada saadi- 300 rubla+ kaks kuldsõrmust, tahtsid mehed teda maha lüüa. Nii kõrgeks maakohas hind ajada! Hakkaku teised nüüd või munkadeks...Arvet ei peetud, aga Märdil tuli ülejärgmisel päeval meestele lepituseks niikaua kooperatiivipoest viina tuua, kui sealt veel midagi saada oli. Trall lõppes siis kui üks traktorist natiga väikseid kuradeid taga ajades sõitis üle esimehe villise, esimees ise sai küljeaknast(mitte k.uksest) veel välja.
Vasta
#9

Hinna k ü s i m i s e suhtes on kindlasti meie turul veel arenguruumi. Või mida siis arvata nende kenade Volgade (maailma)turuhinna kohta?

http://www.docs.ee/index.php?mobid=174101934&page=newinfo&lang=est&locat=0&hash=42d3ed9e13291fb9ce4c2f8c2f21366a&pageNumber=4


http://www.docs.ee/index.php?mobid=173874622&page=newinfo&lang=est&locat=0&hash=42d3ed9e13291fb9ce4c2f8c2f21366a&pageNumber=17

...või, et kes siis üle pakub (pingutab) Big Grin
Vasta
#10

Minu meelest on see üks tüüpiline "kadeda eestlase teema". Ise ei taha ja teistele ka ei anna. On ju ammu teada, et eestlane on isegi siis kade, kui ta naabril läheb sitemini, kui tal endal.
Kes teil keelab sellist hinda küsida? Ega loll pole see, kes küsib, vaid ikka see, kes maksab Big Grin.
Ettepanek on siirdada see teema "uumori rubriiki". Päris kustutada pole mõtet, sest pen.skaril oli nõnna tore kommentaar.

Mis ei tapa, teeb vigaseks!
Vasta
#11

Ja huvitaval kombel ongi olemas häälekas noorsugu kes sellist hinnapoliitikat kaitseb. Palun pööratagu tähelepanu ka aastaarvule ja mudelitele. Mina nende 85-88 aasta masstoodete juures küll midagi ideeliselt, tehniliselt ega disainiliselt ligitõmbavat ei näe. Jah, üldine nostalgiameelsus on ok, aga rõhuda selle asja juures mingile aadellikule uunikumistaatusele ja seeläbi käia välja sellised numbrid? No on naerukoht, vabandage väga.
Vasta
#12

Tuttaval soomlasel on autokauplus.Reklaamiks pani koos tänapäevastega ka Elite ja Gaz21e "müüki".Volgal oli hind müügikuulutuses.Ükspäev Eesti nrtega auto hoovis ja mehed Mosut ostmas.Omanik küsis omaarust siis ulmelist hinda .Rahapakk võeti taskust ja auto hoiustamise eest maksti lisa ka veel.Siis kui öeldi nüüd lähme Volga juurde,lõi Timo vedelaks.Taskus olev pakk oli veel kauni suur....
Siit moraal:Loll pole see kes palju küsib,vaid see kes palju maksab!
PS.See kild pole ostja halvustamiseks!Edu Sulle ........!

vanaraud ja " vana raud " ei ole päris samad.....
Vasta
#13

Hinnad pole ju miskit ulmelised, võrdle või heas korras oleva isendi värskendamise kuludega. Sinule võib asi olla ulmeline aga 3-4 keskmist teenivale inimesele pole see miski ulme, pealegi saad sa ju kohe ja ilusa sõiduki, mitte ei pea käima palumas mingeid õlisid oma vrakki lappida ja kes garanteerib tehaseväärilise tulemuse ... ning seal pole vahet, kas 24-volga on pärit aastast 76 või 88, "uus-volga" on ta ikkagi.

Dad.
Vasta
#14

dad pani asja paika. Müüsin kunagi ammu kadunud äia Ladat:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=110827&rhash=2f29
Pidevalt oli vaja keskmisest turuhinnast jutlustajatele selgitada, et kui võtta odav toorik ja hakata sellest ehitama, läheb mitu korda kallimaks ja tulemus ei ole tehase auto vääriline. Muidugi oli mul võimalik venitada, kuna raha ei olnud minu oma Smile
Ämm tahtis ka mitu korda mõne tuhandega (EEK) ära anda, kuna sõbranjed soovitasid. Kui ma talle lõpliku summa, mis märkimisväärselt kuulutuses olevast ei erinenud, peo peale ladusin, läks suu kõrvuni, aga silmad jooksid mööda maad...
Seepäras ei ole ma ka RAFi kommiraha pakkujatele ära andnud. Ma tean, et ükskord tuleb õige klient. Kui ei tule, viin ise vanarauda, jonni pärast...

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#15

Naljakas on hoopis see et ilma mingisuguste mugavusteta ja suht nutuse vastupidavusega tehnikal on selline hind, sama raha eest saaks vihatud kapitalistide V8 toodangut ka kätte , loomulikult mitte nii korralikku, kuid nokitsejale ja huvilisele palju mõistlikum tehnika.
Kuid eks müüja rõhubki sellele nostlgia laksule mida mõni nõuka aegne kodanik peaks tundma, nüüd on võimalik omale see vihatud kolhoosiesimehe Volga ka lõpuks oamle osta ja tunda ennast ka siis sama võllina nagu kolhoosiesimees.

BTW: Mul ei ole vene tehnika vastu miskit, omalgi viisakas 013 olemas, küll aga näen et hobitamiseks on palju vahvamat tehnikat liikvel.

http://www.motoristiklubi.eu  : pidevas sisu lisamises tegemistest.
Auto on vaid tagaveoline, ülejäänud on ostukärud!
Vasta
#16

Fakte ei tule, küll aga kuulujutte ja isiklikku ärapanemist.

Tegelikult taandub küsimus sellele, et kas vanatehnikaga toimetamine saab olla majanduslikult tasuv või mitte. Vt kasvõi suurepärast teemat "Harrastame vanu busse". Minu kogemus räägib, et peale tuleb maksta ja mitte vähe, vahet pole kas rahas või töötundides, valusad kogemused on samuti osa potist. Kes loodab selle toimetamisega teenida, on minu meelest selgelt eksiteel - olen isegi paari samast perioodist pärineva suht kobeda rääbise omanik ja näen, et kõik Neinar Seli taolised tõeliselt rahakad kollektsionäärid on oma kuudid juba ammu, vaesematel-odavamatel aegadel pilgeni täis ostnud ja praegu on selge totrus küsida 88 volga eest, mis väidetavalt 70 tuhat sõitnud, 7 kilo euri. Ütleme nii, et korralik garaaž ja käigushoidmine on tahestahtmata kohustuslikud puhaskulud ja neid ei saa keegi eales tagasi. Sõitke oma asjadega tasapisi ja kuulake mis kiibitsejad räägivad ja palun ärge tulge hullude numbrite küsimisega ühisele üritusele varba peale laskma.

ryblikule aga tugev viis volgakeisi vaimlise põhjenduse täpse tabamise eest.
Vasta
#17

(29-03-2013, 11:38 AM)Marko Kirjutas:  Seepäras ei ole ma ka RAFi kommiraha pakkujatele ära andnud. Ma tean, et ükskord tuleb õige klient. Kui ei tule, viin ise vanarauda, jonni pärast...
See on nüüd see suhtumine, mis on näiteks mind vanatehnikast eemaldanud. Ja ka needsinased volga-keisid. Minu viimased tegevused vataehnika "äri" vallas: 1964 Valiandi kinkisin Bergile, 1959 M-402 kinkisin ühele vanemale härrasmehele taastatava M-402 tehnikadoonoriks aga sealt saadi veel rohkem osi (muuseas, 100% originaalne 402 TEHNIKA on 1000 korda haruldasem mistahes volgajunnist!!!), Opeli "müük" Ryblikule on ka 100% heategevus sedasorti asjade kontekstis, sest ainult mõned spetsiifilised vidinad maksavad kokku samapalju. Ainsana saatsime poisiga vanarauda Rally-Elite aga sealtki säiliasin olulised eridetailid, nagu miilispido, täispunased ülimas korras tagatuled jne. Peale Opeli ootasid Mosse ~15 aastat õiget meest, Valiant peale Greasis ära lõhkumist 5 aastat. Ära ootasid.

Ma saan aru, kui öeldakse, et "kunagi tuleb õige klient, kes seda autot tõesti TAHAB, siis annan kasvõi niisama või kommiraha eest ära". Meie pere peab vist tõesti oma "suhtumist" muutma hakkama ja ka enam "kommiraha" eest mitte kuid rasket tööd tegema. Kuna me magusasõbrad pole, tahaks ikka liha ka osta...
Vasta
#18

Tänud Priit et mulle selle heategevuse osutasid. Mäletame seda alati hea sõnaga.

Volga müük: Eks ta ole, loodetakse ikka saada maksimaalselt füüri. Ma küll ei tea kes seda müüb, kuid tunne on et mõni ülesseostja kes ise on vb selle auto nii 1K euriga saanud ja nüüd siis lajatatakse täiega.
See võib ka minu eksiarvamus olla.

Samas on ka eelpool toodud viide et kui hakata ise taastama ja seda lasta teha mõnel meistrimehel või töökojal, ega see odavam ei tule.
Selles mõttes ma pooldan seda seisukohta et ennnem ostke see isend mis maksab ja mis on ka reaalselt hea, kui et hakata mõnest põllul mädanenud käkist midagi uhket omale taastama. OSTA on selline odavam, kui ise taastada. Loomulikult läheb ostmise puhul kaduma võluv garaazis veedetud kvaliteetaeg oma rauast kallikese ja lugematute garaazilõhnade seltsis.

Naerda pole hindades tihti miskit: Mina küsiks ka oma 013 eest( mis on vaid 62000km läbinud) mingi ala 2000 eur. Küll aga pole ntx tervitatav selline hangeldamise teema. Ütleme et just suuresti ülesse ostmise ja siis 200 protsendilise vaheltaksu lisamisega kohe edasimüügil, ilma midagi lisamata ja panustamata. Samas see viimane ongi ju meie eestlaste peamine äri. Müüme õhku ja teeme külma. Eriti just moodsamate autode juures. Kui tendents jõuab ka juba vanatehnika juurde siis on mul juba piinlik üldse vanatehnikat müüki panna.

Ntx see minu Monza teema. Loomulikult sain ma kooriku odavamalt kui ma talle müües hinnaks panin. Küll aga lisasin kohe ka ajastutruud veljed, heas töökorras mootori, puuduva käigukasti, uuema põlvkonna elektroonika, salongi asjade kokkuotsimine laos käib veel. Nimekirja saaks jätkata. Seetõttu on ka loogiline et hind tuleb kõrgem kui mul oli. Leian et nii on õiglane.

Loogiline on et mingi aeg tulevad ka onu vasjad maale tagasi oma kosmoselennult ja volga hind hakkab samuti langema kui ookeani kukkunud Mir trajektoor. Eks ta sealt 7K euri piirimailt ikka oma õiglase keskmise leiab.

BTW: Tartus on ka üks tuttav vene tehnika kollektsionäär. Peale ,ma ei tea mitmenda, vene tehnika treileril vedu ajasime natuke juttu ja härra käis väikse, kuid vaikse lause välja: Ah krt, selle suure hulga venejura asemel oleks mõnusam pidada paari ilusat väga vana ameeriklast... Ütles mees, kellel minu arvates on ca 20 vene masinat.
Nb. Viimane lause ei ürita pretendeerida mingile maailmatõele, kuid pointi oli.

Häid pühi roostehaiged!

Kes tahaks Monzat täna-homme lähemalt uurida, Väga sobivad kaks päeva on mulle. Helistage üle ja saab vaadata.

http://www.motoristiklubi.eu  : pidevas sisu lisamises tegemistest.
Auto on vaid tagaveoline, ülejäänud on ostukärud!
Vasta
#19

muarust on veidi vale mötlemisviis et köik vanad volgad ja mossed jms on ääretult väärtuslikud ja ainulaadsed, selgesti on kogu seda jura toodetud rohkem kui kellelgi vaja oleks. on muidugi öige et lihtsam on osta kohe korralik kui hakata taastama midagi.
ise olen ka ära kinkinud auto söbrale, valida oli kas tema vöi emeks ja esimene variant meeldis mulle rohkem.

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
#20

Ma nende konkreetsete väljatoodud kuulutuste osas jääks suht neutraalsele seisukohale. Kui indiviid on oma elujärjega jõudnud sinnamaale, et on võimeline omama heas korras vanatehnikat, siis on see laias laastus ta enda mure, millises hinnavahemikus ta müügiportaalides oma masinaid eksponeerib. Selge on ka see, et väljatoodud hinnad sisaldavad piisava koguse õhku. Kui rahapaki ja ladusa jutuga kohale minna, annab hinna esimest numbrit suure tõenäosusega ühe koha võrra väiksemaks kangutada. Kui ei anna, järelikult pole otsest vajadust müüa.
Kui hindadest veel rääkida, siis palju enam valmistab muret üleüldine kõrge hinnatase ükskõik mis eluvaldkonnas. No näiteks kasvõi toit, kütus, kinnisvara suuremates linnades. On selge, et need kõrged hinnad ei ole kohaliku elaniku huvides ja paljuski kunstlikult tekitatud. Kapital voolab välja ja kohalikud kaklevad väheste siiajäänud krosside pärast.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne