15-12-2003, 13:45 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-06-2004, 01:31 AM ja muutjaks oli Astrona.)
Kuna OpelClubEstonia foorum on maas, topin midagi uut oma projekti kohta siia foorumisse.
Kadett B\'st Eestis:
Tegemist on mitte väga unikaalse autoga. 1998a andmetel oli Kadett B\'sid Eestis veel üle 100. Nendest u. 10 tk ei olnud 2D Sedaanid.
Nendest sajast masinast on Arvatavasti kuni pooled juba vanaraua pähe ära viidud. Ülejäänudest pooled on kuskil kuuse all maa sisse vajunud, ja heal juhul saab sealt varuosasid. Ülejäänudest (ca 25tk) peaks olema taastamiskõlblikud või isegi sõidukorras. Liikluses pole mul olnud võimalust ühtkit sellist veel näha.
Miks just Kadett B?
* Olen ainult Opelitega kokku puutunud.
* Kuna kiirendus on prioriteet, siis miks mitte võtta 750kg kere.
* Tol hetkel polnud Corsasid saada
* Konkreetne isend on väga hästi säilinud.
* Maksin selle kere eest \"Corsa-hinda\".
Mootorist:
1983\'a 18E mootor Ascona SR/E pealt. Tehase andmetel 115hj, 151Nm ja 10s sajani. Kuna veidike mootorit näpitud, siis Ascona sai sajani 8.8sekiga. Ehk siis 130+ hj ja 165+ nm. Sõitnud on see moto 350K kuni 400K. Kompressioonid on momendil 15.5, 14.5, 13.5 ja 12.5at. Väike remont kuluks ära. Surveaste on 9.5:1 asemel u. 10.5:1. Peale tuleb 316\" nukkvõll, peale mida teoreetiliselt 170hj ok ok praktiliselt 150++hj. Tuuning kevadeks: CAI, koonusfilter, CR 11.5:1, 316\" cam, kaane töö, 75mm siiber ja 1 pütiga sumpa. 195-225hj/t
Peale soetamist olen sisse tagunud u. 8500EEK / 7kuud. Seal hulgas uus ENEM 316kraadi nukkvõll koos jäigemate vedrudega, koonusfilter, SACHS-siduriketas, 5L täissünt, teine Kadett varuosadeks, racing rehvid jne.
Uskumatu?
Plaanid:
5-aastakuplaan:
Korda saada masin, mis liigub alla 5.5sek sajani, ja alla 13.5 sek ET :bounce. Kusjuures, et jääks tänavapeal silma ka heas mõttes.
Aastaplaan: Kogu projekti maksumus 30-40K EEK (sh isegi bensiin)
Poolaastaplaan: Kevadeks \"rajale\" saada. Vähemalt 150hj ja ees juba ketas-pidurid.
Kuuplaan: Keretööd alustada ja lõpetada.
Point: Püüan endale või teile tõestada, et 30K EEK\'iga on võimalik ehitada sõiduauto, mis kiirendab paremini kui enamus sportautosid. Kahe aasta peale on see 1250.-/kuu. Kusjuures projekti alustades, ei teadnud remondi tegemisest tuhkagi, ise noor-isa ja ITi-mees .
Pildid enne keretöid
Sügiseks sain midagi juba valmis
Soetasin selle probleemi endale aprilli lõpp 2003
Enne ja pärast ostmist
Kuna palju tegemisi tuleb seoses ette ketaspidurite panemisega jms\'ga, siis tuleb kasuks....Igasugu Kadett B sildade pildid
Momendil on 2 komplekti kellasid armatuurlaual, siis peab vaikselt mõtlema sobiva tahhoka tegemisele jneKellad
Igasugu muud vajalikud ja vähem vajalikud jupid.
Kõigele sellele jamale saate ligi ka siit
Loodan, et Uglyfant saab kah projektiga ruttu järje peale.
Kadett B\'st Eestis:
Tegemist on mitte väga unikaalse autoga. 1998a andmetel oli Kadett B\'sid Eestis veel üle 100. Nendest u. 10 tk ei olnud 2D Sedaanid.
Nendest sajast masinast on Arvatavasti kuni pooled juba vanaraua pähe ära viidud. Ülejäänudest pooled on kuskil kuuse all maa sisse vajunud, ja heal juhul saab sealt varuosasid. Ülejäänudest (ca 25tk) peaks olema taastamiskõlblikud või isegi sõidukorras. Liikluses pole mul olnud võimalust ühtkit sellist veel näha.
Miks just Kadett B?
* Olen ainult Opelitega kokku puutunud.
* Kuna kiirendus on prioriteet, siis miks mitte võtta 750kg kere.
* Tol hetkel polnud Corsasid saada
* Konkreetne isend on väga hästi säilinud.
* Maksin selle kere eest \"Corsa-hinda\".
Mootorist:
1983\'a 18E mootor Ascona SR/E pealt. Tehase andmetel 115hj, 151Nm ja 10s sajani. Kuna veidike mootorit näpitud, siis Ascona sai sajani 8.8sekiga. Ehk siis 130+ hj ja 165+ nm. Sõitnud on see moto 350K kuni 400K. Kompressioonid on momendil 15.5, 14.5, 13.5 ja 12.5at. Väike remont kuluks ära. Surveaste on 9.5:1 asemel u. 10.5:1. Peale tuleb 316\" nukkvõll, peale mida teoreetiliselt 170hj ok ok praktiliselt 150++hj. Tuuning kevadeks: CAI, koonusfilter, CR 11.5:1, 316\" cam, kaane töö, 75mm siiber ja 1 pütiga sumpa. 195-225hj/t
Peale soetamist olen sisse tagunud u. 8500EEK / 7kuud. Seal hulgas uus ENEM 316kraadi nukkvõll koos jäigemate vedrudega, koonusfilter, SACHS-siduriketas, 5L täissünt, teine Kadett varuosadeks, racing rehvid jne.
Uskumatu?
Plaanid:
5-aastakuplaan:
Korda saada masin, mis liigub alla 5.5sek sajani, ja alla 13.5 sek ET :bounce. Kusjuures, et jääks tänavapeal silma ka heas mõttes.
Aastaplaan: Kogu projekti maksumus 30-40K EEK (sh isegi bensiin)
Poolaastaplaan: Kevadeks \"rajale\" saada. Vähemalt 150hj ja ees juba ketas-pidurid.
Kuuplaan: Keretööd alustada ja lõpetada.
Point: Püüan endale või teile tõestada, et 30K EEK\'iga on võimalik ehitada sõiduauto, mis kiirendab paremini kui enamus sportautosid. Kahe aasta peale on see 1250.-/kuu. Kusjuures projekti alustades, ei teadnud remondi tegemisest tuhkagi, ise noor-isa ja ITi-mees .
Pildid enne keretöid
Sügiseks sain midagi juba valmis
Soetasin selle probleemi endale aprilli lõpp 2003
Enne ja pärast ostmist
Kuna palju tegemisi tuleb seoses ette ketaspidurite panemisega jms\'ga, siis tuleb kasuks....Igasugu Kadett B sildade pildid
Momendil on 2 komplekti kellasid armatuurlaual, siis peab vaikselt mõtlema sobiva tahhoka tegemisele jneKellad
Igasugu muud vajalikud ja vähem vajalikud jupid.
Kõigele sellele jamale saate ligi ka siit
Loodan, et Uglyfant saab kah projektiga ruttu järje peale.
68\' Kadett B 2d Sedan - 18E (tuksub)
97\' Astra F Caravan Motion - X20XEV
83\' Ascona C SR/E - > müün juppe