Postitused: 164
Teemad: 8
Liitus: Nov 2008
Maine:
0
Üldiselt on ikka rõngastel kiri peal kas ВЕРХ või siis kasvõi TOP mis läheb ülespoole!! Kokkuladumise ja 30 töötunni pärast laialitõmbamine, kontrollimaks, kas said ka õigetpidi rõngad peale... saate ikka aru, et see natuke rumalalt kõlab?
Postitused: 82
Teemad: 8
Liitus: Oct 2012
Maine:
0
Üldjuhul küll, aga kuna praegu on mootor juba laiali, siis see nii halb mõte ju pole.
Postitused: 323
Teemad: 6
Liitus: Dec 2009
Maine:
0
30 tunni järel lammutamine ei tundu mulle loll, sest ma ise ju ei pannud seda kokku. "Tarkasid" on igasuguseid, aga korralikku nõu pole ühegi käest saanud. Iga tark oskab ju öelda, et verh läheb ülespoole, aga kui selle taga olevat tööpõhimõtet seletada ei oska, siis jääb sellest väheks.
Hermeetik-siliooniga tõesti koonerdatud polnud. Isegi uutele tihenditele mõlemale poole peale. Niipalju olen saanud targemaks, et tõsi - rõngad on natuke koonilised ja sellepärast on verh peal ja alumine äär peab käima vastu hülssi.
Samas soovitavad teha kohe rasket tööd ja 100 mototunni (mitte 10) juures on see üliväike koonilisus ära kulunud ja rõngad saavutanud täiskontakti. Seega 100 tunni pärast pole enam vahet, mispidi nad esialgu sisse said. Turbomootoritel on kuuldavasti päris koonilised rõngad ja nondel on tähtis, et töötaks alumine äär.
Your mama might be proud of you, but this ain't your mama's world.
Postitused: 699
Teemad: 26
Liitus: May 2004
Maine:
10
Mis põhimõttest sa tahad aru saada?Kuidas rõngad töötavad või?Üldiselt kui on uued tükid õigesti sees ei tule sealt mingit õli.Kohe ei tule,ei ole vaja midagi oodata et ehk läheb paremaks.Ega russil pole palju vaja,piisab mingist väikesest anomaaliast,õli lendab.
Postitused: 323
Teemad: 6
Liitus: Dec 2009
Maine:
0
Olidki 7 rõngast "BEPX" allpool. Keerasin õiget pidi. Õlikanalid puhusin ka puhtaks ja kontrollisin suitsuga üle. Klapisääre tihendid sõid parasjagu närve, kui klapivahesid reguleerides nad klapisääre külge kleepusid ja mootorit pöörates koos klapiga oma kohalt ära tõusid, aga lõpuks jäid siiski pidama. Nüüd mootor käib ja ei ole mingit sinist suitsu, what so ever.
Your mama might be proud of you, but this ain't your mama's world.
Postitused: 699
Teemad: 26
Liitus: May 2004
Maine:
10
20-04-2013, 09:09 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-04-2013, 09:10 AM ja muutjaks oli
uko.)
Veel natuke õli tulle:õlirõngas peab selle suure töö seal ära tegema,kompressiooni rõngad peavadki õli ülesse pumpama.Vastasel juhul jääb kõik see värk kuivale ja sulab kokku.Komressiooni rõngas pumpab õli rõnga ja kolvil oleva rõngasoone pilu abil.Ehk rõngas peab natuke oma soones üles alla loksuma.Mida suuremaks pilu kulub seda rohkem üles pumpab.Kõik peab paigas olema,vastavalt antud tolerantsile.
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
Kui nüüd võtta ristlõiget, siis MTZ mootoril on kollased rõngad ristlõikelt trapetsikujulised ja vahet pole kui kulunud rõngad on, ikka suudavad nad säilitada oma koonusja kuju ja õli õigele poole suunata.
Postitused: 5,274
Teemad: 71
Liitus: Oct 2011
Maine:
130
Ehe näide sellest et mõni asi on loodud vastu pidama...
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB
Postitused: 837
Teemad: 17
Liitus: May 2012
Maine:
3
ERE näide kuidas russil jälle diffri lukud ei toimi.
Come to the dark side, we have cookies!
Postitused: 2,101
Teemad: 91
Liitus: Sep 2009
Maine:
21
Kui päris aus olla, siis ma ei saa üldse aru, mida ta teha üritab seal?
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
Russimehel oli hea plaan aga masin jäi pisut kergeks. Blokirovka olemasolul oleks ehk isegi asjast jagu saanud. Paraja nurga alt tõmmates on tunduvalt kergem masinat paigalt liigutada kui otse sikutades. Küll maasees istutud ja õppusi korraldatud kuidas masin maapeale tagasi tuua.
Postitused: 82
Teemad: 8
Liitus: Oct 2012
Maine:
0
Jäiga liigendiga pole palju mänguruumi ka just.
Postitused: 603
Teemad: 39
Liitus: Apr 2009
Maine:
10
Endal oli juhus, kus suurema otsa Massey ferguson(6495), mille taga saksa pütt (HTS 100.27), mis vajus ühe kuljega järsu teeperve pealt alla, sügavale lumme. Enam vähem väliskurvis ka. Suur punane elukas üksi ei tõmmanud ennast kuidagi välja. Pütt oli täis ja tagasi ka ei raatsinud lasta. Libe oli pluss veel muud faktorid. Aga siis võtsime pika kapron köie (võin materjaliga mööda panna). Hästi elastne. Russ ette, neljas sisse ja järsu hooga lupsti Ferguson teepeal tagasi.
Almost Again
Postitused: 4,680
Teemad: 70
Liitus: Aug 2009
Maine:
22
Talvel haagis kogumass ca tonn oli vaja kohalt võttes sõiduautoga kergest tõsust jää peal teele saada.Oli tegemist,et auto ise ilma käruta teele saada,auto teel siis veniv kõis vahele ja jää peal tõmmates oli ka käru teel,ilma olekski jäänud sinna.
Talvel lund tõrjudes põks tagurpidi üles mäge kohalt ei võta mass kuskil 2 tonni.Jälle tonnine sõiduauto ,veniv köis vahele ja põks sai liikuma jääl,nii mitu korda järjest.