03-05-2013, 08:47 AM
Rehvimõõduga ei kannata kompenseerida? Mis praegu alla läheb?
(03-05-2013, 08:47 AM)v6sa Kirjutas: Rehvimõõduga ei kannata kompenseerida? Mis praegu alla läheb?Ma kardan, et see ei lähe, sest raam on ju paigas, kõrgem rehv - kõrgem taguots.. Õige natuke see ju annaks juurde ja ...no praegu on all suht kulunud MTZ esirehv, see laiem variant.
(03-05-2013, 11:44 AM)Tift Kirjutas: ...no praegu on all suht kulunud MTZ esirehv, see laiem variant.
(03-05-2013, 13:16 PM)v6sa Kirjutas: Reduktor on valutu lahendus, kuid sobiva otsimine saab olema kas väga piinarikas või kallis protsess.Isand envir mõtiskleb samuti nagu ma ise. Järgmisel nädalal seiklen pisut ringi ja otsin hammasrattad kokku.
(03-05-2013, 20:12 PM)Isapull Kirjutas: Kui on aeglustav, siis keera ta teist pidi peale, kiirendavaks, kui nii saab, reevers on reevers. Ma tõesti ei tea konkreetse asja ülekandearvusid ja tekkis selline uitmõte.Uitmõtted pole üldse halvad asjad . See reevers on edaspidi 1:1, tagurpidi aeglustav 1: 1.25. Tolku mala ümberkeeramisest. Otsus on tehtud - läheb reduttore ehituseks . Esiteks oli mul selline uitmõte juba ammu ja arvasin, et teen selle vahepuki hiljem ja just JVV jaoks. Nüüd elu ise sunnib kohe asja ära tegema.
(03-05-2013, 21:36 PM)meli666 Kirjutas: Äkki Ksf Tift joonistab, kirjutab milline see 1:2 reduktor täpsemalt välja peab nägema?
(03-05-2013, 22:27 PM)meli666 Kirjutas: Ei tea kas minu raali viga, aga link ei toimi.
(03-05-2013, 22:59 PM)diesel Kirjutas: oh kurja, nüüd ma äbenen tükk aega ja enam sõna siin teemas parem ei võta.Ega`s keegi kallale tule ! Meil o sõnavabadus igal pool.
(03-05-2013, 22:59 PM)diesel Kirjutas: nüüd meenus see datsuni kone küll, a vot kuidagi oli riia diisel kõvakettal talletatud.Nu ei old Datsuni-kone, Datsun ju lõpetati...aga tühja kah, eks ta Datsuni järeltulija ole jah . Mootorid on igastahes hääd. Hinnatud paadiomanike seas ja..noh, ka mujal .
(03-05-2013, 07:28 AM)Tift Kirjutas: Siinkohal muidugi tänud isand maitusele, et kotermanni avastas ja veel väga parajal momendil !Võta heaks .. Mul oleks aga parem meel olnud, kui oleksin sellepeale varem tulnud. Olid mul ju ka suured plaanid välja mõeldud "Bertat" eeskujuks võttes ja ülekandeid sai ikka päris mitu õhtut arvutatud ja üle kontrollitud
(14-05-2013, 23:55 PM)Wiki432 Kirjutas: Kas lihtsam poleks saata multicari sild sinna, noh, veidi kõrvale ja võtta traditsiooniline GAZ-i oma?Ja jätta diffri lukk koos Multicari sillaga... ? GAZ-i omal seda ju pole. Ülekanne on küll parem/kiirem GAZ-il, kui mälu ei peta, vist 6,7:1 .
(16-05-2013, 19:12 PM)meli666 Kirjutas: Tekkis üks küsimus. Kui kasutada traktori projekti jaoks mingit sõiduauto sünkronisaatoritega käigukasti. Kas sisendvõlli pöörlemissuund peab kindlasti olema samapidine nagu originaalis. Või toimivad sünkronisaatorid ka teistpidi pöörlemise korral?
(17-05-2013, 08:45 AM)mlsluik Kirjutas: Peaks ikka mõlematpidi toimima, kui lased autol tagurpidi veereda, saad ju vabalt edaspidi käigu sisse labata.See on pisut teine moment tegelikult, aga ma ei näe ka selles situatsioonis erilist probleemi.