Nii. Täna sai esimesena rehvidega tegeldud. Võtsin veljed lahti ja olidki rehvikrae all õhukummid olemas. Ventiilid olid muidugi kõigil seoses rehvi ringi käimisega veljel kahekorra läinud. Keegi oli sisse pannud ka 13 tollised õhukummid, mis igatpidi närtsus sees. Ringikäimisel oli ka positiivne pool, seest veljed kobrutavast roostest vabad.
Originaalmõõdus (6,25-10) õhukummide hind oli küllaltki soolane. Üle 22.- tükk. Sai siis omakorda ratsitud asja ja sisse pandud hoopiski 5-10 õhukummid. Tegelikult sobisid päris ilusti.
Tegemist vist mingite tõstuki rehvidega. Igatahes väga jäigad ja paksu seinaga. Peale kirjutatud, et surve 7 Bar. Keegi ei ole kunagi vist viitsinud rehve maha võtta ja on mingit silikooni lasknud velje vahele ilmselt ringikäimise vastu.
Järgmiseks sai sidurite kast maha võetud. Peale mitmesentimeetrise kõntsa eemaldamist survepesuriga tuli selline kobakas välja.
Homme vast vaatan, mis sees ka paistab. Siiski veale sain ka tõenäoliselt jälile. Nimelt on see siduripakke liigutav kahvel lülitusvõlli juurest ära murdunud. Seal on kaks kõrvuti asetsevat liistusoont ja nende juurest siis murdunud ongi see poolkaar ära. Materjal liistusoone juurest suht õhuke ka, 2,5mm. Eks ta kuidagimoodi veel seda kahvlit seal liigutas.
Kui nüüd kellegil seda kahvlit äkki pakkuda on, siis olen huvitatud.
Leidsin ka need lõppülekande keti pingutamiseks mõeldu kolm järjestikust ava üles. Kujutan ette, et sealt seda siduritekasti edasi tõsta ja polte aukudesse sobitada, ilmselt lihtne see ei ole. Mõtlesin, et lõikan need avad lõikuriga piklikuks ja saab sujuvalt asja muuta. Lase ainult õrnalt poldid lahti ja nihuta. Ilmselt tuleb mingi tõmbepoldi moodi asi ka teha nagu näiteks elektrimootoritel. Kasvõi selle pärast, et jõuga see kast nihkuda ei annaks.
Veel sai vaadatud natuke seda tagasillamajandust. Asjal on ikka täitsa differentsiaal olemas. Kuidas aga seda määritakse, sellele pihta ei saanud.
See mootorit ja siduritekasti ühendava keti pingutamine mingite seibide allasättimisega kinnituskronsteinide alla on ka paras jama. Peab mõtlema mingi eraldi pingutusratta peale. Hakkan aru saama, miks Ksf Tift kette ei salli
. Eriti, kui nad veel kiiresti pöörlevad ja ruttu venivad.
Neid Zidi mootoreid ikka liigub suht palju. Omalajal oli defitsiit kaup ja paljudel kuskile riiulile igaks juhuks varutud. Olen mitmeid kordi ka uusi mootoreid vanametallis näinud. Sinna ikka satub neid alumiiniumirohkuse tõttu. Paraku siis ei olnud vaja ja nüüd kui jälle vaja, pole.
Soovis oleks praegu 250.- eest uus mootor saada, aga seda nagu ei täi välja panna.