17-05-2013, 15:44 PM
DVSŠ-16 kütusepump on ka üsna unikaalne võrreldes uuema mudeli T-16 ja 16M omaga. Samas Viljandimaal peaks pumba meistreid olema ju, kes suudavad selle vana pumba tööle panna.
(17-05-2013, 15:44 PM)MAZ Kirjutas: DVSŠ-16 kütusepump on ka üsna unikaalne võrreldes uuema mudeli T-16 ja 16M omaga. Samas Viljandimaal peaks pumba meistreid olema ju, kes suudavad selle vana pumba tööle panna.On küll aga ma pole aega saanud neid kiusata..... Ja endal on kujunenud välja selline arusaam,et teisi ennem ei tülita,kui endal kõik võimalik tehtud. Pole mõtet ringi joosta.....kui saaks mingi vaevaga ise hakkama....
(17-05-2013, 23:11 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas: ...
Suuremat muret teeb hetkel hirmus vibra,mis on tegelt kogu aeg saatnud mootori tööd. Tunnistan üles,ei ole mina neid kolbe,kepse kaalunud...
...
(18-05-2013, 09:06 AM)v6sa Kirjutas:Sellel mootoril ei ole eraldi tasakaalustusvõlle. Tasakaalu on asi viidud siis nii,et hooratas on vastavalt valatud ja teatud kohas tasakaalust välja viidud. Rihmaseib samuti.(17-05-2013, 23:11 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas: ...
Suuremat muret teeb hetkel hirmus vibra,mis on tegelt kogu aeg saatnud mootori tööd. Tunnistan üles,ei ole mina neid kolbe,kepse kaalunud...
...
Kas tasakaalustusvõllid on mootoris olemas? Uuemal mootoril on, kas vanemal kah olemas on, ma ei tea.
Kas need võllid on märgis ja raskused ikka kenasti kinni?
Kolvid ja kepsud ei tohiks nii tõsiselt raputada...
(18-05-2013, 11:58 AM)Daff Kirjutas: Kolvid ja kepsud suudavad niisugust põrgut teha, kui trehvab "õige"! paar sisse, et raputab masina laiali.
Kombainil panin kunagi suva kolvi koos kepsuga sisse ja hooratas otsustas paari päeva pärast oma töökohalt lahkuda.