(14-06-2013, 21:42 PM)hannest Kirjutas: (14-06-2013, 20:09 PM)Daff Kirjutas: Kas viimati haardekaalu suurendaja seal asjasse pole segatud?
Kui viimasel kärriga kang ees asendis on, siis on sümptomid samad.
Haardekaalu suurendaja on lisakang rooli kõrval (äkki vasakult teine?), lisaks on surve reguleerimise ratas esipaneelil. Mõjub see ainult rippsüsteemi tõstesilindrile.
Sellele on kolm asendit (ülalt alla): sisselülitatud (reguleerimine aktiivne), väljalülitatud (töötab põhijaguri sektsioon) ja lukustatud (hüdrosilindri tagasivool on blokeeritud).
Töötamine on ette nähtud nii: HKS väljas, lased masina ujuvaga tööasendisse. Seejärel lülitad sisse täiesti mahakeeratud HKS (see tähendab, et surve läheb otse tagasivoolu) ja paned põhisektsiooni tõstma. Nüüd hakkad rattast keerama survet silindri tõstepoolele seni, kuni tugirattas veel kopeerib põllu pinda, kuid vajalik osa riista massist on kantud üle rippsüsteemile.
Teoorias tore, praktikas on häälestamine üks PITA.
Praegu tundub, nagu oleks sisse lülitatud, kuid tõstmine maha keeratud.
Kärriga hoob on positsioonregulaatori oma. Kui see on ees, siis ei tohiks ka kangist tõsta, aisad peaks olema kogu aeg lõpuni all. Viiekümnel seda olla ei tohiks, positsioonregulaator tuli alles 80-le. Aga nii vana traktori puhul ei saa välistada järelpaigaldust...
Natuke imelik on see, et ka külgsektsioonid sarnaselt käituvad... Haardekaalusuurendi on põhijaguri ja tõstesilindri vahel, selle toimimine ei tohiks teisi silindreid mõjutada.
Ega vahepeal midagi ringi tõstetud ei ole hüdrosüsteemis?