Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
(Seda postitust muudeti viimati: 19-06-2013, 21:45 PM ja muutjaks oli pen.skar.)
Korjasin omalegi üles paar KИ karpi vanarauda viies. Too Allani näidatud kohver mõeldud endisaegse alalisvoolugeneraatoriga el. süsteemide kontrolliks. Sellist koolifüüsika lahtist reostaati saab galvaaniseerimise proovimisel või mõne puidule mustrite sussutaja juures kasutada, mõõteriistad ka sinna. Veel saab natuke polte mutreid. Järgijäänud karpi hea mutrivõtmeid koguda. Kui puukastis hüdrosüsteemi drosseli KИ 1097 leiaks- selle eest võiks küll raha maksa(omal kaks tükki läksid rändama i ne vernulish).
Aga milleks panna sinna teist mootorit? Taastatud kujul on DVSŠ-14 rohkem väärt kui mõne muu jõuallikaga värd...
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
vaatsi ka kuulutust.
ma muidugi veidi juhm ka ja ega peris heaste aru ei saand.
mootorist justkui pilt oli, aga tekst jälle ütles, et mootorit põle mitte.
mõtsi just, et mudu sashii ju igati universaalne riistapuu ja tuleks mingi "keera võtit ja sõida" stiilis kone külge aretada.
väärtus on siinkohal veel suhteline.
kahtlemata on kollektsionääri ja muidu (vana)tehnika huvilise jaoks originaalkorras massin väärtuslikum kui värdhübriid. aga kõnealune isend omab ju ka täiesti arvestatavat tarbimisväärtust ja kui üldist seisukorda ja hinnataset vaadata, siis pakub ilmselt huvi näituseks minusugustele kõhnema rahakotiga potipõllumeestele ja justnimelt tarbeasjana.
no ja tarbimisväärtus võiks ehk originaalist kõrgemgi olla, kui massin oleks varustatud mõne murevaba alternatiivmootoriga.
vabandan ot pärast.