22-06-2013, 13:23 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-06-2013, 13:55 PM ja muutjaks oli MZMA 400.)
Tere kõigile vanatehnika austajatele.
Kuna olen suure huviga jälginud siinses
foorumis just eriti vanemate nõukogude autotööstuse
pärlitega seotud teemasid otsustasin ka oma perekonna
reliikvia ülesse panna(teistel ka põnev näha mis meil Eestis leidub).
Auto ajaloost ka natuke.
Auto veeres tehasest välja ilmselt millalgi 1947 aasta suvel? Siis sai ta endale keegi Leningradis elav professori härra. Auto jõudis eestisse 50-ndate aastate kesk paigas, kui mu kalli abikaasa vanatädi selle Leningradist tõi.
Krõbe daam sõitis autoga peamiselt Rakvere ja Võsu vahet kuni 80-ndate lõpuni. Kui tegus daam(oligi tõeline Esimese Eesti ajast Daam) pensionile jäi pani ta oma ustava sõbra garaaši puhkama. Veel 90-ndate lõpus tuli vahval vanatädil soov oma vana sõbraga mõned uhkemad ringid teha. Selle tarvis toodi poest uus aku, vahetati mootoris õli ja tehti ära ülevaatus. Peale ühte sõitu ja erimeelsusi noorema generatsiooniga pandi auto taas garaaši tagasi, kus too seisab siiani
Siis jõudis kätte kurb päev kui vana daam siit ilmast lahkus.
Auto läks pärijate omandisse, kust meie selle ostsime.
Pikk jutt on kehv jutt nagu öeldakse selle pärast panen ülesse esimesed pildid mis garaašis avanesid.
Kuna olen suure huviga jälginud siinses
foorumis just eriti vanemate nõukogude autotööstuse
pärlitega seotud teemasid otsustasin ka oma perekonna
reliikvia ülesse panna(teistel ka põnev näha mis meil Eestis leidub).
Auto ajaloost ka natuke.
Auto veeres tehasest välja ilmselt millalgi 1947 aasta suvel? Siis sai ta endale keegi Leningradis elav professori härra. Auto jõudis eestisse 50-ndate aastate kesk paigas, kui mu kalli abikaasa vanatädi selle Leningradist tõi.
Krõbe daam sõitis autoga peamiselt Rakvere ja Võsu vahet kuni 80-ndate lõpuni. Kui tegus daam(oligi tõeline Esimese Eesti ajast Daam) pensionile jäi pani ta oma ustava sõbra garaaši puhkama. Veel 90-ndate lõpus tuli vahval vanatädil soov oma vana sõbraga mõned uhkemad ringid teha. Selle tarvis toodi poest uus aku, vahetati mootoris õli ja tehti ära ülevaatus. Peale ühte sõitu ja erimeelsusi noorema generatsiooniga pandi auto taas garaaši tagasi, kus too seisab siiani
Siis jõudis kätte kurb päev kui vana daam siit ilmast lahkus.
Auto läks pärijate omandisse, kust meie selle ostsime.
Pikk jutt on kehv jutt nagu öeldakse selle pärast panen ülesse esimesed pildid mis garaašis avanesid.