30-06-2013, 09:55 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-02-2022, 13:48 PM ja muutjaks oli donn.)
Võib kustutada.
(01-07-2013, 08:58 AM)dad Kirjutas: Ise sama idee teosel ... küll aga tahaks pikemaid palke (vaja 12-15m) vedada ja oli mõte teha juurde "tagumine käru" ... küll aga ei tea, kas see "töötaks".
Dad.
(02-07-2013, 09:09 AM)Jahimees Kirjutas:(01-07-2013, 08:58 AM)dad Kirjutas: Ise sama idee teosel ... küll aga tahaks pikemaid palke (vaja 12-15m) vedada ja oli mõte teha juurde "tagumine käru" ... küll aga ei tea, kas see "töötaks".
Dad.
Töötab edukalt, kuid vajab reaalset ruumi manööverduseks (metsas puude vahel väga kehv toimetada) ja selliste suuruste juures peab vedav asi juba ise massi omama.
(02-07-2013, 09:27 AM)diesel Kirjutas: vedasin sõbra käest laenatud kahe käruga palke kevadel välja. vist peaks kuskil mõni pilt ka tehtud olema. vaja otsida. kui pildid leian, siis panen kuskile üles ja katsun siia oma kommentaarid ja näpunäited iseehitajaile ka kirja panna.
(02-07-2013, 11:09 AM)Jahimees Kirjutas: ...
on vaja töövahendit, mis omab ise piisavalt kaalu.
...
(02-07-2013, 11:24 AM)v6sa Kirjutas:(02-07-2013, 11:09 AM)Jahimees Kirjutas: ...
on vaja töövahendit, mis omab ise piisavalt kaalu.
...
Miks peab puu transpordiks tarvitatav abivahend olema kaalukas? Jäik ja tugev, seda küll. Piisavate mõõtmetega kindlasti. Mis tähendab, et seda kaalu tuleb odavamast materjalist ehitades niigi sadades kilodes.
Palju peaks olema 15-meetrise palgi transpordiks vajaliku abivahendi kaal?
Ning tonniste koormate puhul tuleb hakata tõsiselt mõtlema veeremise tagamisele - mingi 155R13 rehv kipub väga maa südame poole liikuma hakkama...
(09-10-2013, 09:29 AM)v6sa Kirjutas: ...
Kas esimese käru tegemisel oligi eesmärgiks alternatiivkasutus või kukkus see välja juhuslikult?
Palju traigi esimese käigu veokiirus on? Päris tühikäigul ju jaksu pole...