11-01-2004, 13:59 PM
Kesse teab, kui teab? Väljavöte 1935 kevade ajalehest.
Mida valmistatakse liiklemisabinöude alal kodumaal?
Peale lennutööstuse suuri edusamme peame alla kriipsutama meie autoasjanduse esimesi katseid. Firma \"Feierbach&Co\", soovides proovida oma tehastes valmistatud autoosade otstarbekohasust ja vastupidavust, ehitas möödunud aastal esimese auto kodumaal. Valmistatud auto on oma ehituselt ja välimuselt hästi vördne välismaa kallimatele autodele. Loodame, et \"Feierbach&Co\" saavutatud häid katseid kasutamata ei jäta, et valmistada kodumaal väärtuslikke ja hinnalt vastuvöetavaid söidukeid, mille eest suuremaid summasid igal aastal välismaale anname.
Jutlemisel tööstuse juhatajaga toonitati, et autotööstuse arendamine nöuab suuremaid kapitale ja vajalik tööstuse suurendamine. Praegu on aga \"Feierbach&Co\" oma otsekoheste ulesannetega niivörd ulekoormatud, et pole vöimalik asuda uute ulesannete läbiviimisele. Tööstuses valmistatakse igasuguseid vedrusid, mis hinnalt tunduvalt odavamad ja väärtuselt niivörd head, et pole vajadust neid importeerida. Autoosadest valmistatakse 60-70% siseturu tarvidusest kodumaal, ka igasuguseid hammasrattaid valmistatakse nimetatud tööstuses.
Vot sihuke lugu, pilt kah juures. Kahe uksega auto, nina hirmus Fordi nägu vöi nigut Emkal. Katsun miskipäev pildi skannida.
Kas keegi teab siit \"Feierbachist\" midagist?
Mida valmistatakse liiklemisabinöude alal kodumaal?
Peale lennutööstuse suuri edusamme peame alla kriipsutama meie autoasjanduse esimesi katseid. Firma \"Feierbach&Co\", soovides proovida oma tehastes valmistatud autoosade otstarbekohasust ja vastupidavust, ehitas möödunud aastal esimese auto kodumaal. Valmistatud auto on oma ehituselt ja välimuselt hästi vördne välismaa kallimatele autodele. Loodame, et \"Feierbach&Co\" saavutatud häid katseid kasutamata ei jäta, et valmistada kodumaal väärtuslikke ja hinnalt vastuvöetavaid söidukeid, mille eest suuremaid summasid igal aastal välismaale anname.
Jutlemisel tööstuse juhatajaga toonitati, et autotööstuse arendamine nöuab suuremaid kapitale ja vajalik tööstuse suurendamine. Praegu on aga \"Feierbach&Co\" oma otsekoheste ulesannetega niivörd ulekoormatud, et pole vöimalik asuda uute ulesannete läbiviimisele. Tööstuses valmistatakse igasuguseid vedrusid, mis hinnalt tunduvalt odavamad ja väärtuselt niivörd head, et pole vajadust neid importeerida. Autoosadest valmistatakse 60-70% siseturu tarvidusest kodumaal, ka igasuguseid hammasrattaid valmistatakse nimetatud tööstuses.
Vot sihuke lugu, pilt kah juures. Kahe uksega auto, nina hirmus Fordi nägu vöi nigut Emkal. Katsun miskipäev pildi skannida.
Kas keegi teab siit \"Feierbachist\" midagist?