Klapisääretihendi aluse pinna töötlemine
#1

Selline kiiremat sorti küsimus tekkis, et kas (soovitatavalt Tartus või lähemas kandis) ka mõni töökoda suudab lühendada natuke klapi juhtpukse ning sellega seoses klapisääretihendi aluse krae natuke madalamale freesida?

Tegu ameeriklase malmist V8 kaantega ning seoses nuka vahetusega tekkisid probleemid klapivedru taldriku ja klapisääretihendite vahemaaga.
Vasta
#2

milles siis korrastati ühte vana Austin 12 tourerit
huvitavaks oli selles saates aga lõik sellest kuidas plokikaanes pika praoga "veetoru" osas tehti nn. külmkeevitus või siis plommimine vms. nimetusega töö mis hiljem ka veetihe sai.
Vasta
#3

(09-05-2013, 21:36 PM)rnx69 Kirjutas:  Selline kiiremat sorti küsimus tekkis, et kas (soovitatavalt Tartus või lähemas kandis) ka mõni töökoda suudab lühendada natuke klapi juhtpukse ning sellega seoses klapisääretihendi aluse krae natuke madalamale freesida?

Tegu ameeriklase malmist V8 kaantega ning seoses nuka vahetusega tekkisid probleemid klapivedru taldriku ja klapisääretihendite vahemaaga.

Kas juht puksid on juba sisse pressitud või on lahtiselt laua peal?

Kui sisse pressitud, siis on lahendus juht puksi allapoole lüüa või suruda.

Kui laua peal hunnikus, siis tipa-tapa treiali onu juurde ja selgitad mis probleem on.

Come to the dark side, we have cookies!
Vasta
#4

(08-07-2013, 11:41 AM)phyl Kirjutas:  Kas juht puksid on juba sisse pressitud või on lahtiselt laua peal?

Kui sisse pressitud, siis on lahendus juht puksi allapoole lüüa või suruda.

Kui laua peal hunnikus, siis tipa-tapa treiali onu juurde ja selgitad mis probleem on.

Õnnetuseks pole see nii lihtne.
Seal on plokikaanele valatud kõrgendused, kus on klappidele augud puuritud ja välja ei käi seal midagi.
Kui ava kulub pannakse õhukesed pronkspuksid sisse ja tihend jääb ikkagi kaane kõrgenduse otsa.
Just jebisin ühe sellise kaanega ja tegin spets lendterade komplekti millega sai lastud tihendite rikutud pinnad euroopa tihenditele sobivaks ja seda tööd ei taha väga keegi teha võtta.
Vasta
#5

(09-07-2013, 17:14 PM)2715 Kirjutas:  
(08-07-2013, 11:41 AM)phyl Kirjutas:  Kas juht puksid on juba sisse pressitud või on lahtiselt laua peal?

Kui sisse pressitud, siis on lahendus juht puksi allapoole lüüa või suruda.

Kui laua peal hunnikus, siis tipa-tapa treiali onu juurde ja selgitad mis probleem on.

Õnnetuseks pole see nii lihtne.
Seal on plokikaanele valatud kõrgendused, kus on klappidele augud puuritud ja välja ei käi seal midagi.
Kui ava kulub pannakse õhukesed pronkspuksid sisse ja tihend jääb ikkagi kaane kõrgenduse otsa.
Just jebisin ühe sellise kaanega ja tegin spets lendterade komplekti millega sai lastud tihendite rikutud pinnad euroopa tihenditele sobivaks ja seda tööd ei taha väga keegi teha võtta.

Esimesest postitusest ei saanud nagu aru, et tegu on ilma juht puksita mootoriga.

Sellel juhul pakun, et saab kasutada natuke raskemat tjuunimis meetodit. Puurid kogu selle kõrgendus jama välja (juht pind puuri abil) sama mõõdu peale mis on tavaline 8 mm juht puks. (väljast on 8 mm juht puks vist 12 või 14 mm - sajandikke peast ei tea)

Ja kui 14 mm on ikka liiga väike, siis puurid suurema puuriga ära ka ülejäänu "kõrgenduse" ja probleem lahendatud.

Selle ratsi viga on see, et ka klapi pesad tuleb hiljem täiesti üle lõigata, kuna asjad ikka saavad sajandik kindlasti viltu.

Saab ka frees pingiga kindlasti asjale läheneda, aga kuna asi on kuramuse spetsiifiline ja keegi sellega jebiitada ei taha siis saab ka puurida. Aga on vaja lasta kas freespingis või ümarlihv pingis puurid spets juhtpinna mõõdu peale.

Ise kunagi paigaldasin fordi pinto mootorile juht puksid sama valemiga.

Come to the dark side, we have cookies!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne