Postitused: 111
Teemad: 5
Liitus: May 2013
Maine:
0
sul pole ju mulle midagi pakkuda, kui oleks pakkuda siis oleks sa mulle juba pakkunud. paku mulle näiteks nelja kardiratast.
Postitused: 870
Teemad: 3
Liitus: Feb 2012
Maine:
13
13-07-2013, 23:25 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-07-2013, 23:46 PM ja muutjaks oli
karvik.)
See multilink vedrustus tuleb ilmselt suht keeruline. Peab ju ta laskma niidukil peale üles/alla kiikumise ka veel kalduda selliselt, et kui vasaku ratta all on mätas ja parema all auk, et siis midagi väänama ei hakkaks.
Liigenditeks šarniirid panema. Siis küll juhtub see, et diagonaal varras hakkab mõjutama niidukit auto suhtes, aga see on väike asi.
Kardaani kohapealt on ju võimalus võtta terve pooltelg koos mõlema otsa liigendiga millele ühtel otsal on piki lõtk juba lubatud. Võlli saab pikemaks teha kui vaja ja kui ta pikemaks läheb ning õigesti paigutatud on, siis piisab sellest käigust ma arvan.
(13-07-2013, 15:03 PM)comoon Kirjutas: Võsa ja teised andsid mulle hea idee kuidas kardaan ei läheks oma pöörlemisraadiusest välja, tuleb kasutada ühte või kahte suht pees amortisaatorit. kas piisab ühest amordist keskele või panna kaks äärtesse?
Igaks juhuks küsin selle kohapealt, et kas auto hakkab niidukit keerama või keeratakse niidukit kuidagi teistmoodi ja auto sõidab selle järgi?
Kui on raha, siis ostan bensiini ja sõidan tsikliga. Kui ei ole, siis sõidan ilma.
Postitused: 6,947
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
96
Karvik ole kuss, mul tõsine äri pooleli!
Kardirattaid tõesti ei ole, need ongi viletsad sest tallavad muru maha. Samas rollerirattad täiesti olemas, muidugi ka piisav kogus 13 tolliseid autorattaid. Planetaareduktoreid ei jõua kokku lugeda, korpuse teed ise, pole vast probleemi? See-eest saab ülekandearvu vabalt valida. Kui ei meeldi, leiame madala käigukasti. Tungraua saad, vedrude vahetamiseks kõlbab Volga abinõu väga hästi, just selline mis seest haarab. Trell on ka olemas, Skil akukas. 5x112 velgi ja rehve on kolme mesa niiduki jagu, võid panna kasvõi 6 ratast tagasillale. Kardaane on igale maitsele, rattarummudest rääkimata. Isegi rihmarattaid on. Rohkem ei mäleta ja pole vist oluline ka. Kalibreeritud võlli sad ka, ei viitsi mõõtma minna. Nagunii sa ei vaarita.
Või vaaritad liigagi hästi aga siis ma ei saa kuulutamisest aru.
Marko@tegelen väikestviisi tehnikaga
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 837
Teemad: 17
Liitus: May 2012
Maine:
3
Nääh, ei tea kas comoon on hakanud koledasti juppe kokku suristama ja kruvima, või joonistab kuskil rannaliiva sisse ikka oma unistust?
Igatahes iga hommikune "huumor" on paariks päevaks juba ära kadunud...
Come to the dark side, we have cookies!
Postitused: 32
Teemad: 1
Liitus: Jul 2011
Maine:
0
Ärge jamage jah, hommikul kohvikõrvale järjejuttu hea lugeda. Rahvas nõuab huumorit! või noh niidukit.
Postitused: 3,780
Teemad: 36
Liitus: Nov 2008
Maine:
46
Ärge nüüd tõesti jamage siin! Ajasite poisil ilmaasjata südame täis, nüüd pole enam järjejuttu ega kedagist. Kõigi süngete ja vihaleajavate päevauudiste kõrval oli see nagu roheline oaas, kus hingel puhata lasta... Ja nüüd tuli see ka veel täis pasandada!
Ja nagu ma korra ühe noorsandi kohta siin foorumis juba ütlesin - vähemalt üritab teha midagi mõistlikku, selle asemel et poe taga "Sarvikut" juua. Tulemus polegi alati kõige tähtsam, ega kalamees ka alati saagiahnusest jõe äärde lähe. Vot protsess ise on huvitav...
Loodame ja ootame siis järge
Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Postitused: 1,270
Teemad: 25
Liitus: May 2006
Maine:
39
Ma arvan, et kuna hilissuvi on tulemas ja viljapõllud lokkavad, siis on selles teemas vaikus selle pärast, et W124-le on kohe-kohe heeder ette saamas...
Postitused: 778
Teemad: 19
Liitus: Oct 2006
Maine:
1
auto haagise tugiratas on mõeldud, nagu nimi ütleb, toetamiseks. NAd küll ei maksa palju, aga riknevad päris kiirelt. Et kui võimalust, siis pigem vaata rolleri või kardirataste poole.
Postitused: 1,321
Teemad: 24
Liitus: Jul 2009
Maine:
46
Neli autoratast jääb maru raske. Kandevõimet ka nii palju vaja pole. Mina paneks kardirattad sellest valikust. Üks alternatiiv on veel kärurattad. Need on laagritel ja mõeldud ka mõningast koormust kandma ja natuke kestma.
Postitused: 3,535
Teemad: 26
Liitus: Dec 2002
Maine:
39
Haagise tugirattaid on ka erinevaid variante. Pildil nähtu tundub olema toekas ratas, iseasi, kas nii pika jõuõlaga see ratta kahvel vastu peab. Leidub ka selliseid variante, kus rattavõlli ja käändtelje kaugus on väiksem, s.t. jõuõlg on väiksem, kuid ratas kuulab ikkagi suunda.
Selliste ratastega muidugi edasi-tagasi manööverdada ei tohi, seda nad ei kannata.
Postitused: 870
Teemad: 3
Liitus: Feb 2012
Maine:
13
Kardi rattad ei sobi. Jäävad jõnksu kinni. Tal seal need 40cm ja suuremad.
Kui on raha, siis ostan bensiini ja sõidan tsikliga. Kui ei ole, siis sõidan ilma.
Postitused: 6,947
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
96
Jajah, nüüd võib jälle põmmutada, nagunii comoon ei suuda välja mõelda mida mulle vastata.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 3,780
Teemad: 36
Liitus: Nov 2008
Maine:
46
Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Postitused: 3,717
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
Ma igaks juhuks postitan siia ühe lingi, ehk annab ideid või järsku saab midagi sealt maha viksida.
Honda
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Postitused: 870
Teemad: 3
Liitus: Feb 2012
Maine:
13
Pigem soovitaks ikka suuremaid rattaid. Muidu jääb kolepalju puksima iga mättakese taha ja hakkab kogu konstruid koormama.
Kui asjas katseliselt veenduda tahad siis proovi näiteks lastevankrit mööda mättalist ala kõigepealt lükata ja siis tõmmata.
Kui on raha, siis ostan bensiini ja sõidan tsikliga. Kui ei ole, siis sõidan ilma.