(24-07-2013, 09:21 AM)Envir Kirjutas: Kui räägid, et lõtk on/oli veerand pööret, siis ma pakuks, et oma osa on rooliteo nuutide lõtkul ka
Üritasin mingi pildi kokku miksida, mis suunas loks on. Ei saa väita, et teo loksu tähele ei pannud, kuid siiski üritasin kontrollida hammaste omavahelist loksumist, mida ma ei leidnud. Kuid kui kohapeal rooli keerata, siis kõigepealt liigub peavõll, koos antud õlakuga pildil täitatud suunas ja siis toimub alles rataste põõramine ja sealt lõtk tulebki. Otseselt ei häiri, kuid kui asfaltil haakega sõita ja juhtub mõni ebatasane koht olema, siis hoia ja keela, et pea 3t kaaluv traktor koos haakega ümber ei lähe või kraavis ei lõpeta(juhitamatu rataste laperdamine).
Endal tuli ajutiseks asja lahendamiseks mõte paigaldada tollele pikale paraleelvarda mõõtu varda ja raami vahele rooliamort, kuid kasu ei pruugi olla sellest.
Teine varjant oleks roolikarbis olevad metallpuksid asendada laagritega, mis tähendaks, et pesad tuleks suuremaks teha, kulumine oleks küll väiksem, kuid laager ei pruugi mitte kõige parem asi sinna olla. Või treida uued puksid, vanade kätte saamine pesadest saab ka ilmselgelt korralik katsumus olema.
igasugu ideed ja kogemused on ikkagist tere tulnud !