Üheteljelised Gaz 51/63 haagised
#1

Mind huvtavad Gaz 51/63 järgi käinud üheteljelised tava - ja erihaagised (kaubaveo, militaar, kommunaal, jne). Olen proovinud leida põhjalikumat infot, kuid kuna mu venekeele oskus on üsna nadi, siis on mul ka netist seda infot raske leida. Olen erinevaid špravosnike sobranud, kuid mulle on ette juhtunud vaid need, kus on sees juba uuemad (suuremad) autod ja haagised. Sama seis on uuemates venekeelsetes haagiseraamatutes.
Kui keegi teab mõnda konkreetset raamatut või head kodulehte, kust infot (ka jooniseid ja pilte) nende kohta leida võiks, siis suunake palun.
Muidugi on siia teretulnud ka jutustused/pildid isiklikest kogemustest.
Vasta
#2

Siin on teema nende kohta:http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=6372 Toungue
Vasta
#3

(09-10-2012, 18:32 PM)tarmo242 Kirjutas:  Siin on teema nende kohta:http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=6372 Toungue
See teema on mul eelnevalt läbi loetud. Peamiselt on seal juttu püttidest ja kompressoritest. Samuti on sealt enamus pilte aastate tõttu kadunud. Mind huvitavad just konkreetsemalt 51/63 järgi olnud haagised.
Vasta
#4

http://www.youtube.com/watch?v=jfof1Tp5Ve0
Tänased noored pole seda kohanud, nii vänderdas kaheteljeline kui vedu polnud või pidurdamise ajal. Väntamine lõppes kui gaasi andsid.
Teemasse ka veidi:
http://www.gmz.by/ACP.html
http://commons.wikimedia.org/wiki/File:%...%D0%B9.JPG
http://specialmash.ru/pricepy_gruzopodemnostyu_2,0_tn.
http://www.techincom.ru/prew_cat.htm?id=...&id_pd=576
Olid üheteljelised palgiveo kärud, millel pöörlev alus nii käru peal kui ka autokastis. Kastiluugid olid alla lastud, et pööretel ei lõhuks ära luuke.
Olid kärule ehitatud kaubaveo furgoonid. Puitraamile plekk peale löödud ja tagant käis kaks ust lahti. Seda siis ETKVLis.
http://www.granat-s.chat.ru/catalog.htm
..siin paar tänapäevast, generaator ja keevitus. Ikka veel tootmises.
Mõni pildike ka.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
               

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#5

(09-10-2012, 19:06 PM)aavu Kirjutas:  http://www.youtube.com/watch?v=jfof1Tp5Ve0
Tänased noored pole seda kohanud, nii vänderdas kaheteljeline kui vedu polnud või pidurdamise ajal. Väntamine lõppes kui gaasi andsid.
Teemasse ka veidi:...

Niipalju liikuvat isendit pole tõesti varem näinud Rolleyes.
Uurin linke.
Vasta
#6

Aavu kirjutas. " nii vänderdas kaheteljeline kui vedu polnud või pidurdamise ajal. Väntamine lõppes kui gaasi andsid"
------------------------------------------------------------------------Tegu on seal haagisega, millel on esisild käändtelgedega ja lubatud kiirus oli vist 20 km/h. Teised kaheteljelised haagised on aga pöörderingiga ja need jooksevad järgi rahulikult. Samad on ka traktori haagised 2PTS-4. Olenevalt valmistaja tehasest pöörderingiga, või käändtelgedega. .

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta
#7

Kui vedukil "pikk"kabiin seltskonnale ja tiba mugavam tehnika, küll too 51 poolhaage võiks šeff haagissuvila olla.

loll on loll olla.
Vasta
#8

(09-10-2012, 21:24 PM)IIIFFFAR Kirjutas:  Kui vedukil "pikk"kabiin seltskonnale ja tiba mugavam tehnika, küll too 51 poolhaage võiks šeff haagissuvila olla.

Veel 70.ndate lõpul liikus Eestimaal selline kooslus.Hiljem pole näinud.Aga väidetavalt pidada üks selline poolhaagis Eestis küll säilinud olema.Kusagil Läänemaal,kalamehed pidada seda kasutama oma soojakuna.Aga kus?Ja millises seisus?
Flanagan
Vasta
#9

Teema on vajunud allapoole, kuid mind ikkagi huvitavad need üheteljelised lihthaagised, mida Gazid järgi vedasid. Neist pole isegi ülemäära pilte netist leida. Kas neid siis ei kasutatud üldse?
Äkki keegi siiski oskab mõne raamatu suunas mind juhatada, kus neist asjadest juttu oleks?
Vasta
#10

Ma usun, et NIAAT-i varajased teatmikud peaks selles osas abiks olema. Seal eraldi osa haagistest.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#11

Võhandu POÜ kasutas ühte üheteljelist haagist 53 järgi loomade veoks. See oli paar aastat tagasi, mis täna on seda ei tea. Võimalik, et oli mingi suvaline käru järgi haagitud, sest tiisel oli maru viltu (tagaots kärul maas).
Vasta
#12

Tõstan teemat unarusest ülespoole. Otsin järgnevat dokumenti, õigemini otsin selle sisu, ehk siis reaalselt ma seda omama ei pea, kuid sealne info huvitab. Kas oleks kellelgi võimalus müüa, laenata digiteerimiseks, või ise selle sisu digiteerida?


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne