Postitused: 720
Teemad: 51
Liitus: Jan 2004
Maine:
4
KAvZ-651 on pärit Kurganski Autobussitehasest, seal alustati mudeli tootmist aga alles 1967. a. Bussi marginimeks sai seal KAvZ-651 ja neid toodeti kuni 1977. aastani. [/quote]
Samas pakutakse müüa KAVZ651-te aastast 1958... Kuis seda mõista?
Pulmasõidud vana Volgaga, saunabussi ja RAF "Kutsikas" rent -
www.suhtesepp.com
Postitused: 5,870
Teemad: 746
Liitus: Apr 2002
Maine:
37
Selja Ikarus on hetkel Türi vanametalli vastuvõtupunktis. Hetkel veel alles, aga mis edasi saab....
Asp
Postitused: 5,870
Teemad: 746
Liitus: Apr 2002
Maine:
37
Liazid sõitsid 80-ndate alguses veel Viljandis linnaliini. Hiljem nägi neid tihti liikumas Kohtla-Järvel ja mujal Ida-Virumaal.
Asp
Postitused: 1,331
Teemad: 23
Liitus: Dec 2003
Maine:
3
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: Aspelund
Liazid sõitsid 80-ndate alguses veel Viljandis linnaliini. Hiljem nägi neid tihti liikumas Kohtla-Järvel ja mujal Ida-Virumaal.
Asp
LIAZid toodi Rakvere linnaliinidele 70-ndate esimesel poolel. Pidasid vastu ainult kolm aastat. Jube kiiresti lagunesid ja roostetasid. Küljeplekid roostetasid läbi, sõidu ajal plagisesid valjusti. Nende asemele tulid kollased Ikarused. Kirde-Eesti linnades sõitsid LIAZid nõukogude aja lõpuni.
Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.
Postitused: 2,327
Teemad: 46
Liitus: Dec 2003
Maine:
16
LiAZ-677 edasiarendus oli veel selline haruldus,milleni jõudsin täna tolle müstilise JerAZi andmeid otsides.Mudeli nimi oli KAvZ-3100 \"Sibir\" ja tegu oli ühe küljeakna jagu lühendatud 677 Põhjala-variandiga.Tehti neid hästi väike partii,seeriasse see mudel ei jõudnudki.Seega,KAvZ tegi peale GAZi nina kandjate (kutsuti ka \"Hiina Ikarus\" või \"seanina\") ka midagi suuremat.
Uus LiAZ (5256) oli väljas 1997.aasta Motorexil.
JerAZ toodab praegu vähesel hulgal väikebussi JerAZ-3218,mis väliselt meenutab USA filmides nähtud kullerifirmade ja posti kandilisi furgoone.Armeenlase kättemaks ehk mudel 762 oli tootmises kuni aastani 1996.
Postitused: 2,327
Teemad: 46
Liitus: Dec 2003
Maine:
16
Kuigi tolle JerAZ-3218 pilte ei õnnestunud leida,panen üles furgoonvariandi 3730,selle edasiarenduse 37301 ja elektriauto 3731 pildid.Väliskuju on 3218-l tõenäoliselt,pisidetailid välja arvata,sama. Ja tegu on tüüpilise NL autotööstuse planeerimisobjektiga,mäletan,et mingis 1973.või 1974.aasta \"Tehnika ja Tootmises\" olid pildid ja jutt,et kohe-kohe jõuab tootmisse.Jõudis ja üliväikestes kogustes,umbes viisteist aastat hiljem...
Postitused: 2,327
Teemad: 46
Liitus: Dec 2003
Maine:
16
Eelmises oli 3730,nüüd tuleb 37301.
Postitused: 5,870
Teemad: 746
Liitus: Apr 2002
Maine:
37
Muide..mingit viimastele piltidele sarnast kasti olen ma näinud umbes paar aastat tagasi Nõmme lähedal ühes uuslinnaosas miski maja õuel roostetamas. Ja see oli mustade numbritega.
Asp
Postitused: 3,556
Teemad: 27
Liitus: Dec 2002
Maine:
39
selline kuubik nagu viimasel pildil oli mu sugulastel kunagi. aga müüdi maha paar aastat tagasi. ja veel oli selliseid minu arust 2tk mingil lillepoel vanalinnas. miskid sinised embleemid olid veel külgedele maalitud.
Postitused: 856
Teemad: 126
Liitus: Aug 2002
Maine:
0
Täna õhtul 117:45 paiku vuras mulle vastu mööda Järvevana teed suunaga Trt mnt. poole kaitsejõudude teriler ja peal mootorita vana (Robur?) buss. Olin seda naljaka kerega bussi veel mõned ajad tagasi linnavahel liikumas näinud. Kas tõesti teel emex\'isse?
OÜ Green Oval
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kristjan (+372)5010599
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Postitused: 631
Teemad: 84
Liitus: Aug 2002
Maine:
1
Sellest bussit küll kahju. Aga kui keegi u2u kaudu huvi tunneb siis võin anda ühe tavalise 52 ninaga bussi koordinaadid ja arvan, et väikese raha eest on see omale võimalik saada.
Lihtsalt tean kus üks vedeleb ja natuke tunnen ka omanikku. Buss tundub suht kobe olevat, klaasid ees ja värv enam-vähem peal. Tehnilise poole kohta ei oska midagi öelda.
1950 M-400; 1962 K-175A; 1984 Accord, 1973 Mopar power, Swedish daily-driver Wagon
Postitused: 1,331
Teemad: 23
Liitus: Dec 2003
Maine:
3
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: mrali
Varssavis liikunud busside (eriti just Poola autotööstuse loomingu) kohta
saab infot:
http://www.przegubowiec.com/bus/katalog/katalog.htm
Skoda 706 RTO-d toodeti peale Tšehhimaa ka Poolas (Jelczis)
Muide,kas keegi teab,mis buss oli Austro Fiat 5DN-120? Sattusin netis surfates ühele ZIL-158-d kirjeldavale lehele ( http://denisovets.narod.ru/zil/zilpages/zil158.html ),kus lühidalt kirjas ka 158 saamislugu ning katke \"Moskva noorsoofestivali ajal olid külaliste veoks kasutusel ka välismaised bussid Skoda 706 RTO ja Austro-Fiat 5DN-120\". Google\'i otsing sama bussi kohta andis umbes neli tulemust,kõik \"Kratkii Avtomobilnõi Spravotšnikust\" tuntud kütusekulunormide stiilis...
Leidsin veoauto ÖAF 5 DN 110, buss oli äkki samal raamil või vähemalt samasuguse ninaga. ÖAF, Gräf & Stift ja Austro-Fiat on enam-vähem sama Austria firma, see kuulus pärast sõda kuni 1955 aastani venelastele (sõjakahjude hüvitamiseks), seepärast neid N-Liidus leiduski.
http://austrofiatgraef.seiten.cc/5ND110.HTM
Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.