Postitused: 837
Teemad: 17
Liitus: May 2012
Maine:
3
(13-08-2013, 23:06 PM)Hannex Kirjutas: Tere.
Otsin siit abi, sest t40 traktor hakkas äkki tossama. Algul arvati, et rõngas kinni jne. Võtsin siis ülemise otsa mootoril lahti ja selgus, et rõngad kõige halvemad polnud, samuti polnud nad kinni ja kraed silindritel polnud. Kui mootor ülevalt juba lahti oli panin uued rõngad ikkagi sisse ja pihustitele said uued otsad,samuti vahetasin kõik tihendid. Käima pannes oli aga viga sama mis ennem. Mootor hakkab tossama pärast mõnda aega töötamist ja ajab väljalaskest õli. Jääb selline mulje nagu õli sattub kõikidesse silindritesse, sest seda immitseb kõikide väljalasete vahelt ja ka praost mis on väljalaske lõpus enne padrunit (pragu on seal,kuna sumpa on haiget saanud)
Oskab keegi pakkuda milles viga võib olla? Kuidas nii rohkelt õli silindritesse saab sattuda?
Kui uut rõngast sisse panid, kas siis tolerantsid mõõtsid üle? Silindreid lasid hoonida?
Pihusteid lasid stendida? Äkki mõni "kuseb", kui puhtaks ei pese uusi otsi ennem sisse paigaldamist, siis jäävad pihustite nõelad kinni. (mingi eriline kepp määre on tehasest vahele lastud)
Plokikaanel klapi juhtpuksi tolerantsi mõõtsid üle? Minu teada pole T-40 mootoril klapisääre tihendeid - kui mõni juhtpuks liiga kulunud, siis õli voolab rõõmsalt mööda klappi kanalisse (sisselaske poole pealt viskab sinist, kui väljalaske oma lekib, siis peaks valge toss ka seas olema)
Ja alati on ka võimalus, et kuskil on mingi pragu suutnud tekkida, ja kindlasti oskab keegi veel ägedaid probleemseid kohti pakkuda.
Tehnikale meeldib meid alati üllatada
Come to the dark side, we have cookies!
Postitused: 3,717
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
Ma arvan, et puruks on üks väljalaskeklapi juhtpuks, või on ta sealt mingi nipiga lahti tulnud, ning sealt jookseb õli lahinal väljalaskesse, kust ta siis kõikide pragude vahele paugutab, mis vähegi selle süsteemiga seotud on.
Kisu väljalase maha, pane mootor käima ja vaata kust august kino näitama hakatakse.
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Postitused: 3,717
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
(14-08-2013, 21:16 PM)Hannex Kirjutas: (14-08-2013, 10:13 AM)v6sa Kirjutas: (14-08-2013, 00:13 AM)viplala Kirjutas: ...
Kisu väljalase maha, pane mootor käima ja vaata kust august kino näitama hakatakse.
+1
Ning väljalaskest on kohe näha, milline silinder on teistest erinev.
Päris ära küljest väljalaset ei võtnud, aga päeval enne siia lugema tulekut lasin väljalaske mutrid nii lõdvaks, et kogu aur tuli vahelt läbi. Kino hakati näitama esimesest silindrist, tossab ja ajab õli välja. Järgmine kord kui traktori juurde saan kisun väljalaske päris maha nagu soovitasite. Ilmselt jah mingi kala peaga. Puksid ju seal vahetatavad ikka?
Läbi mingi jubeda jamamise on neid isegi võimalik vahetada aga see töö on päris keberniit.
Kõigepealt tuleb nad sealt kuidagi kätte saada. Arvatavasti on nad seal nii kinni, et peksad kõik ümbruse enne puruks, kui nad kätte sealt saad. Kui aga mõni peaks täiesti lahti olema, siis on keegi neid kunagi juba vahetanud ja sel juhul pole peaga enivei midagi teha.
Kui joppab ja asjad käes, siis uute sisse istutamiseks peab silindripea kuumaks ajama, 150 kraadi vist. Siis pead olema kindel, et pingud oleksid õiged. Sisselaske klapil 0,100-0,175mm, väljalaske klapil 0,09-0,165mm. Mõtekas oleks siis kasutada ka uusi klappe juba. Need tuleb ka sisse soveldada.
See jura ei tasu end eales ära. Uus pea maksab 47 euri, koos klappide ja vedrudega.
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Postitused: 13
Teemad: 3
Liitus: Jun 2013
Maine:
0
Sauel maksab pea 57eur, kas kusagil müüakse odavamalt?
Postitused: 3,717
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
(16-08-2013, 22:07 PM)Hannex Kirjutas: Sauel maksab pea 57eur, kas kusagil müüakse odavamalt?
Ma ostsin VK Traktorikaupadest. Saadavad Tallinnasse ka.
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Postitused: 837
Teemad: 17
Liitus: May 2012
Maine:
3
(24-08-2013, 23:23 PM)Hannex Kirjutas: Noh ja siis muidugi roolivõim ei toimi , aga ilma selleta väga halb Teab keegi tüüpvigu ehk?
No masenduseks võib öelda, et üleüldiselt on see roolivõim "okse/kaka", ja remontimine on suhteliselt mõtetu töö, aga paremaks saab asja muuta, kuid ideaalseks on võimatu muuta.
Kui viitsid natuke foorumis otsida T-40 kohta, siis roolivõimu remondi kohta on õpetusi küll - puust ja punaseks ka tehtud veel.
Come to the dark side, we have cookies!
Postitused: 13
Teemad: 3
Liitus: Jun 2013
Maine:
0
Lugupeetud foorumirahvas, rääkige siis veel sellest kaa, kas kõrgsurvepumba stendimise ja remondi võimalust Tallinna ümbruses oskab keegi pakkuda?
Postitused: 4,677
Teemad: 70
Liitus: Aug 2009
Maine:
22
Keilas keva as peaks veel stend alles olema vene tehnikale,Joosep tegeles pumpade ja pihustitega.
Postitused: 57
Teemad: 1
Liitus: Aug 2013
Maine:
0
AS A.K.K. remondib samuti kõrgsurvepumpasid, esindus asub Hiiul Salve tn-l. Ise lasin bellaka pumba seal ära stendida.
Postitused: 57
Teemad: 1
Liitus: Aug 2013
Maine:
0
Remonditi ikka, pump oli kaua seisnud ja plunserid olid kinni - pump ringi ei käinud. Plunserid vist vahetati välja + mõned tihendid ja regull. Maksma läks see umbes 70 euri 2 aastat tagasi. Hiiu AKK-s siis tegeles Andres tel 56 495260