(18-01-2014, 07:49 AM)mlsluik Kirjutas: (17-01-2014, 22:56 PM)unimüts Kirjutas: Samas eks see jumz ole hea masin küll. "vaese mehe rus nagu külajutud räägivad" - senikaua kuni vedavat esisilda massides sellele alla ei hakata panema ei tee temast veel ükski ehitus rusiga võrdset põllutöömasinat.
Nokitsejana ütlen - anna aga ainult minna. Mida viletsama masina üles ehitad seda rohkem "like" saad. Ja loomulikult traktorikauplused hoiavad ust sulle juba kaugelt avatuna....
Raja tänavas peaks ka ust avatuna hoidma...
Ksf tehnikamehe käsutuses olev jumz on üks kobedamaid pille siinmail oma aastaarvu ja varustuse poolepealt...
Massides tulevad 90% jumze tänapäeval kõik 4*4 valikus..
Tehniliselt on jumz siiski töökindlam kui teised CCCP sama ajastu masinad.
Mtz D240 mootor on kaks korda kapitaalis käinud kui jumz esimesi väsimusmärke näitama hakkab...
Nokitsejana ütlen: jää oma t25 juurde parem...
Raja tänava asutust tunnen - külastanud ei ole. Reaalselt vajanud sealset ravi pole. Enamik saastaomanike jälle vajaks enne remontide algust küll mitmeaastast ravikuuri.
Sa ei saanud minu jutust aru miks sellise suhtumise ütlesin.
Ma tahan öelda, et jumz on hea masin originaal konditsioonis. Ei tasu igasuguseid "omaloominguid teha". Juhul kui hakata juba remontima hakata on soovitav kasutada tehase varuosi. Jumz töötab madalatel pööretel - tema töötamisel ei tohi mõelda, kui jõuliselst 4x4 veolisest masinast.
Vähegi mägisemal pinnasel on jumz nadi. (võrdlusena mitu % tänapäeva masinatest ilma vedava esisillata tehasest tulevad 0,1-1%)
Remontima hakates, on enamik probleeme tingitud viletsatest hiina juppidest ja juppide kõrgest hinnast. Kättesaadavus on ka omaette teema.
Jumze kantakse massides rohkem maha, kui russe. Kuusakoski virna otsas on ikka jumz igakuu tegelane. Mtz, mida on küll rohkem, kohtab vanametallis kord kvartalis.
Ma lihtsalt tahan öelda, et mõtekam on tihti omada neljaveolist masinat, kui mingit risu jumzi hakata üles ehitama.
Konkreetset masina pilte ei ole kuskil üles pandud. Seega on kaks varianti. Kas teemaalgataja avataripilt on enda masinast või on "tüüpiline neti leid".
Minu point kogu asja juures on see, et "üliodavat remonti ei eksisteeri" ja isegi vägaheas korras masina ehitusse on võimalik mitu-mitu Eesti keskmist palka uputada ja see ei tule kuidagi tagasi ning ole ka kohati mõtekas.
Jumzi tehas võib jah toota nüüd 4x4 jumzi, kuid oma smd14 mootoriga keerasid asja peesse. (suured akud vajalikud, väga raske mootor, puuduv vedav esisild) Rusi baasil ékskavaator on omaette teema ei sega mtzi võrdlusesse. Liiga palju erinevusi masinal.
Kui Eestis oleks teada mitmeid jumz masinaid, mis vedava esisillaga oleks. Mõtleksin isegi ühe sellise masina hankimise peale. Kahjuks pole mina aga sellist masinat Maarjamaal kohanud. (poolast või kaugemalt küll tooma ei hakka)
NB: mul üks uus jumz ka garaazi taga varjul:S Peaks vist uue peale hakkama mõtlema juba, summutil hakkab värv maha tulema ja istmepadja nöör katki läinud.
Mtzi d240 mootor on aga täielikult venelase kättemaks halbade majandite tulemuste eest. See mootor ei kannata midagi välja peale originaalkonditsiooni. Samas mis me tavalise ehitusliini pealt tulnud masinast tahame.